Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - در شهرستان دزفول که در منطقه شمال غربی استان خوزستان است ، یکی از بزرگ ترین مجتمع های تولید خوراک دام و طیور جنوب‌غربی کشور قرار دارد که با حمایت و مشارکت240 میلیارد ریالی بانک کشاورزی در زمینی به مساحت 4 هکتار و با ظرفیت 10 هزار تن خشکاندن و بوجاری محصولات بنا شده است و با ایجاد اشتغال برای 30 نفر به صورت مستقیم و300 نفر به صورت غیر مستقیم، به تولید انواع خوراک دام بر پایه علوفه، انواع کنسانتره خوراک دام و طیور، خشکاندن و بوجاری غلات می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش پایگاه خبری نقدیدنه ، محمدرضا بران مدیر عامل شرکت دشت لاله نصر خوزستان با تاکید بر حمایت 240میلیارد ریالی بانک کشاورزی و همراهی بانک با این مجموعه در طول سه سال فعالیت خود،به عناوین و موفقیت های مهم دیگر این مجموعه اشاره می کند و می گوید با پشتیبانی بانک کشاورزی و به همت مدیر و کارکنان کوشا و کارآفرین این مجتمع ، کارنامه موفق فعالیت های این مجموعه به ثبت رسیده است . از جمله این موفقیت ها می توان ،به مدیر شایسته ملی در سال 1397 اشاره کرد.
مدیر عامل شرکت دشت لاله نصر خوزستان افزود:این شرکت در زمینه تولید خوراک دام سنگین و کشاورزی در زمینی به مساحت 4 هکتار فعالیت دارد.
وی خاطر نشان شد:دشت لاله نصر خوزستان علاوه بر تولید علوفه و خوراک صنعتی دام ، به صورت تمام مکانیزه در عرصه کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی ، همچون چغندرقند و ذرت نیز ، حضور گسترده ای در بازار داخلی و صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس دارد.
این گزارش می افزاید: سطح زیر کشت 4 هکتار از زمینهای کشاورزی دشت لاله نصر خوزستان اختصاص به محصولات استراتژیک دارد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک کشاورزی خوراک دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، از طریق کشتارگاه صنعتی طیور این شهرستان سالیانه ۱۰ هزار تن گوشت مرغ روانه بازار می‌شود.

فرماندار و اکیپ‌های نظارتی به منظور بررسی شرایط تهیه و توزیع گوشت مرغ و شرایط بهداشتی آن شب گذشته بازدیدی از کشتارگاه صنعتی طیور این شهرستان به عمل آوردند.

گوشت مرغ یک از مواد خوراکی ست که با توجه به مصرف زیاد آن توسط خانوار لزوم رعایت نکات بهداشتی و سلامت آن بسیار حائذ اهمیت است به همین دلیل انجام نظارت‌های دقیق از اهمیت خاصی برخوردار است.

فرماندار شهرستان بانه در بازدید خود از کشتارگاه صنعتی طیور این شهرستان و با اشاره به تولید سالیانه ۱۰ هزار تن گوشت مرغ در شهرستان گفت: شهرستان بانه یکی از قطب‌های تولید گوشت مرغ در استان کردستان است و خوشبختانه علاوه بر تامین نیاز شهرستان بخشی از تولید به استان‌ها و شهرستان‌های همجوار صادر می‌شود.

درویشی در ادامه با مثبت عنوان کردن رعایت نکات بهداشتی با توجه به ارزیابی کارشناسان بهداشتی گفت: امید است این روند ادامه دار باشد تا بتوان محصولی سالم تحویل همشهریان داده شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • رصد ۳۰ نمونه از محصولات کارخانجات خوراک دام و طیور در کرمان 
  • آیا دستمزد پائین کارگران می‌تواند، جوابگوی مسکن، پوشاک و خوراک آنها باشد؟
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان
  • معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام
  • بزرگترین آب شیرین کن استان در آبادان راه اندازی می شود
  • ۷ اقدام بانک مرکزی در حمایت از تولید
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند
  • تاثیر هوش مصنوعی در پژوهش‌های علوم اجتماعی