Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@22:33:21 GMT

رکورد لیورپول و مانه به خاطر VAR شکست!

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۴۴۶۵

رکورد لیورپول و مانه به خاطر VAR شکست!

صراط: با شکست شب گذشته لیورپول برابر برنلی در لیگ برتر جزیره این تیم بعد از چهار سال باخت را در خانه تجربه کرد!

به گزارش خبرآنلاین، لیورپول که از سال ۲۰۱۷ تاکنون در ۶۸ بازی خانگی بی شکست مانده بود، در بازی با تیم سختکوش برنلی یک بار در دقیقه ۸۳ توسط اشلی بارنز دروازه اش از روی نقطه پنالتی باز شد. به این ترتیب تیم یورگن کلوپ هم ۳ امتیاز بازی را از دست داد و هم بعد از ۴ سال در خانه طعم باخت را چشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لیورپول با این نتیجه در امتیاز ۳۴ و رده چهارم باقی ماند. برنلی ۱۹ امتیازی شد و در رده شانزدهم جای گرفت.

ضمن اینکه این اولین شکست سادیو مانه با لیورپول در آنفیلد بود.

به نظر می‌رسد که داوری نقش اساسی را در رقم خوردن شکست لیورپول مقابل برنلی ایفا کرد؛ جایی که در دقیقه ۷۴ بازی ارسال ترنت الکساندر آرنولد به دهانه دروازه به شکل واضح با دست مدافع حریف برخورد کرد، اما مایک دین داور مسابقه هیچ خطایی تشخیص نداد. نکته عجیب درباره صحنه رخ داده درون محوطه جریمه برنلی به این بود که به جز داور حتی VAR نیز به صحنه ورود نکرد تا به نوعی یک پنالتی واضح لیورپولی‌ها سوخته باشد.  

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزش فوتبال لیورپول برنلی آنفیلد صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

10 تیم اروپایی با بیشترین روند شکست ناپذیری در قرن 21 (+عکس)

شیرهای بای‌آرنا به رکورد استثنایی یوونتوس رسیدند.

به گزارش طرفداری، بایرلورکوزن به رکورد خارق‌العاده یوونتوس رسید.

وب‌سایت ترانسفرمارکت در جدیدترین گزارش خود از 10 تیم اروپایی با بیش‌ترین روند شکست‌ناپذیری در قرن 21 رونمایی کرد. بر این اساس، بایرلورکوزن با پیروزی 5-0 مقابل وردربرمن و قهرمانی در بوندسلیگا به آمار 43 بازی بدون شکست متوالی در تمامی رقابت‌ها رسید و با رکورد خارق‌العاده یوونتوس برابری کرد. یووه در فصل 12-2011 توانسته بود بدون شکست در سری آ به قهرمانی برسد و این رکورد کم‌نظیر را نیز تحت هدایت آنتونیو کونته به جای گذاشت.

تیم شایسته ژابی آلونسو در صورت ثبت یک بازی بدون شکست دیگر رکورد شگفت‌انگیز یوونتوس را می‌شکند و با 44 مسابقه بدون باخت به تنهایی پرچم‌دار این رکورد خواهد شد! لورکوزن در دیدار بعدی به مصاف وست‌هم در بازی برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا می‌رود. 

10 تیم اروپایی با بیش‌ترین روند شکست‌ناپذیری در قرن 21 بایرلورکوزن به همراه یوونتوس رکوردار شد 13 قهرمان متفاوت تاریخ بوندسلیگا بایرن مونیخ، صدرنشین مطلق کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محرومیت سنگین برای مربی خاطی لورکوزن بایرلورکوزن قهرمان فصل ۲۴-۲۰۲۳ بوندسلیگا شد

دیگر خبرها

  • در اتفاقی عجیب قرمز‌ها آبی‌ها را صدرنشین لیگ برتر کردند
  • قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
  • 10 تیم اروپایی با بیشترین روند شکست ناپذیری در قرن 21 (+عکس)
  • خوشحالی هواداران آرسنال پس از پایان بازی لیورپول و شکست مقابل کریستال پالاس / فیلم
  • پیش‌بینی روز گذشته گواردیولا: لیورپول و آرسنال قطعا پیروز می‌شوند!
  • باخت خانگی لیورپول و آرسنال؛ هدیه آسمانی پپ!
  • سکوت مرگبار در آنفیلد؛ تکرار تاریخ پس از ۱۰ سال
  • آنفیلد غرق در ناامیدی/ جام از دست کلوپ سر خورد
  • اولین شکست خانگی در لیگ برتر انگلیس پس از 28 بازی
  • لیورپول ۰ - ۱ کریستال پالاس/ کلوپ از رقابت بر سر قهرمانی کنار کشید+ فیلم