Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه صنعتی ایران خودرو می خواهد تا در نیمه اول سال ۱۴۰۰ تارا اتوماتیک را با امکانات بیشتری نسبت به نسخه دنده ای عرضه کند.

به گزارش برنا به نقل از پایگاه خبری اسب بخار ، ایران خودرو تارا یک سدان جدید است که بر اساس پلتفرم PF1 گروه PSA و سازه پژو ۳۰۱ فاز ۲ توسعه پیدا کرده و قرار است تا در هفته های آتی خط تولید نمونه دنده ای آن آغاز به کار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودرو به پیشرانه TU5 پلاس مجهز است که ۱۱۰ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر تولید می کند. موتور TU5 پلاس نمونه ارتقا یافته TU5 و الگو برداری شده از EC5 است و زمان بندی متغیر سوپاپ و سامانه جدید روغن کاری را دارد.

ایران خودرو تارا در نسخه دنده ای و اتوماتیک برخی امکانات را به صورت پایه دارد. دو کیسه هوا، نمایشگر لمسی، قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه بر روی نمایشگر، ترمزهای جلو و عقب جلو، شیشه ها و آینه های برقی، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، کامپیوتر سفر، تهویه الکتریکی دستی با نمایشگر، سنسور باد لاستیک، سامانه کنترل پایداری، چراغ روشنایی روز و… از جمله امکانات پایه در تارا است.

اما ایران خودرو وعده داده است تا نسخه اتوماتیک این خودرو را با امکانات بیشتری به دست مشتریان برسد. در حال حاضر گروه صنعتی ایران خودرو امکانات زیر را علاوه بر ویژگی های پایه برای تارا اتوماتیک در نظر گرفته است:

تریم داخلی چرم و پارچه

صندلی های جلو برقی

سانروف

سنسور نور و باران

دوربین عقب

زیر آرنجی جلو

رینگ آلومینیومی

استارت دکمه ای

غربیلک فرمان چرمی

کاور درِ موتور

آینه تاشو برقی

با وجود اینکه ایران خودرو امکانات تارا اتوماتیک و دنده ای را اعلام کرده است، اما هنوز تصاویر رسمی و کاملی از کابین این خودرو در اختیار عموم جامعه و رسانه ها قرار نگرفته و مشخص نیست که این سدان جدید، با چه ویژگی هایی در بخش داخلی وارد بازار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران خودرو خودرو تارا تارا اتوماتیک تارا اتوماتیک ایران خودرو دنده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) خودروی برقی شیائومی امروز رونمایی می‌شود

این شرکت که سومین تولیدکننده بزرگ گوشی هوشمند در جهان است، تاکنون تنها گفته که قیمت خودروی آن کمتر از ۵۰۰،۰۰۰ یوان (۶۹،۱۷۰.۶۴ دلار) خواهد بود. مدل‌هایی که روز دوشنبه در بیش از ۷۰ فروشگاه در سراسر چین رونمایی شد، با مدل‌های اسپورت پورشه تایکان و پانامرا مقایسه شده‌اند.

 به نقل از رویترز، این رونمایی یک آرزوی مدیرعامل و بنیان‌گذار شیائومی، لی جون را برآورده می‌کند که در سال ۲۰۲۱ ورود شرکت به صنعت EV را اعلام کرد. او قول داد که ۱۰ میلیارد دلار در بخش خودروی شیائومی سرمایه‌گذاری کند و آن را «آخرین پروژه بزرگ کارآفرینی» عمر خود توصیف کرد.

از آن زمان، به‌روزرسانی‌ها در مورد این پروژه، از همکاری تولید آن با شرکت خودروسازی دولتی BAIC گرفته تا نمایش دسامبر سدان SU ۷ - کوتاه شده برای Speed Ultra ۷ - در چین با استقبال زیادی روبرو شده‌اند.

تحلیلگران در مورد موفقیت پروژه خودروی شیائومی اختلاف نظر دارند. برخی می‌گویند این کار امتداد طبیعی برای شیائومی است - که پلوپزها، تصفیه‌کننده‌های هوا و دیگر محصولات الکترونیکی آن در خانه‌های چینی همه‌گیر است - و به آن امکان می‌دهد تجربه دیجیتالی یکپارچه‌تری را به کاربران خود ارائه دهد و داده‌های بیشتری جمع‌آوری کند.

بیل روسو، مدیرعامل شرکت مشاوره‌ای Automobility مستقر در شانگهای می‌گوید: در بازار خودروی متمرکز بر دیجیتال چین، هیچ شرکتی بهتر از شرکت‌های دستگاه‌های موبایل در درک اینکه چگونه از صفحه‌نمایش‌ها درآمدزایی کنند، وجود ندارد.

اما، در انحراف از تصویر شرکت به عنوان یک برند مقرون به صرفه، لی گفته است که SU ۷ "کمی گران" خواهد بود.

برخی از تحلیلگران تخمین زده‌اند که قیمت خودرو بین ۲۰۰،۰۰۰ تا ۳۰۰،۰۰۰ یوان (۲۷،۶۶۸.۲۶ تا ۴۱،۵۰۲.۳۹ دلار) یا بالاتر خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

tags # خودرو برقی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب برای تارا و شاهین/ قیمت این دو خودرو در بازار ترکید!
  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت پراید چقدر است؟
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / قیمت دنا چند؟
  • خودرو GWM Tank ۵۰۰ مدل ۲۰۲۴ چه مشخصاتی دارد؟
  • (تصاویر) خودروی برقی شیائومی امروز رونمایی می‌شود
  • تصاویر | خودروی برقی شیائومی امروز رونمایی می‌شود
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳/ سدان گرانقیمت سایپا چقدر فروخته می‌شود؟
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تارا چند؟
  • قیمت خودروهای داخلی امروز، سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول