Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی پهلوان با بیان اینکه به دلیل نوسانات جریان برق و احتمال آسیب دیدن دستگاه‌های کارخانه، ناچاراً شیفت عصر را تعطیل کردیم، گفت: اگر حین عملیات رنگ‌ریزی، برق قطع شود، حجم زیادی از پارچه‌ها خراب می‌شود که این موضوع خسارت‌های زیادی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی پهلوان مدیرعامل شرکت ایران برک در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به نوسانات برق ناشی از بارش برف در استان گیلان اظهار کرد: به دلیل بارش برف، روز گذشته طی چندین نوبت قطعی برق داشتیم که موجب غافلگیری ما شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت ایران برک با بیان اینکه این کارخانه در منطقه شهر صنعتی واقع نشده است گفت: برای آنکه ژنراتورها دچار مشکل نشود، ناچاراً شیفت بعد از ظهر کارخانه را تعطیل کردیم.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از قطع ناگهانی برق در این کارخانه تصریح کرد: اگر حین عملیات رنگریزی برق قطع شود، حجم زیادی از پارچه‌ها خراب می‌شود که این موضوع خسارت‌های زیادی را به دنبال خواهد داشت.

پهلوان با بیان اینکه به دلیل نوسانات جریان برق و احتمال آسیب دیدن دستگاه‌های کارخانه، شیفت عصر را تعطیل کردیم افزود: اگر مسئولان قطعی برق را از قبل به ما اطلاع می‌دادند، دستگاه‌ها در حین کار دچار مشکل نمی‌شدند.

مدیرعامل شرکت ایران برک ادامه داد: در این فصل بیشتر نگران کمبود گاز بودیم و انتظار قطعی برق را نداشتیم اما این قطعی‌ها ما را غافلگیر کرد چرا که پیش بینی چنین وضعیتی را نکرده بودیم.

وی با اشاره به اینکه قطعی برق آن هم بدون اطلاع قبلی موجب خسارت و غافلگیری تولیدکنندگان می‌شود بیان داشت: انتظار می‌رود کشور ما در مسیر پیشرفت حرکت کند و با پرهیز از تکرار چنین رخدادهایی، مشکلات روز به روز کمتر شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ناگهانی تمساح به یک زن / آرواره‌اش روی دست زن قفل می‌کند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خلجی: آقای روحانی با مردم صادق باشید
  • جزئیات خون‌گیری پایگاه‌های خوزستان در شب‌های قدر
  • حمله ناگهانی تمساح به یک زن / آرواره‌اش روی دست زن قفل می‌کند (فیلم)
  • مرگ شبانه؛ چرا بعضی‌ها در خواب می‌میرند؟
  • مرخصی اجباری اوسمار به ملی‌پوشان پرسپولیس
  • دیدار رئیس جمهور با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین | ملت فلسطین با پایداری خود دشمن صهیونیستی و آمریکا را غافلگیر کرده است
  • (تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد
  • راهکاری برای غافلگیر نشدن از حسابرسی روز قیامت
  • ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس اجباری است
  • (ویدئو) بارش برف بهاری، مسافران این استان را غافلگیر کرد