Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم استقلال دوشنبه نیز همچون استقلال تهران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حاضر خواهد بود

استقلال دوشنبه بین تاجیک ها به ايستيقلول معروف است، به مرحله گروهی رقایت های لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد تا در این فصل شاهد حضور دو تیم استقلال در آسیا باشیم.

به گزارش طرفداری، این فصل شاهد حضور دو باشگاه با نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال تهران و استقلال دوشنبه. به غیر از استقلال ایران که با تصمیم AFC راهی مرحله گروهی شد، تیم استقلال تاجیکستان نیز همین مسیر را طی کرد تا در حال حاضر شاهد حضور دو تیم با نام استقلال در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باشیم. استقلال تهران و استقلال دوشنبه که به گویش تاجیک ها  Istiklol (ايستيقلول) تلفظ می شود.

نکته جالب این تیم این است که پیراهن آن ها خلاف همتای تهرانی شان قرمز است و در لیگ عالی تاجیکستان بازی می کنند. این تیم با اینکه کاملا باشگاهی تازه تاسیس بوده و در سال 2007 کارش را از لیگ های منطقه ای دوشنبه شروع کرد اما با توجه به عناوین و افتخاراتی که در این مدت کسب کرده، خیلی زود موفق شد اهالی فوتبال را در تاجیکستان مجذوب خود بکند و حالا یکی از پرطرفدارترین تیم‌های تاجیکستان است. شاید جالب باشد بدانید تیم استقلال دوشنبه با کسب 9 عنوان قهرمانی در لیگ تاجیکستان، از این حیث رکوردار است. آن ها در جام حذفی نیز با 8 قهرمانی پرافتخارترین تیم این کشور محسوب می شوند.

تیم استقلال دوشنبه که از وجود مهدی چاه‌ جویی، بازیکن پیشین استقلال اهواز نیز سود می برد فصل قبل در آستانه هم گروهی با استقلال تهران قرار داشت. آن ها در مرحله نخست پلی آف نماینده ازبکستان در تاشکند را شکست دادند و شگفتی ساز این مرحله لقب گرفتند اما در بازی پلی آف مقابل الاهلی عربستان با اشتباه داوری شکست خوردند.

این تیم به نوعی تنها استقلال قرمز پوش محسوب می شود.

حال باید منتظر بود و دید این تیم استقلال سرخ پوش در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا چه نتایجی کسب خواهد کرد.

 

اخبار داغ 

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد؛ سهمیه مستقیم استقلال / اختصاصی طرفداری حادثه‌ دلخراش در سالروز پلاسکو / مرگ جوان چترباز به دلیل باز نشدن چتر لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما خانم بازیگر ایرانی به سرطان مبتلا شد + عکس دو پنالتی مهار شده میرالم پیانیچ و عثمان دمبله توسط دروازه بان کورنیا (کورنیا-بارسلونا) 87 شوت و 175 سانتر بی حاصل؛ از آخرین گل لیورپول در لیگ برتر 7.3 ساعت می گذرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال دوشنبه استقلال تهران تیم استقلال مرحله گروهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان از سد استرالیا گذشت

تیم فوتسال عربستان با کسب پیروزی مقابل استرالیا امید به صعود از مرحله گروهی جام ملت های 2024 آسیا ماند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های ملی فوتسال عربستان و استرالیا از ساعت ۱۲:۳۰ امروز در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به میزبانی تایلند برگزار شد که با برتری سه بر دو عربستان به پایان رسید.

عربستان در حالی به سه امتیاز این دیدار از گروه B این رقابت‌ها رسید که نخستین بازی خود را به عراق واگذار کرده بود. همچنین استرالیا بار دیگر نتیجه‌ای مشابه با انچه مقابل ازبکستان کسب کرده بود را رقم زد تا کمترین شانس را برای صعود به دور بعدی رقابت‌ها داشته باشد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • عربستان از سد استرالیا گذشت
  • چین با پذیرش شکست مقابل ویتنام حذف شد
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان شکست ناپذیری الهلال ، پیروزی نامطمئن اولسان
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • صحنه عجیب: دزدی پیراهن ستاره دورتموند! (عکس)
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ تعویق مصاف العین با الهلال به چهارشنبه