Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@12:07:00 GMT

استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۳۵۰۳

استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا سه سهمیه مستقیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را تایید کرد.

به گزارش برنا؛ صبح امروز مشخص شد به دلیل عدم کسب مجوز حرفه‌ای از سوی باشگاه‌های ترکمنستانی، سهمیه آنها برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به ایران تعلق می‌گیرد و در این صورت سه سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی آف به باشگاه‌ها اختصاص می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت سه سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی آف، تیم استقلال تهران که رتبه دوم جدول رده بندی را در نوزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران کسب کرده بود به همراه پرسپولیس و تراکتور به عنوان قهرمانان لیگ و جام حذفی به دور گروهی صعود می‌کرد و سهمیه پلی آف به تیم فولاد اختصاص پیدا می‌کرد؛ خبری که حالا از سوی AFC تایید شده است.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال در خصوص سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا آمده است:  با توجه به بخشنامه دریافتی از کنفدراسیون فوتبال آسیا، سهمیه کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا فصل۲۰۲۱ ، ۳+۱ تعیین شد. بدین ترتیب سه نماینده ایران به صورت مستقیم و یک نماینده به صورت غیرمستقیم (پلی آف) در مسابقات فوق حضور خواهند داشت.»

قرعه کشی مسابقات ACL2021 ساعت ۱۴/۳۰ (به وقت مالزی) ۲۷ ژانویه ۲۰۲۱ (هشتم بهمن ماه) برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد

 دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد