Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@17:08:46 GMT

آغاز رزمایش‌های دریایی آمریکا و عربستان

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۲۹۹۶

آغاز رزمایش‌های دریایی آمریکا و عربستان

رزمایش‌های دریایی عربستان و آمریکا پنجشنبه با هدف بالا بردن سطح آمادگی دو طرف آغاز شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه آمریکایی الحرة، رزمایش‌های میان نیروی دریایی عربستان و نیروی دریایی آمریکا با حضور ماجد بن هزاع القحطانی، فرمانده ناو شرقی عربستان در پایگاه ملک عبدالعزیز در الجبیل آغاز شد. 

هدف رزمایش بالا بردن سطح آمادگی و گسترش همکاری امنیتی دریایی میان دو طرف از طریق تقویت امنیت دریایی و حمایت از آب‌های منطقه‌ای و تبادل مهارت‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا عوض بن رشید العنزی، مدیر رزمایش اعلام کرد، هدف رزمایش توپخانه‌های دریایی تقویت امنیت دریایی و حفاظت از آب‌های منطقه‌ای و سواحل و بنادر و تقویت همکاری نظامی و تبادل مهارت‌ها میان نیروهای دریایی عربستان و یگان دریایی آمریکا و انگلیس است.

این رزمایش به مدت دو هفته برگزار می‌شود.

‏‎انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عربستان آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساده‌زیستی در میان دانش‌آموزان استان قزوین ترویج شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ترویج ساده‌زیستی با توجه به مقتضیات زمان به ویژه در سطح دانش‌آموزان با استفاده از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نقی سیاهکالی‌مرادی، امروز -چهارشنبه هشتم فروردین- در نشست اعضای شورای معاونان با مدیران تاکستان، آوج، اسفرورین، خرمدشت، ضیاءآباد و شال اظهار کرد: توجه به آموزش و پرورش توجه به اصل نظام است، اگر این حوزه درست شود حوزه‌های دیگر در جامعه روان‌تر کار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خیلی تلاش می‌کند و رهاوردهای بسیار خوبی هم دارد که باید در سطح جامعه تبیین شود، اضافه کرد: دقت کنید در ستادها و مراکز اسکان نوروزی هنگام پذیرش میهمانان این ایام حرمت ماه مبارک رمضان و مسائل شرعی و حدود الهی حفظ شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان همچنین شعار سال مقام معظم رهبری را چراغ راه همه مسئولان و مردم توصیف کرد و گفت: تقویت روحیه کار و در هنرستان‌ها علاوه بر آن روحیه تولید هم مدنظر قرار گیرد، اولویت اول ما تقویت روحیه کار باشد، پشت میز نشینی و رخوت و سستی شتاب اقتصادی ایجاد نخواهد کرد.

سیاهکالی‌مرادی ادامه داد: پرهیز از مصرف‌گرایی در تمام حوزه‌ها مورد توجه واقع شود، ادارات باید پرچمدار این امر باشند، همچنین ترویج ساده‌زیستی با توجه به مقتضیات زمان به ویژه در سطح دانش‌آموزان با استفاده از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان در دستور کار قرار گیرد.

وی با ذکر اینکه استفاده از کالای ایرانی در تمام زمینه‌ها از جمله در بحث اهدای جوایز مسابقات استانی و شهرستانی سرلوحه امور باشد، گفت: توجه به تقویت حس وطن‌پرستی و روشنگری اهداف دشمن در بحث تحریم‌ها باید در صدر کارهای شما باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با تأکید بر لزوم تعامل با مسئولان شهرستانی، هم‌اندیشی مدیران و رؤسای نواحی و مناطق با همدیگر افزود: آموزش و پرورش استان عملکرد قابل قبولی داشت که حاصل تلاش‌های شما عزیزان در نواحی و مناطق بود و تداوم این تلاش‌ها و توفیقات مورد انتظار است.

کد خبر 739566

دیگر خبرها

  • چین: رزمایش مشترک ما با روسیه و ایران علیه کشوری نیست
  • رزمایش ایران، چین و روسیه برای امنیت منطقه مهم است
  • رزمایش مشترک چین، روسیه و ایران علیه کشوری نیست
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • آمریکا ۶ فرد و ۲ نهاد مرتبط با کره شمالی را تحریم کرد
  • ساده‌زیستی در میان دانش‌آموزان استان قزوین ترویج شود
  • بازگشت نیمار به بارسلونا؟
  • شرط الهلال برای بازگشت نیمار به نیوکمپ
  • آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات
  • آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها با امارات