Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم استقلال گفت: در فوتبال زوج‌هایی در خط حمله هستند که خیلی خوب یکدیگر را پیدا می‌کنند و به اصطلاح چشم بسته یکدیگر را در موقعیت گل قرار می‌دهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن بیاتی نیا در خصوص برتری سه بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور در هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت:

استقلال تیمی است که اگر توپ را از نیمه دفاعی حریف بگیرد بسیار خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقا کاری که مقابل تراکتور انجام داد و با پرس سنگین توپ‌گیری می‌کردند و به گل هم رسیدند.

وی ادامه داد:

استقلال اگر همین روش را مقابل پرسپولیس انجام می‌داد موفق می‌شد اما متاسفانه مقابل پرسپولیس نتوانستند این کار را انجام دهند ولی مقابل تراکتور با پرس بالایی که انجام می‌دادند صاحب توپ و بسیار خطرناک ظاهر می‌شدند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد:

در فوتبال زوج‌هایی در خط حمله هستند که خیلی خوب یکدیگر را پیدا می‌کنند و به اصطلاح چشم بسته یکدیگر را در موقعیت گل قرار می‌دهند که در استقلال قایدی و دیاباته این‌گونه هستند که به راحتی یکدیگر را در زمین پیدا می‌کنند که حاصلش گل‌هایی است که استقلال می‌زند.

بیاتی‌نیا در خصوص احتمال قهرمانی استقلال در این فصل خاطرنشان کرد:

صحبت از قهرمانی خیلی زود است اما استقلال را می‌توان جزو مدعیان قهرمانی دانست. این تیم خارج از خانه خیلی خوب امتیاز می‌گیرد و این برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود بسیار حائز اهمیت است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شیخ دیاباته محسن بیاتی نیا مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌پور که صبح روز سه‌شنبه به دلیل پارگی رباط صلیبی زانو باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد، در گفت‌وگوی ضبط شده با برنامه فوتبال برتر درباره مصدومیتش عنوان کرد: اتفاق واقعا بدی است. امیدوارم برای هیچ فوتبالیستی در هیچ جای دنیا چنین اتفاقی رخ ندهد.

او در مورد لحظه مصدومیتش مقابل مس رفسنجان گفت: مصدومیت در همان لحظه که برای شما اتفاق می‌افتد، احساس می‌کنید که دیگر دنیا به تهش رسیده است. وقتی تنها هستم و به آن لحظه فکر می‌کنم، می‌گویم که واقعا مسخره بود! یک مقدار به دلیل عدم تعادل روی زانوی راستم افتادم و زانوی من چرخید و آن اتفاقی که نباید، می‌افتاد.

هافبک مصدوم استقلال اضافه کرد: بچه‌های تیم ما واقعا سنگ تمام گذاشتند و تا اینجای قضیه علاوه اینکه تنهایی را احساس نکردم، بلکه حضور بچه‌ها را پررنگ‌تر از همیشه در کنارم دیدم.

مهدی‌پور یادآور شد: هواداران ما واقعا سنگ تمام گذاشتند و یک اتفاقی که برای من افتاد این بود که هواداران تیم رقیب هم خیلی با پیام‌های خود به من دلگرمی دادند.

ویدئو: 330733

هافبک آبی‌ها درباره تماس دانیال اسماعیلی‌فر، بازیکن پرسپولیس که ارتباط نزدیکی با او دارد، گفت: دانیال اگر زنگ نمی‌زد که او را می‌کُشتم. واقعا خیلی پیگیر بود.

مهدی‌پور در واکنش به اینکه دوست دارد در هفته آخر لیگ چه کسی گل قهرمانی استقلال را بزند، عنوان کرد: سوال سختی است. دوست دارم آن گل را مهرداد محمدی بزند. مهرداد بچه خوش شانسی است. در دیدار با شمس‌آذر هم اگر توپ به پای بازیکن حریف نمی‌خورد که گلر آن را می‌گرفت. هوش مهرداد بود که توپ را به پای بازیکن زد و واقعا خیلی با هوش است.

دیگر خبرها

  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت‌اللهی + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم
  • گل اول الاتحاد کلبا به شباب الاهلی روی پاس گل مهدی قائدی / فیلم
  • ببینید | مهدی بی‌توجه به جنجال مهریه میلیاردی؛ هنرنمایی جدید قائدی مقابل شباب الاهلی
  • پیشکسوت تیم فوتبال استقلال: بخت پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است