Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شاهرخی گفت: روسای جمهوری آمریکا یکی پس از دیگری با کارنامه سیاه و مملو از جرم و جنایت به تاریخ پیوستند و آنچه باقی ماند مقاومت اسلامی، نام شهدا و راه امام راحل و همچنین رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد با اشاره به جنبه ها و کارکردهای فردی و اجتماعی تقوا اظهار داشت: تقوا فردی اگر با آداب و شرایط و رسوخ در وجود انسان به جا آورده شود خود به خود تقوای اجتماعی با ابعاد گسترده سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در همه زمینه ها را در پی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تقوای سیاسی به این است که در مسیر مطالبات و آرمان های اسلامی شامل برقراری عدالت اجتماعی، حمایت از محرومین و مظلومین در تقابل با ظالمین تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین(س) در هشتم بهمن با نام  روز تکریم مادران و همسران شهدا و جانبازان، عنوان کرد: حضرت ام البنین(س) وقتی وارد خانه امیرمومنین(ع) شد به خاطر اینکه فرزندان حضرت صدیقه طاهره به یاد مادرشان نیفتند اعلام کردند به من فاطمه نگویید؛ ام البنین(س) از خانواده ای شجاع، ریشه دار، ادیب و شاعری فصیح و سرشار از فضیلت ها بود.

وی خاطرنشان کرد: این بانوی مکرمه، خالصانه محب اهل بیت(ع) بود و فرزندان فاطمه سلام الله را بر فرزندان خود مقدم می داشت، عارف به حق جایگاه و منزلت نبی اکرم محمد مصطفی(ص) بود و خود را وقف دوستی اهل بیت(ع) کرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به این ام البنین(س) ولایتمدار بود تصریح کرد: حضرت ام البنین(س) پرورش دهنده پرچم دار کربلا، حضرت قمر بنی هاشم بود؛ کسی که تاریخ همتایی برای وفاداری و رشادت این سردار رشید در سپاه امام حسین(ع) به خودش ندیده است.

وی بیان کرد: این اوصاف نسبت به این مادر فداکار الگویی برای مادران و همسران فهیم شهدا گشت و به دلیل این اوصاف، تکریم و تمجید این بانو برای همه ما امری ضروری محسوب می شود چراکه مادران این سرزمین با پیروی از حضرت ام البنین از سال ۴۳ تا دفاع مقدس و دفاع از حرم از میهن اسلامی دفاع کردند و فرزندان خود را راهی جبهه های نور علیه ظلمت کردند.

شاهرخی تاکید کرد: با اینکه جنس بانوان مملو از عاطفه و احساس زنانه و مادرانه است اما بانوان ایران اسلامی و کشور اسلامی در محور مقاومت نشان دادند در روزهای سخت با حفظ عطوفت و مهربانی اما راهی که انتخاب کردند راه ام البنین و زینب کبری سلام الله علیها بود.

وی با اشاره به اینکه همه سازمان ها، موسسات و نهادهای فرهنگی، شهرداری ها و… تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدا و جانبازان به عمل آورند یادآور شد: در سفری که معاون رئیس جمهور به استان داشتند و تفاهم نامه اجرا کردند که سه هزار شغل برای فرزندان شهدا و دو هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های شهددا و جانبازان احداث شود بهتر است که شکل عملی این تقدیر و تجلیل ها اجرای این تفاهم نامه باشد چراکه تفاهم فعلا روی کاغذ است و از رسانه ها درخواست می‌کنم این قسمت را انعکاس دهند.

شاهرخی با اشاره به رزمایش ارتش و سپاه در هفته گذشته گفت: در این رزمایش که بخشی از رزمایش، پهپادی، رونمایی از پایگاه موشکی نیروی دریایی سپاه و رزمایش نیروی دریایی ارتش در سواحل مکران و اقیانوس هند بود شاهد موفقیت نیروهای مسلح در رزمایشات بودیم که نشان دهنده این است قلب سرزمین اشغالی در تیررس فرزندان نظام جمهوری اسلامی است، چنانچه دشمنان از سر جهالت نظر سو به جمهوری اسلامی ایران داشته باشند ده ها موشک بر سر آن ها خالی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: روسای جمهوری آمریکا یکی پس از دیگری با کارنامه سیاه و مملو از جرم و جنایت به تاریخ پیوستند و آنچه باقی ماند مقاومت اسلامی، نام شهدا و راه امام راحل و همچنین رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به جلسات با مجمع نمایندگان لرستان و معاون رئیس جمهوری و بیان تمام مطالبات مردم استان، اظهار داشت: در رابطه با تخصیص آب و تکمیل سدها و شبکه های آبی به عنوان یک امری اساسی و ضروری تاکید شد.

وی تصریح کرد: سال جهش تولید در حال اتمام است، دستگاه قضا در مرکز و استان در رابطه با کارخانه های تعطیل شده وارد شوند که اگر به کار برگردند و احیا شوند هزاران نفر به کار برمی گردند؛ شایسته نیست کارخانه ها در این وضعیت باقی بمانند، امیدواریم بتوانیم این گره دشوار را باز کنیم و این خبر مسرت بخش روزی عملی شود و لبخند شادی را بر لبان جوانان جویای کار مشاهده کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حضرت ام البنین ام البنین س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

برادر ارجمند و انقلابی جناب آقای قربانی نیا احتراما، درگذشت دایی مرحوم شما پیرغلام  سید و سالار شهیدان بوده اند را به شما و بیت معظمتان تسلیت عرض نموده و از خداوند غفار برای آن فقید غفران و بخشش الهی و برای همه بازماندگان آن عزیز صبر را خواستاریم.

انشالله روح پاک آن مرحوم در ایام شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی با خاندان پیامبر اسلام محشور شود.

 

منبع: پایگاه خبری شهدای ایران

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • خانواده سالم و منسجم، محور سلامتی
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو
  • تحولات منطقه‌ای محور رایزنی کاظمی قمی و امیرخان متقی
  • خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران