Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@07:52:22 GMT

راه‌های اصلی و فرعی استان اصفهان باز است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۲۶۲۳

راه‌های اصلی و فرعی استان اصفهان باز است

مرضیه فراست روز جمعه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: محور ارتباطی سی سخت - پادنا بدلیل بارش شدید برف از سمت استان کهگیلویه و بویراحمد تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی ادامه داد: با توجه به تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری و گزارش‌های دریافتی از راهداران، در زمان حاضر تردد در کلیه محورها بصورت ایمن و روان برقرار است و بارش یا پدیده خاصی در هیچکدام از محورهای مواصلاتی استان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان به رانندگان توصیه کرد از سفرهای غیرضروری در شب در مناطق کوهستانی و برفگیر استان خودداری کنند.

وی تاکید کرد: لازم است رانندگان برای تردد در  محورهای برفی، تجهیزات لازم بویژه زنجیر چرخ به‌همراه داشته باشند و پیش از سفر در تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

فراست گفت: بر اساس آخرین اخبار دریافتی از ستاد ملی مبارزه با کرونا، محدودیت‌های بین شهری و بین استانی تا اطلاع بعدی تمدید شده است و رانندگان برای کسب اطلاع در باره جزییات و زمان پایان این طرح با روابط عمومی استانداری و فرمانداری‌ها تماس بگیرند.

وی یادآور شد: هم اکنون ۷۵۰ نیروی راهدار و پشتیبانی ستادی با ۵۵۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۲۰۰ دستگاه تجهیزات در حال خدمات‌رسانی در راه‌های استان اصفهان هستند.

محور سی سخت ـ پادنا با ۲۳ کیلومتر طول، کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان را به هم متصل می‌کند و هر سال با بارش نخستین برف مسدود می‌شود.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزادراه، یک‌هزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ است.

 بزرگراه ذوب آهن، اصفهان- کاشان- قم، اصفهان- دلیجان و اصفهان- شهرضا پر رفت‌وآمدترین محورهای استان به‌شمار می‌آید.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تردد جاده ای اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تردد جاده ای اصفهان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تردد جاده ای اصفهان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی و احتمال بارش‌های سیل‌آسا و وقوع سیلاب در محورهای مواصلاتی، ۱۴ اکیپ راهداری با ۶۸ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین و ۱۲۴ نیروی راهدار در سطح محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، ایوب کُرد اظهار کرد: در پی هشدار قرمز هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره‌کل، ۱۴ اکیپ راهداری با ۶۸ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین و ۱۲۴ نیروی راهدار در محورهای مواصلاتی زاهدان، نصرت آباد، تفتان، خاش و حوزه سراوان مستقر شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام تشدید بارندگی در شهرستان‌های خاش، سراوان، گلشن، سیب و سوران و مهرستان هماهنگی‌های لازم انجام شده است و راهدارخانه‌های این شهرستان‌ها جهت کمک به مسافران تجهیز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به شرایط اقلیمی این روزها توصیه می‌شود مردم به اطلاعیه‌ها، هشدارها و اخطاریه‌های سازمان هواشناسی توجه و از تردد در مسیر رودخانه‌های محلی به شدت خودداری کنند، همچنین قبل از تردد در محورها از طریق تماس با سامانه پاسخگویی شبانه‌روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها و وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی آگاه شوند.

کد خبر 744996

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی
  • رانندگان از سفرهای غیرضروری به جنوب استان کرمان خودداری کنند
  • آسفالت و لکه گیری ۵۴۷ کیلومتر از جاده‌های استان بوشهر
  • حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پر حادثه در جاده‌های لرستان
  • انسداد برخی جاده‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب
  • ثبت ۵۷ میلیون تردد جاده ای سال قبل در مازندران
  • ثبت بیش از ۲۲ میلیون تردد در جاده‌های همدان
  • ثبت بیش از ۲۲ میلیون تردد در محورهای همدان