Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، مهدی ولی‌پور در خصوص خدمات امداد و نجات به آسیب دیدگان در برف و کولاک گفت: در سه روز گذشته از سه شنبه سی ام دی ماه  تا هشت صبح روز جمعه سوم بهمن، با تلاش امدادگران و نجات گران هلال احمر به چهار هزار و۸۹۷ نفر از هموطنان در۱۹ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، البرز، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، لرستان، مازندارن و همدان امداد رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این مدت ۱۷۵ تیم امداد نجات متشکل از ۵۹۷ نفر امدادگر و نجاتگر،   در ۸۴ محور کوهستانی و ۳۷ شهر و روستا مشغول امداد رسانی به هموطنان آسیب دیده بودند و توانستند ۳۷نفر از مصدومان به مراکز امن منتقل کنند و ۲۰ نفر هم به مرکز درمانی منتقل شد.

رییس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اسکان اضطراری آسیب دیدگان ناشی از برف و کولاک ادامه داد: در سه روز گذشته توانستیم برای  ۳۳۸ نفر اسکان اضطراری فراهم کنیم همچنین ۳۹۲ دستگاه اتومبیل از برف رها سازی شد و یکی از هموطنانمان نیز در حادثه سقوط درخت در شهرستان نکا جان خود را از دست داد.

ولی پور توضیح داد: در این مدت ۹۲تخته پتو، ۱۷۹۵کیلوگرم نایلون، ۹۷ بطری آب معدنی، ۳۷۹ بسته بیسکوییت، ۴۵۷ بسته غذایی و ۴۴ کیلوگرم خرما در بین آسیب دیدگان توزیع شد.

برچسب‌ها کردستان همدان بارش برف امداد رسانی کرمانشاه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان همدان بارش برف کردستان همدان بارش برف امداد رسانی کرمانشاه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال‌ احمر قوچان گفت: دیشب خبری مبنی بر گرفتار شدن دو طبیعت گرد در ارتفاعات روستای شارک بخش مرزی باجگیران به تيم امداد و نجات کوهستان این شهرستان اعلام شد که بلافاصله امدادگران کوهستان به محل حادثه اعزام شدند.   محمد رضایی رکن آبادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی بررسی‌ های اولیه مشخص شد دو مرد ۴٠ و ۴۵ ساله در ارتفاعات و داخل شیار سنگی چشمه این روستا گرفتار شده اند که عملیات رهاسازی از داخل شیار با استفاده از تجهیزات نجات کوهستان توسط امدادگران انجام گرفت.   وی با اشاره به این موضوع که مصدومیت خاصی در این عملیات برای افراد به وجود نیامده بود، افزود: رهاسازی بامداد امروز انجام گرفت و پس از انتقال این دو طبیعت گرد به داخل روستا، عملیات حوالی صبح به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • ۴۹۱ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران
  • ایجاد ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار متأثر از سیل و آبگرفتگی 
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور
  • آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور | ۴۳ مسافر نجات یافتند | اعزام ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات | ببینید
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از یک هزار و ۱۹۰ سیل زده
  • آمادگی هلال احمر کرمان برای امداد رسانی
  • ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان