Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام امین رضا کمالی گفت: در جهان پسا مدرن زندگی می‌کنیم و دشمن با ابزار رسانه و تحریف به دنبال این است که مرز بین واقعیت و بازنمایی آن را که از بین رفته تعریف کرده و با رسانه، تحریف و تحریم مسیر سلطه بر کشور ما را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۳ بهمن حجت الاسلام «امین رضا کمالی» در خطبه های نماز جمعه جیرفت ضمن تسلیت سالروز وفات ام البنین (س) مادر حضرت عباس (ع) و توصیه به رعایت تقوای الهی و نظم در امور، گفت: عوامل عزت آفرینی در دستگاه خدا، پشت پا زدن به دنیا، زندگی مجاهدانه و اعتقاد به اصل معاد و قیامت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!






امام جمعه موقت جیرفت خاطرنشان کرد: یکی از بحران هایی که غرب و سبک زندگی غربی برای ما ایجاد کرده، این است که نگاه و اندیشه را از اعتقاد به قبر و قیامت جدا کرده است و متاسفانه سبک زندگی غربی جای سبک زندگی اسلامی را گرفته است.




وی بیان کرد: در شرایط امروز جهان که ایام ریاست‌ جمهوری جو‌بایدن است، مراسم تحلیف آن شبیه پادگان نظامی بود.




حجت الاسلام کمالی ابراز کرد: برخی به دنبال مذاکره برجام هستند، جریان لیبرال سرمایه‌داری، دنبال انتشار تصویر منفی از ایران است تا بگوید؛ تحریم‌ها در ایران اثر گذاشته است و پیشرفت‌های این نظام را کوچک جلوه دهند و در نهایت اراده دشمن را تقویت و اراده مردم را برای مقابله با دشمن تضعیف کنند.



خطیب موقت جمعه جیرفت اظهار کرد: اکنون در جهان پسا مدرن زندگی می‌کنیم و دشمن با ابزار رسانه و تحریف به دنبال این است که مرز بین واقعیت و بازنمایی آن را که از بین رفته، تعریف کرده و با رسانه، تحریف و تحریم مسیر سلطه بر کشور ما را فراهم کند.




وی خاطرنشان کرد: با رفتن ترامپ و آمدن جوبایدن، سناریوی گرگ به روباه تبدیل شده است و لابی صهیونیست گفته است که بروید با ایران مذاکره کنید و رهبری مداوم تذکر می دهند که تحریف را جدی گرفته و برای شناخت تحریف باید جریان نفوذ را بازخوانی کنیم.




حجت الاسلام کمالی ادامه داد: قبل از شروع برجام، در کتابی نوشتند که اولین برجام، پرونده هسته‌ای بود و دومین برجام، بعد از ماجرای ۱۱ سپتامبر این بود که پرونده ایران را به شورای امنیت برده و گفتند با FATF جلوی پولشویی را بگیریم و همچنین همکاری اطلاعاتی بود و سومین برجامی که آنها دنبال آن هستند برجام موشکی است و رهبری فرمودند؛ برای برجام دیگری مذاکره نمی کنیم.




امام جمعه موقت جیرفت با بیان این مطلب که امروز شاهد رزمایش مقتدرانه سپاه و ارتش هستیم، عنوان کرد: در این رزمایش از پهبادها رونمایی شد و بایستی بدانیم که یکی از عوامل اقتدار ما، همین موشک‌ها هستند.




وی تصریح کرد: چهارمین برجام، برجام حقوق بشر است و سند ننگین ۲۰۳۰ جزء آن است و برجام پنجم، صلح خاورمیانه و به رسمیت شناختن اسرائیل است البته همه بدانند اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود و برجام ششم آن است که با عربستان معامله برد برد کنیم.




حجت الاسلام کمالی در خاتمه تاکید کرد: دشمنان در هفتمین برجام که ۶ برجام قبلی مقدمه آن بوده در واقع به دنبال آن هستند که کشور را به قبل از انقلاب برگردانند و قطعا راه برون رفت از مشکلات کشور، نگاه به داخل است.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه نماز جمعه نماز حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۲ بخش بیمارستانی به ظرفیت ۲۱ تخت در صورت وجود بحران

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، منوچهر کمالی گفت: با توجه به اینکه طبق اعلام هواشناسی احتمال بارش باران همراه با رعد و برق، وزش باد شدید در استان وجود دارد، به تمامی مراکز درمانی و اورژانس‌ها اعلام شده است تا تمهیدات لازم جهت خدمت رسانی را انجام دهند.

وی افزود: در همین راستا بازدید از بخش اورژانس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) انجام و در بیمارستان جلسه‌ای تحت عنوان کمیته مدیریت بحران برگزار شد.

کمالی خاطرنشان‌کرد: در کمیته برای تعیین تکلیف ۴۴ بیمار بستری در اورژانس زیر ۶ ساعت تصمیم‌گیری شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مجموعه درمانی بندرعباس ۲۸ تخت خالی دارد، تصریح‌کرد: آمادگی راه اندازی ۲ بخش به ظرفیت ۲۱ تخت در صورت بحران کمبود تخت وجود دارد.

کد خبر 6080004

دیگر خبرها

  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • شهدای هنر و رسانه از تحریف وقایع جنگ جلوگیری کردند
  • دلاورمردان ایران اسلامی پاسخ دندان‌شکنی به دشمن دادند
  • راه‌اندازی ۲ بخش بیمارستانی به ظرفیت ۲۱ تخت در صورت وجود بحران
  • انتقاد عباس عبدی از احضار برخی فعالان رسانه ای به دادگاه: نتیجه‌اش همین می‌شود که مهم‌ترین رسانه رسمی کشور از خود اعتبارزدایی کرده/ فعال رسانه‌ای را احضار کردند که در دفاع از مقابله با اسراییل بیش از بقیه می‌نویسد/ این موجب می‌شود اعتبار نوشته‌های مستقل د
  • بازنمایی رسانه‌ای نقش زنان در سینما
  • نبود امکانات عامل کاهش استقبال ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه شیراز است
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطف عبور از چالش‌ها است
  • معارف قرآن باید در زندگی مردم جاری باشد
  • خراسان جنوبی چهارمین استان کشور در طرح زندگی با آیه‌ها