Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت کشور روسیه از موفقیت نیروهای انتظامی شهر مسکو در جلوگیری از وقوع ۶۱ جنایت ترورریستی در پایتخت، در طول سال ۲۰۲۰ خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، وزارت کشور فدراسیون روسیه اعلام کرد که نیروهای انتظامی تحت فرماندهی این وزارت‌خانه در شهر مسکو، در طول سال 2020 موفق شدند تا از بیش از 60 اقدام تروریستی مختلف جلوگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

طبق این اطلاعات، این شاخص نسبت به آمار سال‌های گذشته، در سطح متعارف باقی مانده است.

وزارت کشور روسیه با اشاره به اینکه نیروهای پلیس مانع از بروز 61 جنایت تروریستی در سال گذشته شدند، توضیح داد که این جنایات نه تنها شامل آماده سازی حملات تروریستی، بلکه استخدام در سازمان‌های تروریستی، درخواست عمومی برای انجام اقدامات غیرقانونی، گروگان گیری و غیره را نیز شامل می‌شود.

روز چهارشنبه نیز مشخص شد که نیروهای هنگ پلیس ویژه وزارت کشور روسیه در جمهوری چچن، عملیات ویژه موفقیت آمیزی را در حومه روستای "کتر- یورت" اجرا کردند که در نتیجه آن یک باند تروریستی بطور کامل نابود شد.

جلوگیری از وقوع یک حمله تروریستی در روسیهافزایش اقدامات تروریستی در روسیه در سال جاری میلادی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه اخبار روسیه وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح روسیه برای گسترش روابط با طالبان و کاهش نفوذ آمریکا

کارشناسان می‌گویند طرح روسیه برای حذف طالبان از فهرست سازمان‌های تروریستی، نشان می‌دهد این کشور برای از بین بردن نفوذ آمریکا در منطقه خواستار روابط نزدیکتر با کابل است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «نیکی آسیا» به نقل از کارشناسان و تحلیلگران حوزه افغانستان نوشت: طرح روسیه برای حذف طالبان از فهرست سازمان‌های تروریستی، نشان دهنده تلاش این کشور برای از بین بردن نفوذ آمریکا در منطقه و تمایل مسکو برای روابط نزدیکتر با کابل است.

این گزارش با تأکید بر اینکه طالبان سرسختانه با گروه تروریستی داعش مبارزه کرده است، افزود: حمله اخیر به مسکو و طالبان انگیزه داده تا نه تنها با داعش بلکه با آمریکا به عنوان تهدید مشترک شناخته شده‌، نیز مقابله کنند.

«بارنت روبین» مدیر مرکز همکاری‌های بین‌المللی در دانشگاه نیویورک نیز در مصاحبه‌ای گفت: وقتی تروریست‌ها به روسیه حمله می‌کنند، روس‌ها معتقدند که تروریست‌ها به طور مخفیانه توسط آمریکا کمک یا حمایت می‌شوند.

وزیر دفاع بلژیک مدعی تبانی روسیه و طالبان در افغانستان شدروسیه:حذف طالبان از فهرست سازمان‌های ممنوعه را بررسی می‌کنیمروسیه: طالبان بسیار بهتر از دولت آمریکا با داعش مبارزه می‌کندروسیه: گفتگو با طالبان منافع امنیتی و توسعه اقتصادی منطقه را تأمین می‌کند

روبین که مشاور دولت آمریکا در امور افغانستان و پاکستان بود، اظهار داشت: طالبان در عین حال که مایل به روابط بهتر با واشنگتن هستند، همچنین تمایلی به تسلیم شدن به خواسته‌‎های آمریکا ندارند. به این ترتیب، کسب مشروعیت از سوی روسیه با اهداف آن مطابقت دارد.

روبین در ادامه گفت: من تصور می‌کنم طالبان در تلاش برای دور نگه داشتن آمریکا از مرزهای خود است و به روس‌ها نیز مانند شرکای قابل اعتمادی نگاه می‌کنند.

«زردشت شمس» دیپلمات پیشین افغانستان در پاکستان نیز دراین‌باره گفت این اقدام روسیه تقویتی برای موقعیت طالبان در منطقه است. خارج شدن از فهرست گروه‌های تروریستی و ممنوعه، به طور قطع روحیه طالبان و اعتبار بین‌المللی آن‌ها را افزایش می‌دهد و نظم جهانی آمریکا را که به طور سنتی تصمیم می‌گیرد افراد خوب و چه کسانی بد هستند را به چالش خواهد کشید.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ارتباط عوامل حمله تروریستی در مسکو با اوکراین مشخص شد
  • ریابکوف: جنگ هسته‌ای هیچ برنده‌ای نخواهد داشت
  • هشدار ارتش رژیم صهیونیستی درباره بازگشت آوارگان به شمال غزه
  • قدردانی وزیر کشور از عملیات وعده صادق نیرو‌های مسلح
  • روسیه: ۲۷۰ پهپاد ارتش اوکراین منهدم شد
  • طرح روسیه برای گسترش روابط با طالبان و کاهش نفوذ آمریکا
  • تحولات اوکراین| نگرانی زلنسکی از وضعیت ارتش در جبهه نبرد
  • دفاع مشروع ایران چطور از وقوع جنگ جلوگیری می‌کند؟
  • ابلاغ دستورات شهرداری به سازمان بوستان‌ها برای جلوگیری از طغیان سفید بالک ها در پایتخت
  • روسیه: اوکراین بیش از هزار و ۲۰۰ نظامی دیگر را از دست داد