Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس،  وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای دو انفجار تروریستی در بغداد را که دهها کشته و مجروح برجای گذاشت محکوم کرد.

در بیانیه وزارت امور خارجه روسیه بایادآوری اینکه روز گذشته دو تروریست انتحاری در بازار طیران در بغداد خود را منفجر کردند آمده است : این حمله تروریستی را که هدف آن ضربه زدن به امنیت و ثبات کشور دوست عراق بوده را به شدت محکوم می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه وزارت خارجه روسیه با دولت و مردم عراق در مبارزه با تروریسم همه مظاهر آن ابراز همبستگی شده است.  

وزارت خارجه روسیه بر اهمیت افزایش تلاش های جمعی بین المللی به منظور مقابله موثر و بی امان با تروریسم تاکید کرد و ادامه داد که مبارزه با این پدیده شرور جهانی و عوامل و حامیان آن با هر شعاری که انجام می گیرد در سطح جهانی باید صورت گیرد.

کد خبر 5128056 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: روسیه عراق بغداد انفجار تروریستی ایالات متحده امریکا عراق جو بایدن رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ فلسطین روسیه سوریه بغداد ایران عربستان سعودی ویروس کرونا افغانستان لبنان خارجه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمان حمله ادعایی اسرائیل را محکوم کرد

وزارت امور خارجه عمان حمله ادعایی منتسب به رژیم اسرائیل در اصفهان را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت امور خارجه عمان به دنبال گزارش‌ها درباره رهگیری ۳ ریزپرنده در اصفهان در این خصوص بیانیه‌ای صادر کرد.

وزارت خارجه عمان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: «سلطنت عمان تداوم تنش‌ها در منطقه را دنبال می‌کند و حمله امروز صبح اسرائیل به اصفهان در جمهوری اسلامی ایران و همچنین تجاوزات نظامی مکرر اسرائیل در منطقه را محکوم و تقبیح می‌کند.»

منابع خبری، بامداد امروز، از شنیده شدن صدای چند انفجار در اصفهان خبر دادند. رسانه‌های غربی به دنبال انتشار این گزارش‌ها ادعا کردند این اقدام در پاسخ به عملیات ایران از سوی اسرائیل انجام شده است.

علی‌رغم آنکه رژیم اسرائیل به صورت رسمی هیچ بیانیه‌ای درباره این اقدام منتشر نکرده است؛ اما «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل در واکنش به این اقدام گفت: «مسخره است!»

حسین دلیریان سخنگوی سازمان فضایی ایران صبح امروز در حساب کاربری خود در شبکه ایکس در ارتباط با صدای انفجار در شهر اصفهان خبر داده بود ۳ ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت سرنگون شده است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • کنعانی وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد
  • وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌
  • ترکیه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران را در سوریه محکوم کرد
  • وزارت خارجه سوریه وتوی آمریکا را محکوم کرد
  • عمان حمله ادعایی اسرائیل را محکوم کرد
  • دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید
  • روسیه خواستار حداکثر خویشتن‌داری در خاورمیانه شد
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه
  • دو کشوری که حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکردند علیه آمریکا متحد می شوند
  • اتحاد روسیه و چین علیه آمریکا پس از حمله ایران به اسرائیل