Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار شد و ائمه جمعه استان در خصوص مباحث روز اعم از تغییر رئیس جمهور آمریکا و رزمایش موشکی نیروهای مسلح نکاتی مطرح کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر شهرستانها و بخشهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

اعتماد به آمریکا، اعتماد به شیطان است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: مسئله برجام زمان قابلیت مطرح شدن دارد که  تحریم‌ها به طور کامل از بین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با تغییر مسوولان آمریکا هیچ تغییر رخ نمی‌دهد زیرا تفکر استکبار یکسان است و نباید به این مسئله دل خوش کرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه بیان کرد: وضعیت انتخابات آمریکا نشان داد که زمان افول این قدرت پوشالی فرارسیده است و وعده خداوند متعال برای سقوط استکبار فرارسیده است.

حجت‌الاسلام قریشی با اشاره به اینکه خدمت به مردم موجبات شادی را در سطح جامعه و در بین مردم و مؤمنان فراهم می‌کند، بیان کرد: این امر مورد تاکید خداوند متعال بوده است.

وی اظهار داشت: انسان باید در زندگی تلاش کند تا مؤمنان و مسلمانان را یاد کند و این خود وسیله‌ای برای کسب رضای خداوند متعال است.

نشانه های افول آمریکا آشکار شده است

 حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های امروز نمازجمعه میاندوآب‌ با اشاره به آغاز دوران ریاست جمهوری، بایدن رییس جمهور جدید آمریکا، اظهار کرد: تحلیل گران سیاسی معتقدند با توجه به وضعیت جسمی، بایدن شاید نتواند در چهار سال آینده زمام قدرت را به دست بگیرد.

حسن زاده با اشاره به اینکه برخی در آمریکا به صورت مشروط از بایدن حمایت کرده اند، اظهار کرد: در واقع دولت آمریکا در پشت پرده توسط افراد دیگری مدیریت می شود.

وی با بیان اینکه ترامپ آمریکا را به سوی افول سوق داد و نشانه های افول آن به وضوح  روشن است، تصریح کرد: اکنون در آمریکایی که خود را مهد تمدن و حقوق بشر می داند قضایایی را شاهد هستیم که در هیچ جای دنیا وجود ندارد ولی متاسفانه بازهم عده ای انسان های بی غیرت و وطن فروش بازهم قبله آمالشان آمریکا است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه امروز دودستگی و اختلاف در آمریکا موج می زند، گفت: امروز پرچم ایالات موتلفه آمریکا در مقابل ایالات متحده آمریکا بلند شده و دیر یا زود این کشور که به دنبال تجزیه ایران، عراق و سوریه بود خودش تجزیه و نابود می شود.

وی با اشاره به ناتوانی آمریکا در مقابله با کرونا و مشکلاتی که واکسن آمریکایی کرونا به وجود آورده است، تصریح کرد: امروز بی اعتمادی با واکسن آمریکایی در دنیا موج می زند و مایه رسوایی برای این کشور شده است.

حسن زاده با بیان اینکه امروز دیگر آمریکا ابرقدرت نیست، افزود: امروز اسلام بر کفر پیروز شده و آمریکا با ابرقدرتی به نام ایران روبروست که گروههای مقاومت در منطقه گوش به فرمان آن و ولایت هستند.

امام جمعه میاندوآب هم چنین به رزمایش‌ اخیر موشکی و نطامی ایران اشاره کرد و گفت: قدرت موشکی و نظامی ایران رعب و وحشت بر اندام دشمنان انداخته و سبب شده تا کشتی ها و ناوهای خود را عقب برانند.

دروغ، چهره واقعی دموکراسی آمریکا است

امام جمعه خوی در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت : حاکمان جنایتکار آمریکا در طول سالیان متمادی در حق بشریت، ستم کرده‌اند و باید منتظر تحقق انتقام الهی باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضی شکوری افزود : رخدادهای اخیر سیاسی آمریکا نشان از این دارد که آمریکا در حال فروپاشی است و چهره آمریکا و دموکراسی دروغین این کشور نزد افکار عمومی نیز متزلزل شده است و بنیان واقعی آنها یعنی دروغ برهمکان آشار شد.

قدرت بازدارندگی ایران با قدرت به جلو حرکت می کند

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به رزمایش‌های دو هفته‌ای، ترکیبی و مبتکرانه نیروهای اسلام که مبتنی بر خلاقیت و استعدادهای بومی بود، اظهار کرد: رزمایش های اخیر در راستای تأمین معیشت و زندگی آرام برای مردم است؛ کیست که نداند معیشت پایدار در گرو امنیت پایدار و بادوام است و با امنیت است که رونق اقتصادی و تولید و توزیع را موجب می‌شود و شکوفایی اقتصادی و علمی را به بار می‌آورد.

امام جمعه پلدشت افزود: رزمایش نیروهای اسلام نشان می‌دهد که قدرت بازدارندگی ما خصوصا اقتدار موشکی یک حرکت رو به جلو است؛ نه توقف دارد و نه کُندی و نه بازگشت، لذا هم «بایدن» و هم کسانی‌که در سودای برجام‌های 2و 3هستند، پیام روشن ایران را باید دریافت کرده باشند.

طالبی با اشاره به اثرات راهبردی موشک ۲۰۰۰ کیلومتری سپاه پاسداران گفت: ایران با این اقدام به ایالات متحده این پیغام را ارسال کرد که دستش برای واکنش جدی علیه نیروهای آمریکایی و به خصوص ناوگان دریایی آن کاملا باز بوده و در صورت بروز تنش میان جمهوری اسلامی با همسایگان متخاصم ( شاید امارات ) یا رژیم صهیونیستی ، بهتر است آمریکا خود را وارد درگیری نکند‌.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حجت الاسلام والمسلمین نماز جمعه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افول لیگ برتر: به لقب (لیگ کشاورزان) سلام کنید!‏

به گزارش "ورزش سه"، دیشب دو نماینده انگلیس، منچسترسیتی و ‏آرسنال، با شکست مقابل رئال مادرید و بایرن مونیخ از لیگ قهرمانن ‏حذف شدند تا امسال نیمه‌نهایی این تورنمنت بدون حضور حتی یک ‏نماینده از انگلیس برگزار شود. در شبکه‌های اجتماعی بازار طعنه زدن ‏به انگلیسی‌ها داغ است و هواداران دیگر لیگهای بزرگ در حال اسم ‏بردن از لیگ برتر با عنوان "لیگ کشاورزان" هستند. ‏

البته درحالیکه جدال برای به دست آوردن سهمیه اضافی فصل آینده ‏لیگ قهرمانان داغ است نتیجه نهایی امشب بعد از پایان بازی‌های ‏لیگ اروپا و لیگ کنفرانس و عملکرد انگلیسی‌ها در این دو تورنمنت ‏مشخص می‌شود. ‏

منتقدانی که می‌گویند لیگ برتر را به هیچ وجه نباید بهترین لیگ ‏فعلی دنیا دانست تنها به نتایج دیشب اشاره نمی‌کنند. یکی دیگر از ‏استدلال‌های آنها این است: در لیگ برتر انگلیس از تنوع و نزدیک ‏بودن تیمها خبری نیست. بر خلاف ادعاهای همیشگی انگلیسی‌ها ‏مبنی بر نزدیک بودن همه تیمها در این لیگ، در شش سال گذشته ‏منچسترسیتی 5 بار قهرمان شده و امسال هم شانس زیادی برای ‏قهرمانی دوباره دارد. ‏

امشب حداقل یکی دیگر از نماینده‌های فوتبال انگلیس در اروپا شرایط ‏خوبی ندارد. لیورپول که بازی رفت را در خانه‌اش مقابل آتالانتا 3-0 ‏باخته امشب کاری غیرممکن برای صعود به نیمه‌نهایی لیگ اروپا ‏دارد. حتی یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی عملا پذیرفت ‏که تیمش شانسی برای صعود نخواهد داشت. ‏

وستهم، دیگر نماینده انگلیسی‌ها در یک‌چهارم لیگ اروپا، هم بازی ‏رفت را مقابل لورکوزن 2-0 باخته است. وستهم هم امشب مقابل ‏تیمی که چند روز پیش قهرمان بوندس‌لیگا شده شانس خیلی کمی ‏برای صعود دارد. پس به احتمال زیاد نیمه‌نهایی لیگ اروپا هم بدون ‏هیچ تیم لیگ برتری برگزار خواهد شد. ‏

تنها شانس لیگ برتر صعود استون‌ویلا به نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس ‏است. شاگردان امری در بازی رفت لیل را 2-1 شکست داده‌اند و ‏امشب شانسی پنجاه پنجاه برای صعود دارند. ‏

حتی با فرض صعود استون‌ویلا سوال این است که آیا لیگی که در ‏نیمه‌نهایی سه تورنمنت اروپایی تنها یک نماینده دارد آن هم در ‏ضعیف‌ترین تورنمنت، لیگ کنفرانس، را می‌توان بهترین لیگ دنیا ‏دانست؟ یا همانطور که برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌گویند ‏لقب "لیگ کشاورزان" بیشتر از لیگ یک فرانسه، سزاوار لیگ برتر ‏انگلیس است؟

دیگر خبرها

  • سپاه و ارتش، دو بال مقتدر کشور
  • علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
  • سپاه و ارتش، بازوان اقتدار کشور
  • واکنش یک امام جمعه به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده ها در اصفهان /منشا این ریزپرنده ها خارج از کشور نبوده است /آبروی اسرائیل رفت
  • حمایت کامل علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد | درخواست ویژه از آموزش و پرورش برای مدارس دخترانه!
  • افول لیگ برتر: به لقب (لیگ کشاورزان) سلام کنید!‏
  • دفاع ایران قدرت امپریالیستی غرب را پوچ کرد
  • خدا، مردم، میهن
  • بنیانگذار تلگرام به پلتفرم‌های آمریکایی اعتماد ندارد
  • «وعده صادق» نشانه قدرت نیروهای نظامی و انتظامی ایران است