Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عباس گروهی گفت: رزمایش های نیروهای نظامی ما برای تامین امنیت و معیشت مردم است و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان نشان داد که اگر دشمنان خطایی کرده و به کشور ما تعرضی کردند آنها را تار و مار  می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۳ بهمن حجت الاسلام «عباس گروهی» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، گفت: دین اسلام تاکید ویژه ای بر حفظ آبروی انسان ها کرده و به همین دلیل غیبت حرام است، غیبت نوعی ترور شخصیت است که موجب می شود شخصیت غیبت شونده از بین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!






امام جمعه رودبار جنوب ابراز کرد: قرآن غیبت کنندگان را به شدت تهدید می کند و روایات اسلامی نیز مسلمانان را از غیبت و عیب جویی مردم نهی کرده اند، هر گاه می خواهیم حرفی بزنیم قبل آن باید فکر کنیم آیا این سخن ما را خداوند مهربان و امام زمان روحی فدا می پسندند؟؟.




وی اظهار کرد: غیبت و عیب جویی فقط با زبان نیست گاهی اوقات با اشاره و چشم انسان عیوب مردم را بر ملا می کند.



حجت الاسلام گروهی بیان کرد: سال روز وفات حضرت ام البنین(س) روز تکریم از مادران و همسران شهدا است، آن بانوی بزرگوار الگوی مادران و همسران شهدای ما است، ایشان فرزندانی صالح تربیت کرده که جان خود را برای دین فدا کردند.



خطیب جمعه رودبار جنوب خاطرنشان کرد: رزمایش های اخیر سپاه و ارتش موجب ترس و وحشت دشمنان و دلگرمی و خوشحالی دوستان و مردم ما شد، بزرگترین رزمایش پهپادی توسط ارتش سرافراز ما انجام شد و از شهر موشکی سپاه در حاشیه خلیج فارس رونمایی شد.



وی تصریح کرد: رزمایش های نیروهای نظامی ما برای تامین امنیت و معیشت مردم است و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان نشان داد که اگر دشمنان خطایی کرده و به کشور ما تعرضی کردند آنها را تار و مار  می کنیم.



حجت الاسلام رودباری تاکید کرد: رئیس جمهوری جدید آمریکا با چالش های زیادی رو به رو است، بایدن ۸۰ ساله با بیماری های زیادی دست و پنجه نرم می کند و با حضور ۲۵ هزار نیروی نظامی مراسم تحلیف را برگزار می کند.



امام جمعه رودبار جنوب ادامه داد: آمریکا با بیشترین میزان واگیری کرونا و به نتیجه نرسیدن واکسن این بیماری، ابهت آن شکسته شده است.



وی عنوان کرد: با پیگیری های مسئولین (نماینده،  شرکت مس به عنوان معین اقتصادی شهرستان رودبار انتخاب شد.


 

حجت الاسلام گروهی در خاتمه یادآور شد: 42 سال از انقلاب گذشته اما خیلی از منازل و زمین های مردم رودبار سند ندارد برای حل سند زمین ها و منازل مردم ما نیاز مبرم به کمک مسئولین داریم.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب خطبه های نماز جمعه نماز جمعه نماز جمعه رودبار جنوب حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی رزمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای برگزار کرد

خبرگزاری مرکزی کره بامداد سه‌شنبه نوشت که کره شمالی دوشنبه سیستم سراسری مدیریت هسته‌ای موسوم به «ماشه هسته‌ای» را آزمایش کرد که در این رزمایش نیرو‌های توپخانه نیز به نشانه تقویت قابلیت‌های اتمی و اعتراض به رزمایش‌های مشترک آمریکا و کره جنوبی حضور یافتند.

بر اساس این گزارش، رهبر کره شمالی بر رزمایش‌های شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای نظارت و آنها را هدایت کرد.

نیرو‌های کره شمالی در این رزمایش‌ها آرایش ضدحمله هسته‌ای را تمرین کرده و کلاهک‌های هسته‌ای مشقی را شلیک کردند تا در صورت صدور هشدار بحران هسته‌ای آمادگی داشته باشند.

کره شمالی شهریور ماه گذشته یک رزمایش حمله هسته‌ای تاکتیکی برگزار و در آن حمله به مراکز فرماندهی و پایگاه‌های هوایی کره جنوبی را شبیه‌سازی کرد. این اقدام «هشداری» به آمریکا پس از استقرار بمب‌افکن‌های راهبردی این کشور در منطقه بود.

کره شمالی سال گذشته در مراسمی با حضور کیم جونگ اون از یک زیردریایی تاکتیکی هسته‌ای جدید رونمایی کرد. خبرگزاری رسمی کره شمالی نوشت: این اولین زیردریایی کره شمالی است که قابلیت حمل تسلیحات تاکتیکی هسته‌ای را دارد و برای آزمایش‌های دریایی آماده است.

رهبر کره شمالی اخیرا تاکید کرد که اوضاع بی‌ثبات ژئوپولیتیک ایجاب می‌کند که اکنون بیش از هر زمانی برای جنگ آماده بود.

وی در بازدید از «دانشگاه و نظامی کیم جونگ ایل» گفت، اگر دشمن به تقابل نظامی با پیونگ یانگ روی بیاورد، کره شمالی با استفاده از همه ابزار‌ها و بدون تعلل ضربه‌ای مرگبار به دشمن وارد خواهد کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات
  • کره شمالی رزمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای برگزار کرد
  • بزرگترین رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین آغاز شد
  • تحقق تامین امنیت غذایی در کشور با اتکا بر تولیدات داخلی
  • آغاز رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی ژاپن
  • سقوط 2 بالگرد نظامی ژاپن/ یک کشته و 7 مفقود
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • تصاویر رزمایش آذربایجان در منطقه نخجوان