Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@07:32:42 GMT

ویژه‌نامه «قهرمان»‌ در آمریکای لاتین منتشر می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۲۷۶۸

ویژه‌نامه «قهرمان»‌ در آمریکای لاتین منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، ویژه‌نامه اسپانیایی‌زبان «قهرمان» با محوریت شخصیت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، به‌زودی در آمریکای لاتین منتشر می‌شود.

این ویژه‌نامه که به صورت سالنامه منتشر خواهد شد، هرسال برای معرفی ابعاد شخصیتی سردار شهید سلیمانی در منطقه آمریکای لاتین و به زبان اسپانیایی منتشر می‌شود. محتوای این‌ویژه‌نامه تولیدی و بر اساس نیازهای منطقه آمریکای لاتین تالیف و آماده سازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این، تالیفات دیگری درباره سردار سلیمانی به زبان اسپانیایی، توسط انتشارات فانوس دریایی در کشورهای آمریکای لاتین منتشر و عرضه شده است.

کد خبر 5127843 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی آمریکای لاتین ترجمه نمایشگاه مجازی کتاب ترجمه موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران معرفی کتاب پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تجدید چاپ تازه های نشر قاسم سلیمانی ادبیات جهان کتاب نهاد کتابخانه های عمومی کشور کتاب و کتابخوانی آمریکای لاتین ویژه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تفاهمنامه ۴ جانبه بغداد منتشر شد

منابع عراقی از تفاهم نامه چهارجانبه میان عراق، ترکیه، قطر و امارات در زمینه پروژه جاده توسعه خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری عراقی واع، منابع عراقی اعلام کردند که در مراسمی با حضور رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق، امروز دوشنبه تفاهم‌نامه چهارجانبه میان عراق، ترکیه، قطر و امارات برای همکاری در پروژه جاده توسعه امضا شد.

دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق اعلام کرد که این تفاهم‌نامه با هدف همکاری مشترک در پروژه راهبردی جاده توسعه تنظیم شده است.

بر اساس این گزارش، این تفاهم‌نامه را وزرای حمل و نقل عراق و ترکیه و وزیر حمل و نقل قطر و نیز وزیر انرژی و زیرساخت امارات امضا کردند.

دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق اعلام کرد که به موجب این تفاهم‌نامه این کشور‌ها در تنظیم چارچوب‌های لازم برای اجرای پروژه همکاری می‌کنند.

در بیانیه دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق آمده است: جاده توسعه یک پروژه راهبردی است که موجب تقویت رشد اقتصادی و افزایش همکاری‌های منطقه‌ای و تحقق هم‌افزایی اقتصادی میان شرق و غرب می‌شود و به تسهیل مبادلات تجاری و ایجاد مسیر رقابتی منجر می‌شود.

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • جزییات تفاهمنامه ۴ جانبه بغداد منتشر شد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • رسالت کانون تقویت ادبیات داستانی است
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • جلد سیزدهم کتاب «اعلام الهدایه» به زبان اردو ترجمه و منتشر شد
  • پمپئو در کتابش درباره راضی کردن ترامپ به ترور سردار سلیمانی چه نوشته است؟
  • پوستر فیلم با تصویری از لحظه شهادت کاراکتر اصلی منتشر شد/قهرمان «آن دو»، شهید شاخص کشوری امسال