Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.

به گزارش برنا، نمایشگاه نفت امسال که به دلیل شیوع بیماری کرونا در تاریخ معمول هرساله (اردیبهشت‌ماه) برگزار نشد، صبح امروز (جمعه، سوم بهمن‌ماه) و از دقایقی پیش با حضور وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفیران کشورهای خارجی در تهران و دیگر مسئولان، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه، شرکت ملی نفت و صنایع بالادستی در سالن ۸ و ۹، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، استارت‌آپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و پارک‌های علم و فناوری در سالن ۱۰ و ۱۱، پتروشیمی و صنایع مرتبط در سالن ۱۴ و ۱۵، گاز و صنایع مرتبط، لوله و پوشش لوله و شیرآلات در سالن ۳۸، پالایش و پخش و صنایع مرتبط در سالن ۴۱، ماشین‌های دوار در سالن ۷، اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران در سالن ۵ و انجمن‌های تخصصی نفت و دیگر شرکت‌ها هر یک در سالن‌های جداگانه قرار گرفته‌اند.

بر اساس اعلام مدیر نمایشگاه، این رویداد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود و افزون بر پروتکل‌های مصوب نمایشگاه و ستاد کرونا شامل استفاده مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان از بسته بهداشتی حاوی ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده در ورودی و داخل سالن‌ها، عریض‌تر شدن راهروها و موارد مربوط به غرفه‌سازی و... که در نمایشگاه‌های کنونی رعایت می‌شود، وزارت نفت نیز پروتکل‌های سختگیرانه‌ای برای حفظ سلامتی مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان در نظر گرفته است؛ از جمله آنکه بازدید از نمایشگاه تنها بر اساس ارائه کارت دعوت امکان‌پذیر است.

بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی هر روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ دایر است و ششم بهمن‌ماه به کار خود پایان می‌دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پالایش پتروشیمی صنعت نفت گاز نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد

همشهری آنلاین- گروه فرهنگی: مریم سادات ظهوریان عضو شورای سیاست‌گذاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره تغییرات پیش روی نمایشگاه سی‌وپنجم، گفت: فضاهای نمایشگاهی با توجه به تکمیل‌تر شدن فضای مصلی امام خمینی(ره)، امسال وسیع‌تر است و فضای بهتر و بیشتری در اختیار نمایشگاه کتاب قرار گرفته است. با تکمیل فضاهای مصلی امام خمینی(ره) حتی بخش‌هایی که در دوره‌های قبل در اختیار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بود به نحو کاملتری در اختیار ناشران قرار می‌گیرد. به طور کلی نظم نمایشگاه کتاب هر سال بیشتر شده و از تجربه سال‌های قبل نیز بهره‌برداری می‌شود.

توسعه دیپلماسی فرهنگی با نمایشگاه کتاب

امیرحسین بانکی‌پورفرد عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره نقش و جایگاه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در توسعه دیپلماسی فرهنگی کشور، گفت: نمایشگاه کتاب تهران یک جمع‌بندی از کل فضاهای فرهنگی کشور در بازه زمانی یکسال گذشته محسوب می‌شود، که به صورت یکجا می‌توان تأثیر آن را بر دیگر شئون مشاهده کرد. در بخش بین‌الملل نمایشگاه نیز که کتاب‌هایی از ناشران دیگر کشورها عرضه می‌شود، زمینه برای دیپلماسی فرهنگی فراهم است و می‌تواند نقطه اصلی مزیت کشور ما در جهان اسلام و کل دنیا باشد. از این نظر کمتر به این کارکرد نمایشگاه توجه شده است.

حس خوب نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

حسین ریگی، کارگردان سینما که با فیلم «میرو» در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرده بود، با اشاره به رویداد فرهنگی بزرگ سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: وقتی به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران وارد می‌شویم متوجه جنب و جوش کسانی خواهیم شد که کتاب و مطالعه در زندگی‌شان تاثیر گذاشته است. آنها حامل یک انرژی مثبت هستند و فکر می‌کنم این حس خوب همچنان در نمایشگاه جاری است.

فراخوان مشارکت مردمی در تولیدات رسانه‌ای

کمیته روابط عمومی نمایشگاه درنظر دارد، از شهروند – خبرنگارانی که درباره این دوره از نمایشگاه کتاب در صفحات یا کانال های خود در شبکه‌های اجتماعی تولید محتوا می‌کنند یا به بازنشر اخبار ستاد خبری نمایشگاه می‌پردازند، تقدیر کند. آن دسته از شهروند – خبرنگارانی که علاقه مند هستند در فاصله بین اول اردیبهشت تا پنجم خرداد ۱۴۰۳ اخبار یا محتواهایی مرتبط از روند آماده سازی تا روزهای برپایی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را منتشر کنند، می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

کد خبر 845799 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها کتاب - نویسندگان و پدید آورندگان نمایشگاه بین‌المللی تهران کتابخانه، کتابخوانی، کتابداری نمایشگاه

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد
  • آغاز ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ
  • جزئیات برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد
  • پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد
  • آغاز پیش‌ثبت‌نام الکامپ بیست و هفتم از ۳ اردیبهشت
  • بررسی زمینه‌های تحقق جهش تولید در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت ایران
  • نمایشگاه کتاب تهران محل رونق اقتصادی نشر است
  • مهلت ثبت‌نام کتاب‌فروشی‌ها در بخش مجازی نمایشگاه کتاب اعلام شد
  • عملکرد وزارت نفت در بخش‌های نفت، گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی بررسی می‌شود