Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:53:10 GMT

برف‌روبی گردنه گله بادوش

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۴۰۹۸

برف‌روبی گردنه گله بادوش

ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از برف‌روبی گردنه گله بادوش الیگودرز خبر داد.

عباس شرفی، سوم بهمن‌ماه اظهار کرد: با توجه به بارش سنگین برف در شامگاه یکم و بامداد دوم بهمن ماه تعدادی از محورهای روستایی در شهرستان الیگودرز با کندی تردد مواجه شدند که یکی از این محورها مسیر الیگودرز به شول‌آباد بود و با تلاش شبانه روزی راهداران در کمتر از یک روز برفروبی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر تردد در محور الیگودرز- شول‌آباد جریان دارد اما با توجه به کولاک شدید در این محور به رانندگان توصیه می‌شود تجهیزات ایمنی ازجمله زنجیر چرخ، لباس گرم و پتو همراه داشته باشند.

شرفی گفت: در برف و کولاک شامگاه اول بهمن، راننده خودروی پراید از ساکنان منطقه شول‌آباد که بدون تجهیزات ایمنی چندین ساعت در گردنه گله بادوش گرفتار شده بود با کمک راهداران الیگودرز نجات یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان تاکید کرد: رانندگان در فصل زمستان با پرهیز از سفرهای غیرضروری، همراه داشتن تجهیزات ایمنی و رعایت سرعت مطمئنه در حفظ سلامتی خود و دیگران دقت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان الیگودرز استانی شهرستانها جاده ای لرستان راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر مردم و مسئولان خرمشهر با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه بر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.
در این مراسم یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع و حماسه به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد.
هفته کار و کارگر امسال با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از پنجم اردیبهشت آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • عملیات بازگشایی گردنه تته در مسیر پاوه به سرو آباد
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان
  • کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز