Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@06:01:37 GMT

دستگیری عامل شهادت افسر راهور در روانسر

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۴۳۲۰

دستگیری عامل شهادت افسر راهور در روانسر

روابط عمومی قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از دستگیری تروریست عامل شهادت افسر راهنمایی و رانندگی سرگرد شهید حسن ملکی در سال ۱۳۹۷ در روانسر در عملیاتی پیچیده خبر داد.

 رزمندگان قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه دیروز موفق شدند، عامل شهادت افسر راهوردر روانسر دستگیر شدیکی از اشرار تروریست عضو گروهک‌های ضد انقلاب که در سال ۹۷؛ برای ایجاد ناامنی در کشور، سرگرد حسن ملکی از افسران راهنمایی و رانندگی را در شهر روانسر استان کرمانشاه ترور کرده و پیش چشمان فرزندان خردسالش به شهادت رسانده بود؛ دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش روابط عمومی قرارگاه نجف اشرف، تروریست دستگیر شده برای ادامه روند رسیدگی به اقدامات جنایت کارانه تحویل مراجع قضایی شد.
 صداوسیما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ موسی بهاری در این خصوص اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر وقوع نزاع و درگیری و تیراندازی منجر به مصدومیت شهروندی در یکی از روستاهای شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: طبق بررسی های اولیه مشخص شد ۲ نفر که هردو همسایه باغ هم هستند، در محل خانه باغ در گیر شده و یکی از آن‌ها اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری کرده که منجر به مصدومیت یک نفر شده است.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به اینکه علت درگیری اختلاف شخصی بوده است، ادامه داد: ضارب که مردی ۶۰ ساله بوده، دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده است.

سرهنگ بهاری گفت: مصدوم نیز تحت درمان پزشکی قرار دارد.

کد خبر 6079570

دیگر خبرها

  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی؛ روش اعتراض اینترنتی به جریمه‌ها
  • افزایش ۵ برابری مبلغ جریمه‌های رانندگی برای کدام تخلفات است؟
  • پلیس راهور : افزایش مبلغ جریمه ها هنوز ابلاغ نشده است
  • جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌ های رانندگی؛ امکان اعتراض اینترنتی به جریمه رانندگی در سال۱۴۰۳
  • جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی/ امکان اعتراض اینترنتی به جریمه رانندگی در سال۱۴۰۳
  • جدیدترین جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی | امکان اعتراض اینترنتی به جریمه رانندگی در سال۱۴۰۳
  • پیگیری برای اجرای اعتراض اینترنتی به جرایم رانندگی
  • عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان