Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@22:18:10 GMT

راموس دیدار برابر آلاوس را از دست داد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۴۲۸۵

راموس دیدار برابر آلاوس را از دست داد

رئال مادرید که در شرایط خوبی به سر نمی برد شنبه در هفته بیستم لالیگا به مصاف آلاوس می رود. این تیم پس از حذف از سوپرجام اسپانیا و کوپا دل ری به پیروزی در این دیدار نیاز دارد تا خود را کمی از بحران خارج کند. 

زین الدین زیدان در این بازی نمی تواند از سرخیو راموس استفاده کند، همچنین اودگارد که در آستانه پیوستن به آرسنال است در این دیدار حضور نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناچو به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و رودریگو که دوران نقاهتش را سپری می کند هم برابر آلاوس بازی نمی کنند. از طرفی دنی کارواخال بهبود یافته است. 

آلاوس آخرین تیمی بود که در والدبباس سه امتیاز بازی را به دست آورد و ۲ بر یک پیروز شد. از طرفی پیروزی  ۲ بر یک اتلتیکومادرید مقابل ایبار موجب شد اختلاف روخی بلانکو با سفیدپوشان به هفت امتیاز افزایش یابد. به همین خاطر زیدان و تیمش محکوم به پیروزی در بازی فردا هستند.  

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رئال مادرید سرخیو راموس رئال مادرید سرخیو راموس پارسی خبر ویروس کرونا فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال

کاپیتان تیم ملی فوتسال می‌گوید منتظر مشخص شدن حریف بعدی ایران هستند تا با قدرت به مسیرشان ادامه دهند.

به گزارش ایسنا، علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال که به عنوان بهترین بازیکن زمین دیدار با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود.

حسن‌زاده که در این بازی با یک گل و دو پاس گل نمایش درخشانی داشت، افزود: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند، توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم. 

وی گفت: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد طبعاً حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد اما نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم. 

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان