Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا، این رقابت‌ها با حضور ورزشکاران بالای ۴۰ سال در قالب تیم‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، مجلس شورای اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بیمه حکمت صبا و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به میزبانی سازمان تربیت بدنی بدنی ارتش از ۲۳ دی آغاز و چهارشنبه شب با برگزاری مسابقه فینال و  مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات، تیم ارتش جمهوری اسلامی ایران به مقام نخست دست یافت و  تیم‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هم به ترتیب دوم و شوم شدند. در اولین دوره این مسابقات که به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، تیم ارتش به مقام قهرمانی رسیده بود.

در مراسم اختتامیه این مسابقات امیر سرتیپ محمودی معاون اجرایی ارتش، مهندس مهدی راسخ معاون وزارت ارتباطات، امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آجا، امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رییس سازمان تربیت بدنی ارتش، مهندس حمیدعباسی مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی پیام، دکتر علی مجدآرا، رییس اسبق فدراسیون همگانی کشور، دکتر بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت فوتبال و جمعی از پیشکسوتان ورزش ارتش و کشور حضور داشتند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی علی مجدآرا ارتش جمهوری اسلامی ایران بیژن ذوالفقارنسب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی علی مجدآرا ارتش جمهوری اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی علی مجدآرا ارتش جمهوری اسلامی ایران بیژن ذوالفقارنسب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی به مناسبت شهادت بهروز واحدی دانشجوی رزمنده و مدافع حرم پیامی صادر کرد.

در پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی آمده است: «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا، شهادت افتخارآمیز شهید والامقام، بهروز واحدی را در جبهه‌های دفاع از حریم آل‌الله به محضر فرمانده معظم کل قوا، ملت عزیز ایران، جامعه دانشگاهی آزاد اسلامی و خانواده گرامی ایشان و همرزمان مجاهدش تبریک و تسلیت می‌گویم.

در پیام رنجبران اضافه شده است: شهید روح تاریخ و گواه انسانیت بوده و اجر شهیدان نسل سوم و چهارم انقلاب بیش از شهدای دفاع مقدس است چون آنها بر جنگ نرم و عقیدتی دشمن نیز فائق آمدند.

در این پیام مطرح شده است: شهدای مدافع حرم از عقیده، ایمان و منافع ملی وطن دفاع می‌کنند و خون این شهدا گواهی است بر این حقیقت که رژیم صهیونیستی و گروه‌های تروریستی وابسته به استکبار به‌زودی به نقطه پایانی و افول نزدیک خواهند شد.

در این پیام عنوان شده است: بی‌گمان عزت و عظمت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل همین جانفشانی، ایثار، جهاد و شهادت است و نام این عزیزان بر تارک تاریخ خواهد درخشید. در پایان اجر الهی و علو درجات در محضر ایزد متعال و همنشینی با سالار شهیدان را برای آن شهید گرانقدر مسئلت دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی امیر آشتیانی و قالیباف
  • خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند
  • روسیه: ۱۳۱ پهپاد اوکراینی منهدم شدند
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه خطاب به شهید مدافع حرم
  • انهدام پنجمین تانک «آبرامز» ارتش اوکراین
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • کشته شدن بیش از ۵۰۰ نظامی اوکراینی در شبانه روز گذشته
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم حضرت رقیه (س)