Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مشهد گفت: کاهش ارزش پول ملی برای ما یک درد و فشار اقتصادی است، اما این مساله نه غیرت ما را بهم میزند و نه به هویت جامعه ولایی ما می‌تواند ضربه بزند.

احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با تاکید بر حفظ هویت جامعه ولایی اظهار کرد: ولایی بودن امتیاز جامعه ما نسبت به سایر جوامع است که ضامن تکامل و سلامتی اجتماعی مردم در برابر مفاسد می‌شود، عامل این ولایی بودن و تقویت و تحکیم آن وابستگی به صدیقه اطهر (س) و حاکمیت مظلومیت ایشان بر کانون عاطفه و عشق مردم است، وجود مقدس ایشان مظلومیت جانکاهی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مشهد تصریح کرد: جریان استکبار که میخواهد بر ملت‌ها مسلط شوند دنبال این هستند که هویت ملی و دینی مردم یک کشور را استحاله کنند و اگر موفق به این امر شوند می‌توانند بر آن مردم مسلط شوند.

اهم اظهارات او به نقل از ایسنا را در ادامه می‌خوانید:

هویت ولایی ما برای دشمن قابل استحاله نیست؛ ما در این جامعه ولایی به خیلی از چیز‌ها رسیدیم، ۴۲ سال است که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، در این چند سال هرچه قدرت استکباری در دنیا بوده ما را کوبیده و همه سعی کردند با انجام انواع توطئه‌ها ما را از بین ببرند، اما می‌بینید که امروز ما از ۴۲ سال قبلی که انقلاب اسلامی‌مان پیروز شد قوی‌تر هستیم.

کاهش ارزش پول ملی برای ما یک درد و فشار اقتصادی است، اما این مساله نه غیرت ما را بهم میزند و نه به هویت جامعه ولایی ما می‌تواند ضربه بزند؛ ما صد‌ها سرمایه داریم و هویت ما در کنار اثربخشی عشق اهل بیت سربلند کرده و زبان‌زد مردم جهان شده است به طوری که ملت‌های مسلمان کره زمین به ما به عنوان جامعه دینی پیشرفته دینی نگاه می‌کنند، همه این‌ها ناشی از برکات جامعه ولایی است.

جوانان این کشور که در عرصه‌های علمی افتخارآفرینی می‌کنند متعلق به امروز جامعه ایران نیستند، این جوانان در گذشته و سال‌های قبل هم در این کشور حضور داشتند، اما چرا در دوران پهلوی این استعداد‌ها شکوفا نمی‌شدند، چون جامعه جامعه ولایی نبود و بستری نبود تا این استعداد‌ها رشد کنند، امروز با عشق شما مردم این استعداد‌ها به عرصه علم و دانش آمده‌اند و شکوفا شده‌اند، هویت دینی و علمی ما به پیشرفت‌های علمی دانش بنیانی است که توسط نوابغ این جامعه به وجود آمده و نمونه آن را امروز در تولید واکسن ایرانی کرونا توسط همین دانشمندان مشاهده می‌کنیم.

با وجود اینکه در آمریکا و انگلیس واکسن آمریکا را تولید کردند، اما امروز می‌بینید که این ویروس این دو کشور را مستاصل کرده است، آن‌ها واکسن دارند، اما مردم میترسند آن را تزریق کنند، آن وقت جوانان متدین و باایمان ما واکسن کرونا را تولید کردند و بر روی فرزندان خودشان آن را آزمایش کردند و اعلام شده که آنتی بادی آن تا ۸ برابر در بدن داوطلبانی که واکسن را دریافت کردند رشد کرده است.

ما در چنین بستری در انقلاب به سر می‌بریم؛ اما در مقابل می‌بینیم که مردم انگلیس و آمریکا به واکسن‌هایی که در کشورشان تولید شده اطمینان ندارند، تن به کشتار ویروس داده‌اند، اما به تزریق واکسن تن ندادند.

{ با اشاره به تصمیم مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت واردات واکسن از انگلیس و آمریکا} افرادی که متاسفانه به خاطر زاویه داشتن با رهبری و بیماری سیاسی که پیدا کردند نسبت به این تصمیم رهبری اعتراض کردند این واقعیت‌ها را نادیده گرفتند، واکسنی که خودشان جرات نکردند تزریق کنند می‌گویید چرا ما در کشورمان آن را وارد نکنیم.

{با طرح این پرسش که با داشتن چنین سرمایه‌هایی در کشورمان آیا شایسته است که ما به دنبال داروی خارجی برویم} این‌ها در سال ۱۹۴۷ و ۱۹۴۸ واکسن سفلیس را آزمایش کردند و مردم گواتمالا دچار سفلیس شدند، در سال ۱۹۹۰ روی نوزادان اسپانیایی و سیاه پوست واکسن سرخک را آزمایش کردند و ۱۵۰۰ نوزاد را کشتند، همه مردم دنیا سوژه‌های آزمایش آن‌ها هستند و آن‌ها باکی از آدم کشی ندارند.

ابتدای کرونا ایران از یک شرکت انگلیسی ماسک خرید و، اما آن‌ها اجازه ندادند ماسک‌ها وارد کشورمان شود، اما الان خودمان ماسک به اندازه‌ای تولید می‌کنیم که حتی قابلیت صادرات هم پیدا کرده است.

دانشمندان امروز در بستر این انقلاب رشد کردند که این به خاطر عشق به حضرت فاطمه (س) است؛ جوانان عزیز ما باید به این مساله توجه داشته باشند که هویت ما به کاهش ارزش پول ملی ما نیست بلکه به حرکت‌های دانش بنیان و ارزش‌های بنیادینی که است که در کشورمان توسط دانشمندان ایرانی شکل می‌گیرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شاخص آلودگی هوا انتخابات 1400 کاظم صدیقی ویروس کرونا فائزه هاشمی احمد علم الهدی واکسن کرونا جامعه ولایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات گسترده علیه دولت مجارستان

بعد از افشای یک رسوایی فساد گسترده، هزاران نفر در مجارستان علیه دولت اعتراض کرده و خواستار استعفای ویکتوراوربان، نخست وزیر این کشور شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "دی سایت" آلمان، در بوداپست، پایتخت مجارستان هزاران تظاهرکننده خواستار استعفای ویکتور اوربان، نخست وزیر این کشور شدند. دلیل این اعتراضات، یک فایل صوتی بود که به فساد در بالاترین محافل حکومتی اشاره می کرد. این ضبط توسط پیتر ماگیا، سیاستمدار مخالف و همسر سابق وی جودیت وارگا، وزیر دادگستری سابق مجارستان منتشر شده است.

گفته می شود که این صدا مکالمه ماگیا و وارگا از ژانویه 2023 را بازتولید می کند. در آن، وزیر دادگستری وقت توضیح می‌دهد که چگونه دیگر مقامات دولتی سعی کردند مدارک را از پرونده‌های دادگاه حذف کنند تا نقش خود را در پرونده‌های فساد پنهان کنند.

وارگا در یک پست فیس بوک در مورد ضبط صوتی نظر داد. او ماگیا را به خشونت خانگی در دوران زناشویی متهم کرد و اینکه ضبط تحت فشار انجام شده است. وی مدعی شد: "من آنچه را که او می خواست بشنود گفتم تا هر چه سریعتر ناپدید شوم."

وارگا یکی از اعضای حزب نخست وزیر اوربان است. وی در ماه فوریه از سمت خود به عنوان وزیر دادگستری استعفا داد. دلیل این اقدام عفو مردی بود که به اتهام کمک و مشارکت در سوء استفاده جنسی از خردسالان محکوم شده بود.

دولت مجارستان هنوز در مورد اتهامات فساد اظهار نظر نکرده است. گرگلی گولیاس، رئیس دفتر اوربان، توضیح داد که «اختلاف زناشویی» «ربطی به زندگی عمومی ندارد».

پس از انتشار این فایل صوتی، چندین هزار نفر در مقابل ساختمان دادستانی کل بوداپست تجمع کردند. کمی بعد جمعیت به میزان قابل توجهی افزایش یافت و به سمت پارلمان حرکت کرد. ماگیا نیز در این تظاهرات شرکت کرد. وی خطاب به جمعیت فریاد زد و همچنین خواستار استعفای پیتر پولت، دادستان کل شد. وی گفت: «اجازه نمی‌دهیم بزرگترین رسوایی سیاسی و حقوقی سی سال اخیر سرپوش گذاشته شود».

ماگیا در گذشته مقامات دولتی را به فساد متهم کرده است. در 15 مارس، او برای ده‌ها هزار نفر در بوداپست سخنرانی کرد و در آن از ایجاد یک حزب جدید برای به چالش کشیدن حزب حاکم فیدز خبر داد.

شکایت پارلمان اروپا از کمیسیون به اتهام باج دادن به مجارستانمجارستان سفیر آمریکا را احضار کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «صدای ملت» علیه هویت ملی موضع نمی‌گیرد
  • احمد علم الهدی: اگر تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند
  • ببینید| چرا اعتراضات سیاسی در اکباتان متفاوت بود؟
  • اعتراضات گسترده علیه دولت مجارستان
  • بیش از هر زمان دیگر به تقویت هویت جامعه نیاز داریم
  • جمعیت صدهزار نفری‌ امروز آزادی نشان دهنده هویت مردم ایران است
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است
  • انصاری: هویت فوتبالی‌ام را مدیون هواداران فولاد هستم
  • جوابیه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی در خصوص برگزاری انتخابات و مشارکت آحاد مردم