Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظام ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تاکید بر ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار از محل امکاناتی نظیر بازارچه‌های محلی، نسبت به نحوه واگذاری‌ها و قراردادهای نادرست هشدار داد و گفت: شهرداری‌ها باید به گونه‌ای این امکانات را واگذار کنند که بیشترین درآمد ممکن نصیب شهر و شهروندان شود.

وی در ادامه ضمن اینکه از شهرداری‌ها خواست تا امکانات شهری مانند بازارچه‌ها را واگذار نکنند تا شهر زیان نبیند، تاکید کرد: شهرداری‌ها نباید پتانسیل‌های شهر را به گونه‌ای واگذار کنند که مانند قرارداد ترکمانچای باشد و شهر و شهروندان از آن سودی نبرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رباط کریم با بیان این موضوع به مصوبات برخی شوراها در این زمینه اشاره کرد و گفت: این بحث را به شوراها و شهرداری‌ها تاکید کرده و گفته ایم که باید امکانات شهری مانند بازارچه‌ها را از طریق مزایده عمومی واگذار کنند تا بیشترین درآمد عاید شهر شود.

ملکشاهی همچنین به وضعیت بازارچه شاهد پرند که در سنوات گذشته به صورت مشارکتی به یک پیمانکار واگذار شده بود اشاره کرد و گفت: چندی پیش شورای پرند مصوبه واگذاری این بازارچه را آورده بود و ما در کمیته انطباق با قوت در برابر تمدید با شرایط قبل ایستادیم و با توجه به نامه اداره کل حقوقی استانداری که نسبت به مدتی تصاحب اضافه این بازارچه هشدار داده بود خواستیم با توجه به این ایراد جدی، نسبت به واگذاری از طریق مزایده عمومی این کار را انجام بدهد. امور حقوقی شهرداری پرند هم خلاف بودن حضور این پیمانکار کنونی را تأیید کرده بود.

رئیس شورای تأمین شهرستان رباط کریم در بخش دیگری از سخنان خود از اقدام قانونی شورا و شهرداری برای باز پس گیری بازارچه از پیمانکار قبلی استقبال کرد و گفت: به محض اینکه شهرداری و شورا مکاتبات لازم را برای این موضوع انجام بدهد، به سرعت مساله را در شورای تأمین مطرح و برای آن تصمیم گیری می‌کنیم.

وی به ادعاهای پیمانکار قبلی این بازارچه برای ادامه فعالیت واکنش نشان داد و گفت: وقتی همین حالا ماهی ۴۰۰ میلیون تومان پیمانکار جدید باید بدهد یعنی تا به حال این مبلغ از حلقوم شهر بیرون رفته و باید پیمانکار قبلی پیش از آنکه اتفاق بدتری بیفتد آنجا را تحویل بدهد.

رئیس کمیته انطباق در ادامه تاکید کرد که مهلتی هم که برای تخلیه خواسته بودند حالا تمام شده و باید شهرداری اقدامات قضائی لازم را برای اخراج این پیمانکار متخلف انجام بدهد و ما هم به محض اعلام شهرداری این موضوع را در شورای تأمین مطرح می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم شرایط ادامه پیدا کند.

کد خبر 5127954

منبع: مهر

کلیدواژه: نظام ملکشاهی فرمانداری رباط کریم شهر جدید پرند ویروس کرونا بارش برف شیراز آمار کرونا کرمانشاه گرگان بوشهر شهرکرد شیوع کرونا عکس استانها شهرستان کرج قوه قضاییه سازمان تبلیغات اسلامی دهه فجر شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۳۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۸۰ میلیون ریالی روستاییان رباط میاندشت بخش رخ به مردم غزه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، در جمع آوری این مبلغ، علاوه بر مردم، خیّران، پایگاه‌های بسیج خواهران و برادران، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و اقشاری مانند کشاورزان نیز سهیم بودند.   سروان پاسدار حسین زاده، فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس بخش رخ با قدردانی از استقبال مردم روستای رباط میاندشت، کمک رسانی به مردم مظلوم و بی دفاع غزه را یک وظیفه انسانی، دینی و شرعی دانست و گفت: مردم نوع دوست بخش رخ می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای کمک به مردم مظلوم غزه تحویل پایگاه‌های بسیج روستا‌های محل سکونتشان بدهند.

دیگر خبرها

  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین
  • ساماندهی وضعیت بازارچه‌های مشاغل خانگی در قم
  • توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان
  • نایکی پیشنهاد بالاتر می‌دهد؛ غول آمریکایی نمی‌خواهد بازار پرسود بارسلونا را از دست بدهد
  • چرا برخی افراد نیمه‌شب از خواب می‌پرند؟
  • بازارچه دست‌فروشان تهرانسر، توسعه می‌یابد
  • کمک ۸۰ میلیون ریالی روستاییان رباط میاندشت بخش رخ به مردم غزه
  • خریدوفروش غیرقانونی امتیاز نهضت ملی مسکن با نرخ‌های نجومی