Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:54:30 GMT

حریم مقامات نظام حفظ شود

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۲۹۷۲

حریم مقامات نظام حفظ شود

به گزارش روز جمعه ایرنا، از روابط عمومی این پژوهشگاه، حجت الاسلام والمسلمین "علی اکبر رشاد" رییس و موسس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: افترا غیر از انتقاد است، انتقاد حق هر کسی است اما هیچکس حق افترا بستن به غیر را ندارد حتی اگر طرف انتقاد منتقد کافر و منافق باشد، شرعا افترا بستن به اهل کفر و اصحاب نفاق هم حرام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نباید انتقاد با انتقام خلط شود، و نقد، با نفی، ماهیتا و غایتا متفاوت است، غرض از نقد و انتقاد، اصلاح و نهی از منکر است.
رشاد تصریح داشت: رعایت حریم مقامات و مسؤولان نظام مورد تاکید جدی رهبر معظم انقلاب دام ظله است و باید بجد هم رعایت شود، البته این بدان معنا نیست که مسؤولان هر کاری بکنند از مصونیت بی حد و حصر برخوردارند.
ما طلبه ها بیش از سایر اقشار باید پایبند منطق و اخلاق نقد و امر به معروف و نهی از منکر باشیم، طرح مطالب ناصواب و به شیوه ناصواب تر قبیح مضاعف است.
وی افزود: صدا و سیما باید با تدابیر شایسته و تدوین شیوه نامه های مناسب و توجیه افرادی که این تریبون ملی را در اختیار آنها قرار می دهد، از وقوع موارد دور از منطق و اخلاق در برنامه های خود پیشگیری نماید تا هر از چندی شاهد رخدادهای دور از منطق و اخلاق و موازین شرعی در برنامه نباشیم.

گزارش حاکی است: صحبت های اخیر خارج از عرف اخلاقی و علمی یکی از میهمانان برنامه تلویزیونی «زاویه» موجب اعتراض به حق اهالی اندیشه و فرهنگ شده است. در حالی که نامبرده هیچگونه رابطه استخدامی با پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ندارد./

برچسب‌ها صدا و سیما قم حسن روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما قم حسن روحانی صدا و سیما قم حسن روحانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سلامت خانواده در ۵ شهر استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ دکتر قاسم برجوئی فرد افزود: تحقق پوشش همگانی سلامت، افزایش سطح سلامت جامعه و دسترسی عادلانه از جمله اهداف طرح سلامت خانواده است.

وی بیان کرد: امیدواریم امسال به طور کامل طرح نظام سلامت خانواده شهری در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت استان بوشهر اجرا شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: طرح نظام سلامت خانواده یک طرح مراقب محور است.

دکتر برجوئی فرد افزود: هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت و با شعار (سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت) نامگذاری شده است.

وی گفت: در این هفته در کنار افتتاح طرح‌های بهداشتی و درمانی، برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی نیز برای عموم مردم اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • «مواجهه‌ای نامتعارف با منطق هگل» در کتابفروشی‌ها
  • ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!
  • زاخارووا از لهستان به دلیل استقرار تسلیحات هسته‌ای انتقاد کرد
  • فارغ‌التحصلان بدون مهارت مشکل پیش‌رو نظام آموزشی
  • برنامه سلامت خانواده در ۵ شهر استان اجرا می‌شود.
  • انتقاد تند رهبر حوثی‌ها از آل سعود: آیات قرآن را از برنامه‌های درسی حذف کرده‌اند | به صهیونیست‌ها احترام می‌گذارید
  • سپاه پاسداران، حافظ حریم نظام و انقلاب اسلامی
  • انتقاد شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ چرا صدای مجلس بلند نمی‌شود
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد