Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@21:11:28 GMT

جزییات و زمان پخش برنامه «عصر جدید»

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۲۹۶۶

ساعت24-عصرجدید دوباره به آنتن شبکه سه بازمی‌گردد و برنامه با توجه به رعایت شیوه‌نامه‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا تغییراتی کرده است.

مرحله مقدماتی و مرحله دوم عصرجدید، در نیمه ابتدایی امسال پخش شد و دو مرتبه پروژه به علت شرایط ویژه ایام کرونایی تعطیل شد و حالا پس از ۶ ماه وقفه، مرحله نیمه‌نهایی مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران از پنجم بهمن ماه روی آنتن شبکه سه می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۰ استعداد برتر ایران در قالب پنج قسمت، هر قسمت چهار شرکت‌کننده گروهی و انفرادی، با هم رقابت کرده‌اند.مخاطبان با رای به اجرای محبوب خود، فینالیست های فصل دوم را انتخاب کنند.

عصرجدید دوباره به آنتن شبکه سه بازمی‌گردد اما عوامل روش تولید برنامه را بر اساس رعایت شیوه‌نامه‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا تغییراتی دادند.

تولید این برنامه نسبت به گذشته متفاوت‌تر، سخت‌تر و حتی پرهزینه‌تر شده است.

در ضبط سری جدید این مسابقه تلویزیونی اجرای هر گروه یا فرد شرکت‌کننده به طور مجزا در یک روز خاص ضبط شده است ، چراکه تجمع گروه ها و عوامل این برنامه را در روزهای ضبط به حداقل تعداد برسد.

داوری بر اساس ویدئوی تصویربرداری شده از اجرا در روزی دیگر، توسط هیئت داوران متشکل از امین حیایی، بشیرحسینی، آریا عظیمی‌نژاد و رویا نونهالی صورت می‌گیرد.

هر شب در مرحله نیمه‌نهایی دو نفر انتخاب می شوند و تکلیف فینالیست در نهایت با انتخاب و رای مردم مشخص خواهد شود.

مرحله نیمه نهایی مسابقه عصر جدید بدون تماشاگر ضبط شده است.

البته شنبه چهارم بهمن ماه گزیده و گلچینی از هیجان انگیز ترین لحظات مراحل قبلی عصر جدید پخش خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا امشب و در تالار زنده‌یاد محمود مشحون پذیرای تیم الشرطه عراق است.

شاگردان مصطفی هاشمی که در گروه نخست این مسابقات حضور داشتند بعد از سرگروهی و شکست رقبای خود به عنوان تیم نخست، جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا را کسب کردند و باید از ساعت ۲۲ امشب پنجشنبه ۹ فروردین رو در روی نماینده عراق قرار بگیرند.

دیدار برگشت دو تیم روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه برگزار می‌شود و شهرداری گرگان در دیداری خارج از خانه باید به مصاف الشرطه برود.

الشرطه عراق با کسب پیروزی مقابل الاتحاد اهلی سوریه به عنوان تیم دوم راهی این مرحله شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • صعود مدودف و سینر به نیمه‌نهایی مسترز میامی
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ قطعی شدن نشان برنز فرجی
  • نیمه‌نهایی حساس والیبال با یک ساعت تاخیر
  • زمان نیمه نهایی لیگ والیبال تغییر کرد
  • قطعی شدن چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو
  • شهداب با پیروزی به یک قدمی فینال رسید