Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: اگر اسرائیل بخواهد غلطی بکند با همین موشک‌ها تمام نقاط حساس رژیم صهیونیستی با خاک یکسان می‌شود. امروز توان موشکی، نظام جمهوری اسلامی را بیمه کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بجنورد اظهار داشت: گویا باید آمریکا به‌طور کامل نابود شود تا عده‌ای چشم امیدشان از این نظام سلطه برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انتخابات اخیر آمریکا نشان داد که ناامنی در آمریکا بسیار بالا است افزود: اتفاقات بعد از انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا آبروی نظام مدعی دموکراسی را در همه جهان برد چرا که بایدن رئیس جمهور آمریکا برای تحلیف و مراسم سوگند خود 25 هزار نظامی آمریکایی را برای حفظ جانش سرباز کرده بود.

امام جمعه بجنورد با اشاره به ایجاد دو قطبی در آمریکا و با بیان اینکه نظام آمریکا بیشتر از پیش تضعیف شده است خاطر نشان کرد: رزمایش و مانور سپاه و ارتش سبب وحشت دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی شد ضمن اینکه این رزمایش جبهه مقاومت را دلگرم نمود چرا که تمام چشم امید جبهه مقاومت در عراق و لبنان و افغانستان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه هزینه اجرای این رزمایش به مراتب کمتر از هزینه‌ای بود که خدایی نکرده دشمن بخواهد غلطی کند خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر شاهد تهدید‌هایی از سوی رژیم صهیونیستی و آمریکا بودیم و این رزمایش که توسط نیروهای سپاه و بسیج و ارتش به نمایش گذاشته شد قدرت جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید تا دشمنان نظام اسلامی خدایی نکرده فکر غلط اضافه به سرشان نزند.

حجت الاسلام شکری: انقلاب اسلامی با ترویج فرهنگ ایستادگی خدمت بزرگی به جهانیان کردامام‌جمعه گرگان: اقتدار دفاعی نظامی کشورمان دشمنان انقلاب را به وحشت انداخته استراه اندازی مرکز لجستیک خط آهن پارس آباد مغان تحول عظیمی درمنطقه به دنبال دارد

حجت الاسلام نوری با تأکید بر اینکه رزمایش ارتش در دریا و زمین عظمت و قدرت جمهوری اسلامی ایران را به رخ تمام بدخواهان انقلاب کشاند تصریح کرد: رزمایش پهپادی و موشکی که چندی پیش در کشور به نمایش گذاشته شد تا بدخواهان نظام به قدرت جمهوری اسلامی ایران پی ببرند به این سبب بود که اگر اسرائیل بخواهد غلطی بکند با همین موشک‌ها تمام نقاط حساس رژیم صهیونیستی با خاک یکسان می‌شود. امروز توان موشکی، نظام جمهوری اسلامی را بیمه کرده است.

امام جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به اینکه خون شهید مولد انسان‌های بزرگ است و با تأکید بر تکریم خانواده های شهدا خاطرنشان کرد: دوام انقلاب، بیمه شدن انقلاب در برابر نظام استکباری و زیاده خواهی آن‌ها، ایستادن در برابر تمام فتنه گری ها و مقاومت در برابر تحریم ها همه به واسطه خون شهدا است چرا که خون شهید غیرت را در رگ‌های مسلمان و مومنان ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در پایان اضافه کرد: صبر مادران و همسران شهدا در راه اهدای فرزندان خود در راه نظام و انقلاب وظیفه و تکلیف مسئولین جمهوری اسلامی را سنگین تر کرده است.

انتهای پیام/311/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران امام جمعه بجنورد رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی پشتوانه تمامی فتنه‌ها است

امام جمعه بجنورد به تشریح برخی از جنایات رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: این رژیم پشتوانه و پشتیبان تمامی فتنه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _جمعه سی‌ویکم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: سپاه پاسداران با حمایت‌های ارتش و دستور حکیمانه مقام معظم رهبری عملیاتی دفاعی علیه رژیم صهیونیستی انجام داد و این رژیم صهیونیستی بود که آغازگر جنگ بود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی ۴۰ سال است که علیه ایران اسلامی فتنه‌گری می‌کند و در بسیاری از ناامنی‌ها دست دارد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه رژیم صهیونیستی پشت تمامی توطئه‌ها قرار دارد، گفت: شهادت شهید سلیمانی و ۱۸ نفر از فرماندهان و سرداران ما از جمله این توطئه‌ها است و در آخرین مورد توطئه حمله به کنسولگری ایران از دسیسه‌ها بود.

نوری گفت: نظام جمهوری اسلامی در مقابل با آنان برخوردی سخت کرد. رژیم صهیونیستی در غزه کودکان و زنان بی گناه زیادی را شهید کرد و این جنگ بسیار طولانی شده است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی از قبل تنبیه را عنوان کرده بود، گفت: این موشک باران ایران در حالی بود که همه قدرت‌های جهان پشت اسرائیل بودند، ایران توانست به مناطق مهم و پایگاه‌های جاسوسی اسرائیل موشک پرتاب کند و این نشان از قدرت ایران اسلامی است و این موشک باران در حالی است که همه احزاب و قدرت‌های جهان گرد هم آمده بودند.

امام جمعه بجنورد گفت: ما ساختمان‌های مسکونی را موشک باران نکردیم، بلکه پایگاه‌های مهم که از آنان مراقبت می‌کردند را هدف قرار دادیم.

کد خبر 745959

دیگر خبرها

  • اسرائیل اگر دست از پا خطا کند سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد
  • عملیات « وعده صادق» مرکز ثقل رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داد
  • شکسته شدن هیمنه استکبار با ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران
  • پاسخ ویرانگر جمهوری اسلامی ایران در صورت حماقت دوباره صهیونیست‌ها
  • پاسخ ویرانگر ایران درصورت حماقت دوباره صهیونیستها
  • رژیم صهیونیستی پشتوانه تمامی فتنه‌ها است
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • وعده صادق، شکست دنیای استکبار
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • پاسخ بعدی ایران به رژیم صهیونیستی قاطع‌تر است