Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سایپا می‌گوید تیمش باید نسبت به بازی‌های گذشته عملکرد بهتری داشته باشد و بتواند مقابل استقلال فوتبال خوبی ارائه دهد.

به گزارش ایسنا، ابراهیم صادقی، سرمربی سایپا در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر سایپا مقابل استقلال در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: همیشه بازی کردن جلوی تیم‌های بزرگ با وجود تماشاگر لذت‌بخش است اما در حال حاضر استادیوم‌ها بدون تماشاگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برای این بازی کاملا آماده هستیم. استقلال تا اینجای کار نتایج خوبی گرفته و کیفیت بهتری ارائه کرده است. در کنار بازیکنان باتجربه، ما از جوانان خود بهره خواهیم برد. ما متاسفانه در گلزنی خیلی موفق نبودیم و تلاش می‌کنیم که در این مساله عملکرد بهتری داشته باشیم.

او ادامه داد: امیدوارم فردا (شنبه) یک بازی خوبی را شاهد باشیم. در این بازی‌ها بازیکنان تیم انگیزه زیادی دارند و می‌خواهند مقبال استقلال خودشان را نشان دهند. استقلال در همه خطوط بازیکنان با کیفیتی دارد و حتی یک تیم خوب بیرون از زمین درنیمکت ذخیره دارد. ما می‌دانیم که این بازی‌ها همیشه سختی‌های خودش را دارد اما سایپا نشان داده بازی کردن جلوی تیم‌های بزرگ برایش جذاب بوده است.

صادقی در انتقاد به وضعیت داوری‌ گفت: بعضی تیم‌ها از داوری ضرر کردند و بیانیه و مصاحبه می‌دهند. درست است تیم ذوب‌آهن از داوری ضرر کرده است اما فشار داوری باعث شد داور تصمیم‌های دیگری بگیرد. شما وقتی دقیقه ۸۹ گل‌ می‌خورید،‌ دیگر برخی مسائل به مربی مربوط نمی‌شود و آنجا غیرت بازیکن است که می‌تواند شرایط را تغییر دهد و در بازی گذشته این اتفاق رخ داد و ما توانستیم بلافاصله به بازی برگردیم. به نظر من باید در این زمینه سازمان لیگ ورود کند. سایپا تماشاچی زیادی ندارد و به فوتبال ایران خدمت می‌کند.

سرمربی سایپا افزود: باشگاه‌های بزرگ اگر بخواهند کنار خط شلوغ کنند و داور را تحت تاثیر قرار بدهند، باشگاه‌هایی مثل ما ضرر می‌کنند. من خیلی به داوری اعتراض نمی‌کنم و باید در این زمینه باید بررسی‌های لازم صورت بگیرد.

صادقی خاطرنشان کرد: برای من فرایند خیلی مهم است. اگه در تیم فوتبال خوبی ارائه شود، باید مقداری صبر به خرج داد. تیم ما فوتبال خوبی بازی می‌کند و در ۱۱ بازی گذشته، تنها در ۲ بازی خیلی خوب بازی نکردیم. ما در بازی مقابل ماشین‌سازی و پیکان باید پیروز می‌شدیم اما وقتی به جوانان بازی می‌دهی، باید به آن‌ها فرصت دهی. برخی بازیکنان ما از تیم‌های بزرگ پیشنهاد دارند اما باشگاه‌ها باید به بازیکنان ما فرصت دهند تا در زمان مناسب به یک تیم دیگری بروند.

او در واکنش به صحبت‌های محمود فکری که گفته بود سایپا استراحت بیشتری نسبت به استقلال داشته است، اظهار کرد: این مساله برنامه ریزی سازمان لیگ بوده و به خاطر بازی‌های عقب مانده اینطور برنامه‌ریزی شده است.

سرمربی سایپا افزود: سایپا در جلوی تیم‌های بزرگ فوتبال بهتری ارائه کرده  است و امیدوارم نتایج بهتری کسب کرده است. ما هیچ دغدغه‌ای نداریم. همه بازی‌های لیگ سختی‌های خاص خودشان را دارد. ما در وهله اول باید اهداف خود را جلو ببریم. ما به جوانان خود فرصت دادیم و به این شعار خود پایبند هستیم و سعی می‌کنیم در کنار فوتبال خوب، شعار ساختن به جای خریدن را عملی کنیم و بازیکنان پایه خود را درتیم بزرگسال جای دهیم در سال‌های بعد بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

او در پایان گفت: ما باید عملکرد خود را تکرار کنیم و نسبت به بازی گذشته، فوتبال بهتری ارائه دهیم. جذابیت فوتبال به غیرقابل پیش بینی بودن آن نیست امیدوارم با توجه به این مساله بازی خوبی را شاهد باشیم و نتیجه خوبی نیز کسب کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال سايپا ابراهیم صادقی سرمربی سایپا تیم های بزرگ بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم

 سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از پیروزی ارزشمند مردانش در خانه منچسترسیتی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خرسندی کرد.

به گزارش تسنیم، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید بازی یکپارچه دفاعی مقابل منچسترسیتی تنها راهی بوده است که این تیم را می‌توانست به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا برساند.

آنچلوتی گفت: در پنالتی‌‌ها شانس تأثیرگذار است، اما من به بازیکنانم اعتماد داشتم. به من می‌گفتند که آنها برنده می‌شوند، لونین اما می‌گفت که ضربات‌شان را می‌گیرد. در نهایت اما همه چیز ختم به خیر شد. من تمام پنالتی‌ها را دیدم و فکر می‌کنم که ما ضربات‌مان را خوب زدیم به خصوص رودیگر که واقعاً مرا غافلگیر کرد. ما در این فصل خوب پنالتی نزده بودیم، اما این بار توانستیم به خوبی این کار را انجام دهیم.

سرمربی رئال مادرید افزود: ما بازی را به خوبی آغاز کردیم و زودتر هم به گل رسیدیم و بعد از آن زیر فشار حریف قرار گرفتیم، اذیت شدیم و مجبور بودیم از خود گذشتگی کنیم. دفاع‌مان را پرتعداد کردیم، چون سیتی بازی را تحت کنترل داشت هرچند که آنها همیشه کنترل بیشتری بر بازی داشتند. به نظرم ما به خوبی دفاع کردیم. رئال مادرید بارها به این شیوه بازی کرده است و در نهایت به سبب آن به چیزی دست پیدا کرده که هیچ‌کسی تصورش را نمی‌کرد. در ضربات پنالتی نسبت به موفقیت‌مان خیلی اطمینان داشتیم. من تیم‌هایی را که با از خودگذشتگی می‌جنگند، دوست دارم ضمن اینکه ما به این شیوه صعود هم کردیم. این تنها راهی بود که ما می‌توانستیم این بازی را ببریم و صعود کنیم.

کارلتو درباره مکالمه کوتاهش با گواردیولا در پایان بازی اظهار داشت: او به من به خاطر صعود‌مان تبریک گفت و آرزوی موفقیت کرد. او مثل همیشه یک جنتلمن بود و این باشگاه (منچسترسیتی) هم باشگاه جنتلمن‌هاست.

آنچلوتی در پایان درباره بازی مهم بعدی تیمش، ال‌کلاسیکوی خانگی مقابل بارسلونا میز تأکید کرد: تیم ما مشکل فیزیکی ندارد و از الان تا یکشنبه هم زمان داریم تا ریکاوری و استراحت کنیم و از موفقیتی که به دست آورده‌ایم لذت ببریم. تمام دنیا فکر می‌کردند که کار رئال مادرید تمام شده است، اما ما هرگز چنین باوری نداشتیم، چون رئال هرگز تسلیم نمی‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امیرحسین صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • کنایه صادقی به سرخپوشان: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • صادقی: آقای درویش برای شما زشت است!
  • فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • صحبت جالب آنچلوتی با پپ: نوبت ما بود ببریم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود