Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاور نشدن زمین ورزشگاه سردار جنگل رشت باعث شد تا زمین مسابقه پوشیده از برف شود و امکان برگزاری مسابقه تیم‌های فوتبال زنان فراهم نشود.

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان تیم پالایش گاز ایلام مهمان ملوان بندانزلی است و قرار بود دیدار این دو تیم از ساعت ۱۳ آغاز شود اما به دلیل آماده نبودن زمین مسابقه با تاخیر برگزار می‌شود و حتی احتمال لغو نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هماهنگی‌های قبل از این مسابقه قرار شده که بازی در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شود اما زمین پوشیده از برف بوده و امکان برگزاری مسابقه وجود نداشته است، حتی تیم‌ها ساعاتی را در ورزشگاه سردار رشت منتظر می‌مانند اما امکان برگزاری مسابقه فراهم نمی‌شود.

در ادامه این تصمیم گرفته می‌شود  که تیم‌ها به انزلی برگردند و در ورزشگاه تختی انزلی مسابقه را برگزار کنند اما امکان تاخیر بیشتر یا لغو این مسابقه هم وجود دارد چرا که به گفته یکی از مسئولان تیم ‌ایلام پیش از این به دلیل نامساعد بودن شرایط آب و هوایی انزلی دیدار به رشت منتقل شده بود.

نکته قابل تامل این است که چرا مسئولان فوتبال انزلی با علم به اینکه روز جمعه تیم فوتبال زنان این شهر در چهارچوب لیگ برتر میزبان است، نسبت به آماده‌سازی و کاور زمین اقدام لازم را انجام نداده‌اند و با وجود اینکه زمان برگزاری مسابقه ساعت ۱۳ بوده، برف‌روبی زمین را از صبح مسابقه انجام نداده‌اند.

تیم‌ها در شرایطی مجبور شده‌اند فاصله بین رشت و انزلی را دو بار طی کنند که سازمان هواشناسی کشور این روزها را جز روزهای سرد سال دانسته است و این بی‌توجهی نسبت به فراهم کردن شرایط مسابقه قابل توجیه نیست.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 video/webm

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال زنان برگزاری مسابقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی یک نیمه‌ای ملوان با گلزنی دوباره سلیمانی

شاگردان تارتار نیمه نخست دیدار مقابل سپاهان را با پیروزی پشت سر گذاشتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از ساعت 17 امروز (یکشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل سپاهان قرار گرفت که در پایان نیمه نخست شاگردان تارتار با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند.

تک گل نیمه نخست این بازی را که در ورزشگاه شادروان قایقران انزلی برگزار می‌شود، محمدرضا سلیمانی در دقیقه 11 روی پاس گل رضا جعفری وارد دروازه سپاهان کرد. به این ترتیب گلزن ملوان، ششمین گل فصل خود را به ثمر رساند.

قضاوت این مسابقه بر عهده مرتضی منصوریان است که در نیمه اول مسابقه به محمد کریمی بازیکن تیم میهمان کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهریار و باقری در انزلی گلاویز شدند! (عکس)
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • شکست ملوان برابر سپاهان در انزلی
  • سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد + جدول لیگ برتر
  • هفته بیست وچهارم لیگ برتر| سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد
  • پیروزی یک نیمه‌ای ملوان با گلزنی دوباره سلیمانی
  • پوستر سپاهان: وقتی همه چیز برعکس بود!
  • طلاقی که هزینه سنگینی برای بازیکن سرشناس داشت؛ آپارتمان، ویلا و ماشین گران‌قیمت برای همسر سابق!
  • ویکتور بونیفیس، ستاره‌ای که از خیابان‌های لاگوس به قهرمانی بوندسلیگا رسید + عکس