Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:43:55 GMT

قهرمانی ارتش در مسابقات یادواره شهید سلیمانی

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۲۷۵۱

قهرمانی ارتش در مسابقات یادواره شهید سلیمانی

تیم فوتسال ارتش جمهوری اسلامی ایران در دومین دوره مسابقات فوتسال یادواره شهید سپهبد سلیمانی که به میزبانی ارتش برگزار شد، بر سکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روابط عمومی ارتش، این رقابت ها با حضور ورزشکاران بالای 40 سال در قالب تیم‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، مجلس شورای اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بیمه حکمت صبا و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به میزبانی سازمان تربیت بدنی بدنی ارتش از تاریخ 23 دی ماه آغاز و چهارشنبه شب با برگزاری مسابقه فینال و  مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مسابقات،  تیم ارتش جمهوری اسلامی ایران به مقام نخست دست یافت و  تیم های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هم به ترتیب دوم و شوم شدند.

 

 


گفتنی است در اولین دوره این مسابقات که به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، تیم ارتش به مقام قهرمانی رسیده بود.


در مراسم اختتامیه این مسابقات امیر سرتیپ محمودی معاون اجرایی ارتش، مهندس مهدی راسخ معاون وزارت ارتباطات، امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آجا، امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، مهندس حمیدعباسی مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی پیام، دکتر علی مجدآرا، رئیس اسبق فدراسیون همگانی کشور، دکتر بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت فوتبال و جمعی از پیشکسوتان ورزش ارتش و کشور حضور داشتند.

 

ارتش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سردار سلیمانی در آئین گرامیداشت واقعه صحرای طبس در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ گفت: آمریکا با هدف سلطه گری شکل گرفته و در خدمت صهیونیست هاست.
وی افزود: تمام مراکز قدرت در اختیار صهیونیست هاست و کارخانجات تجهیزات نظامی در دست صهیونیست هاست و رسانه‌های بزرگ هم مربوط به صهیونیست هاست.
سردار سلیمانی افزود: از ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ملت ایران تحولات بزرگی را پشت سر گذاشته است و افتخارات بزرگی آفریده است.

وی با بیان اینکه در واقعه طبس شن‌ها مامور خدا گشتند گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را آمریکایی‌ها پشتیبانی کردند و آمریکا جنایت کار بزرگی است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: عملیات وعده صادق یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها علیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که با صلابت اجرا شد و جهان اسلام بعد از این عملیات مورد تکریم قرار گرفت.
سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مفهومی برای تحول بود افزود: مردم مظلوم غزه بیش از ۶ ماه است بدون سلاح مقاومت می‌کنند و تمدن اسلامی بر خلاف تمدن غرب شکل خواهد گرفت و به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد.

وی گفت: خداوند متعال انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا زمینه نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود