Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@15:47:17 GMT

ژاپن لغو بازی‌های المپیک را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۲۶۰۵

ژاپن لغو بازی‌های المپیک را تکذیب کرد

به گزارش خبرنگار مهر، روزنامه تایمز انگلیس در خبری مدعی شد حاکمان کشور ژاپن به این نتیجه رسیده‌اند که برگزاری مسابقات المپیک توکیو امکان پذیر نیست و قصد دارند با لغو این رویداد، به دنبال گرفتن میزبانی المپیک ۲۰۳۲ باشند.

این خبر با واکنش مسئولان دولت ژاپن همراه بود.

به گزارش رویترز، «مانابو ساکای» معاون وزیر امور خارجه ژاپن امروز جمعه در واکنش به سئوال رسانه‌ها، خبر لغو المپیک را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد ژاپن و کمیته بین المللی المپیک بر برگزاری این مسابقات تمرکز کرده‌اند.

تایمز به نقل از یک منبع آگاه خبر داده بود که ۸۰ درصد مردم ژاپن به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا، خواهان عدم برگزاری المپیک هستند.

کد خبر 5127893 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو کمیته بین المللی المپیک ژاپن لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر والیبال تیم فوتبال تراکتور تکواندو والیبال ورزش همگانی ویروس کرونا کشتی آزاد باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت فرودگاه‌ها: همه مسیرهای هوایی کشور باز است

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ضمن تکذیب اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور، اعلام‌کرد: تمامی راه‌های هوایی کشور باز است و هیچ محدودیتی برای پروازها وجود ندارد.

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور اخبار گسترده رسانه‌ای در فضای مجازی مبنی بر ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور را تکذیب کرد.

بر اساس این گزارش، در صورت اعلام اطلاعیه هوانوردی جدید شرکت فرودگاه‌ها آن را اطلاع رسانی خواهد کرد.

کد خبر 6079342

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل قهرمانی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک
  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد
  • شرکت فرودگاه‌ها: همه مسیرهای هوایی کشور باز است
  • گزارش فیفا از تیم‌های مدعی در آسیا برای صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • میزان آمادگی پاریس برای بازی‌های المپیک
  • سقوط آزاد ین ژاپن
  • برگزاری پرحاشیه مسابقات والیبال بانوان جام رمضان در کاشمر
  • نیویورک‌تایمز: اسرائیل گزینه پاسخ نظامی به ایران را حذف کرده است