Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@13:38:32 GMT

باشگاه پرسپولیس در جایگاه هشتم برترین‌های آسیا

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۲۷۴۷

باشگاه پرسپولیس در جایگاه هشتم برترین‌های آسیا

به گزارش روز جمعه ایرنا، در خبر اعلامی فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ در حالی باشگاه اولسان هیوندای کره جنوبی، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ جایگاه نخست ۱۰ باشگاه برتر آسیا را از آن خود ساخته است، نامی از دیگر باشگاه های ایران در این رتبه بندی دیده نمی شود.

تنها باشگاه ایرانی حاضر در این لیست پرسپولیس است که با کسب ۸۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ امتیاز در رده هشتم آسیا قرار گرفته است.

۱۰ تیم برتر آسیا از نگاه فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار:

اولسان هیوندای کره جنوبی، جونبوک موتورز کره جنوبی، النصر عربستان، پاختاکور ازبکستان، الهلال عربستان، گوان پکن چین، السد قطر، پرسپولیس ایران، اف سی توکیو ژاپن و الاهلی عربستان   

برچسب‌ها فوتبال باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا فوتبال باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای

به گزارش ورزش سه، با برگزاری دو دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، العین امارات از منطقه غرب آسیا و یوکوهاما مارینوس ژاپن از منطقه شرق آسیا در فینال اخرین دوره برگزاری این تورنمنت حضور پیدا کردند و اکنون قرار است برای حداقل دو جدال 90 دقیقه‌ای برابر یکدیگر قرار بگیرند.

العین در مسیر رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا، با حضور هرنان کرسپوی آرژانتینی مسیر پیچیده‌ای داشت و پس از اینکه در گروه الفیحا، پاختاکور و آهال صدرنشین شد، در مرحله حذفی هم نسف قارشی، الهلال و النصر را حذف کرد تا اکنون این تیم برای چهارمین در فینال حاضر باشد و برای دومین قهرمانی تلاش کنند.

یوکوهامای ژاپن نیز با حضور هری کیول در مرحله گروهی بالاتر از شاندونگ چین، اینچئون کره جنوبی و کایای فیلپین قرار گرفتند و در مرحله حذفی این تورنمنت هم بانگوک تایلند، شاندونگ چین و اولسان کره جنوبی را از سد مسیر خود برداشتند.

این فینال طبق فرمت همیشگی AFC، به صورت رفت و برگشت در تاریخ 22 اردیبهشت و 5 خرداد برگزار می‌شود که در بازی رفت یوکوهاما در ژاپن میزبان است و در بازی برگشت هم العین در امارات از آنها پذیرایی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • ایران در سال ۲۰۱۷ ماند؛ هیوندای آس ۲۰۲۴ را رو کرد
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌های فوتسال کنار رفت
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ صعود ازبکستان و عراق و حذف عربستان و استرالیا