Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام  سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سلطانیه ضمن دعوت مردم به تقوا و دوری از گناه، به تبیین فلسفه برخی احکام بر اساس خطبه فدکیه حضرت زهرا سلام الله علیها پرداخت و اظهار داشت: خداوند ایمان را برای طهارت از شرک و نجات از گمراهی‌ها، نماز را برای خضوع و فروتنی و پاکی از هر نوع تکّبر، زکات را برای تزکیه نفس و توسعه روزی و روزه را برای استقامت و اخلاص در اراده واجب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح ابعاد بزرگترین رزمایش افتخارآمیز سپاه و ارتش، افزود: این رزمایش نشان داد ایران اسلامی جزو قدرت‌های برتر پهپادی جهان و قدرت اول منطقه است.

خطیب نماز جمعه سلطانیه به پیام‌های این رزمایش اشاره کرد و تصریح کرد: این رزمایش بر خلاف نظر عده‌ای در راستای تامین امنیت و معیشت بود و تامین معیشت در گرو وجود امنیت است.

وی با بیان اینکه هر چند برگزاری رزمایش مستلزم هزینه است ولی این هزینه کردن‌ها برای جلوگیری از هزینه بیشتری است که در صورت انفعال از طرف دشمن تحمیل می‌شود‌، ادامه داد: این رزمایش نشان داد که قدرت دفاعی ما رو به جلو است و بایدن و دیگران بدانند برجام‌های ۲ و ۳ منتفی است. 

حسینی‌نسب با بیان اینکه این رزمایش برای دشمنان وحشت آفرین و ارعاب بخش اما برای دوستان امیدآفرین است، تاکید کرد: رونمایی از شهر موشکی و انواع تسلیحات دفاعی در رزمایش مشترک سپاه و ارتش ثمره مدیریت جهادی و انقلابی و نشانه توانایی نظام اسلامی است و اگر مشکلاتی در عرصه‌های دیگر وجود دارد، مربوط به مدیریت‌ها است.

وی با مقایسه دستاوردهای دفاعی با مسئله خودروسازی و با انتقاد از کیفیت خودروهای داخلی و قیمت‌های گزاف آنها خاطر نشان کرد: اگر خودروسازی از انحصار دو شرکت خارج شود و به دست مدیران انقلابی بیفتد، انقلابی در صنعت خودرو اتفاق می‌افتد.

امام جمعه سلطانیه با انتقاد از وضعیت نابسامان بازار از تخم مرغ و مرغ و خودرو و مسکن و با بیان اینکه دولت فقط منتظر می‌ماند قیمت‌ها چند برابر افزایش پیدا کند و بعد بیاید قیمت‌گذاری کند، تصریح کرد: ورود دولت به قیمت گذاری اجناس و کالا به جای تثبیت یا کاهش، باعث افزایش قیمت‌ها می‌شود و هیچ کس  به قیمت مصوب دولت توجه نمی‌کند و این از عجائب دولت تدبیر و امید است.

وی به تحلیف رئیس جمهور جدید آمریکا و به دست گرفتن سکان ریاست جمهوری آمریکا توسط بایدن اشاره‌ای کرد و با بیان اینکه سن زیاد و بیماری بایدن یک مشکل بزرگ برای بایدن است، افزود: بیماری کرونا با فوتی‌ها و مبتلایان در حال افزایش و بی‌اعتمادی نسبت به واکسن تولید شده یک چالش و مشکل دیگر رئیس جمهور جدید آمریکاست.

حسینی‌نسب با بیان اینکه بایدن در اولین اقدام و با صدور ۱۷ فرمان، دستور لغو و ابطال برخی تصمیمات ترامپ را صادر کرد ولی در مورد لغو تحریم‌های ایران نه صحبتی کرد و نه دستوری داد و این یعنی عده‌ای در داخل نباید به بایدن امیدوار باشند، گفت: ادبیات بایدن همچون دولت‌مردان قبلی مستکبرانه و سلطه گرانه است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه سیاست همه دولتمردان آمریکا دشمنی با ایران اسلامی است و پایان ترامپ پایان دشمنی آمریکا نیست، افزود: آنچه دشمن را مأیوس می‌کند مقاومت است و فشار حداکثری دشمن با مقاومت حداکثری شکست خواهد خورد.

خطیب جمعه سلطانیه در ادامه با تسلیت ۱۳ جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها افزود: آگاه به حق اهل‌بیت و ولایتمداری، محبت به فرزندان حضرت زهرا سلام الله علیها و مادر چهار شهید کربلا بودن از ویژگی‌های حضرت ام البنین سلام الله علیها است. 

وی با بیان اینکه سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است، تکریم مادران و پدران و همسران شهدا را یک وظیفه دانست و افزود: پیروزی‌های انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس مرهون ایمان و استقامت مادران، پدران و همسران شهداست.

 انتهای پیام/73002/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه سلطانیه قیمت گذاری دولت افزایش قیمت آمریکا دولتمردان مستکبرانه زنجان سلام الله علیها جمعه سلطانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند ساخت ۲.۵ میلیون واحد مسکن در سطح کشور اجرایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری ظهر پنجشنبه در نشست با فعالان فرهنگی و اجتماعی سمنان در حاشیه سفر هیأت دولت سیزدهم به این استان ضمن اشاره به خدمات دولت و اقدامات مهم صورت گرفته، تاکید کرد: طرح نهضت ملی مسکن از جمله طرح‌های موفقی بوده که در کشور اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه نهضت ملی مسکن می کوشد تا فاصله مردم با خانه دار شدن را کاهش دهد، افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون فرآیند ساخت دو و نیم میلیون واحد مسکونی در کشور اجرایی شده است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه این طرح امید افزایی را نیز در جامعه بالا برده است، گفت: نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از طرح‌های موفق، مورد استقبال مردم هم قرار گرفته است.

منصوری با اشاره به حمایت‌های دولت سیزدهم از صنایع و تولیدگران، تاکید کرد: احیای واحدهای راکد از دیگر اقدامات خوب دولت سیزدهم بود که توانست امید را در جامعه افزایش داده و اشتغال فراوانی را نیز تثبیت کند.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید توسط دولت در سال جاری هم ادامه خواهد داشت، افزود: برنامه ریزی‌ها و حمایت‌های دولت سیزدهم توانسته هشت هزار واحد راکد را به تولید برگرداند.

کد خبر 6082023

دیگر خبرها

  • رییس قوه قضاییه: در قضیه عفاف و حجاب باید با تدبیر عمل شود / قطعاً ما نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین در کف خیابان را کیفر کنیم
  • رفع دائم مشکل کم‌آبی به تدبیر دولت انقلابی نیاز دارد
  • فرآیند ساخت ۲.۵ میلیون واحد مسکن در سطح کشور اجرایی شد
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • افزایش قیمت مسکن به دلیل توقف یک دهه‌ای ساخت
  • بایدن درباره تحریم نفت ایران تصمیم جدید گرفت؟
  • نفت ایران بار دیگر تحریم خواهد شد؟
  • نفت ایران دوباره تحریم می‌شود؟
  • رویترز: بایدن تحریم‌های نفتی ایران را تشدید نمی‌کند