Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-20@02:11:13 GMT

قاتل فراری درتله پلیس مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۳۳۱۵

قاتل فراری درتله پلیس مسجدسلیمان

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری قاتل فراری توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

علی حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان،امروز ظهر درجمع خبرنگاران اظهار کرد:در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل در تاریخ ۲۰ دی ماه سال جاری در یکی از محلات مسجدسلیمان،موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قاتل پس از ارتکاب جنایت از محل متواری شده بود،افزود:ماموران پلیس آگاهی با انجام کار تخصصی و تلاش‌های شبانه روزی قاتل را در یکی از استان‌ها که با تهیه مدارک هویتی جعلی قصد خروج از کشور را داشت شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
حسینی در ادامه تصریح کرد:قاتل در تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی،خاطر نشان کرد:پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطعانه خواهد داشت.فارس
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر قاچاق به ارزش ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اطلاع از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت، به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان، ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سردار ملکی از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

کد خبر 745520

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد