Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:35:16 GMT

بیش از ۹ کیلوگرم موادمخدر در ملایر کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۴۳۹۴

بیش از ۹ کیلوگرم موادمخدر در ملایر کشف شد

به گزارش روز جمعه ایرنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدباقر سلگی افزود: بر اساس گزارش‌های واصله مبنی بر فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر افیونی از استان‌های همجوار به سمت ملایر، موضوع به صورت جدی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی بیان کرد: در همین ارتباط با انجام کار اطلاعاتی شبانه‌روزی خودروی حامل مواد مخدر شناسایی و طی هماهنگی لازم با دستگاه قضایی و در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، خودروی سواری متوقف و یک بسته موادمخدر از نوع تریاک به وزن ۹ کیلو و ۹۴۰ گرم کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: در این راستا سه توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده هر سه متهم تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ سلگی تاکید کرد: عزم پلیس ملایر برای برخورد بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر جدی است و از شهروندان تقاضا داریم هرگونه فعالیت مشکوک سوداگران مرگ را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ گزارش دهند.

وی همچنین از دستگیری سارق حرفه‌ای با کشف ۱۲ فقره سرقت در ملایر خبر داد و افزود: به دنبال وقوع سرقت از آپارتمان و داخل خودرو، با تلاش شبانه‌روزی ماموران کلانتری ۱۲ به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان، مخفیگاه سارق شناسایی و بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضایی، این سارق در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: در بازرسی صورت گرفته توسط ماموران این یگان از مخفیگاه، اموال مسروقه‌ای کشف و فرد سارق به این کلانتری انتقال داده شد که در بازجویی فنی و تخصصی به ۱۲ فقره سرقت داخل آپارتمان و داخل خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ سلگی یادآور شد: ارزش اقلام کشف شده از این مخفیگاه حدود ۶ میلیون تومان برآورد شده که توسط ماموران این یگان به مال باختگان تحویل و با تشکیل پرونده این سارق حرفه‌ای تحویل مراجع قضایی شد.

برچسب‌ها همدان مواد مخدر ملایر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان مواد مخدر ملایر همدان مواد مخدر ملایر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کشفیات اخبار کنکور مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز