Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان گفت: توانمندسازی مددجوها و تولید اشتغال و تلاش برای توانمندسازی فرهنگی از اولویت اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، جمال شیبه امروز در  آیین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان و شرکت دریایی باریان دریای ساحل قشم اظهار داشت: توانمندسازی مددجوها و تولید اشتغال اولویت اصلی ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تصور این که وظیفه ما اعطای مستمری باشد غلط است بلکه اولویت ما توانمندسازی خانواده‌های مددجویان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان با اشاره به ابعاد مختلف توانمندسازی مددجویان عنوان کرد: در حوزه فرهنگی ما موظف هستیم چرخه فقر را متوقف کنیم. یعنی فرزندان خانواده‌های مددجو باید به سمت توانمندسازی و حضور موثر در عرصه‌های مختلف سوق داده شوند.

بیش از 3 هزار فرصت شغلی جدید برای مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی ایجاد شدحدود 30 درصد بیکاران کشور مخاطب کمیته امداد هستندازدواج دختران تحت پوشش کمیته امداد در خرمشهر تسهیل می‌شود

شیبه در ادامه اظهار داشت: بهترین شکل برای توانمندسازی خانواده‌ها کسب درآمد ثابت و دائم برای آنها است به گونه‌ای که شأن و منزلت خانواده آنها حفظ شود.

انتهای پیام/341/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) لرستان از واگذاری ۱۷۴۱واحد مسکونی به مددجویان این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، جلال شیخ‌پور، ظهر امروز، در آیین واگذاری 33هزار و 863 واحد مسکونی به مددجویان، گفت: ایجاد مسکن برای نیازمندان یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد است.

او با بیان اینکه احداث 5هزار و 500واحد مسکونی برای مددجویان لرستان در پنج سال گذشته شروع شده‌است، اضافه کرد: بخشی از این واحدها به مددجویان تحویل شده‌است.

مقاوم‌سازی 115هزار واحد مسکونی روستایی در لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) لرستان یادآور شد: ساخت بیش از 1700واحد مسکونی با اعتبار 800میلیارد تومان از سهم 30هزار واحد مسکونی کشور به این استان اختصاص دارد.

شیخ‌پور با اشاره به هدف‌‌گذاری برای ساخت 500واحد مسکونی شهری برای مددجویان لرستان در سال 1403، بیان کرد: این تعداد واحد مسکونی طی دو سال تحویل می‌شود.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • ۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند
  • واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم
  • اولویت واگذاری زمین به متقاضیان کمیته امداد امام خمینی
  • واگذاری ۱۷۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان یزد
  • واگذاری ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان لرستان
  • رئیس جمهور: آرامش خانواده‌ها در گرو تأمین مسکن است
  • اشتغالزایی برای بیش ۳۰۰ مدد جوی کمیته امداد شوش
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در چهارمحال‌وبختیاری