Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه هرمزگان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته استان با بیان اینکه اقتدار موشکی ایران روز به روز قوی تر می‌شود، گفتند: رزمایش سپاه و ارتش رویای برجام موشکی دشمنان را به کابوس تبدیل کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ائمه جمعه هرمزگان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته استان با بیان اینکه اقتدار موشکی ایران روز به روز قوی تر می شود، گفتند: رزمایش سپاه و ارتش رویای برجام موشکی دشمنان را به کابوس تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزمایش سپاه و ارتش رویای برجام موشکی دشمنان را به کابوس تبدیل کرد

حجت الاسلام بارانی، امام جمعه شهرستان پارسیان در اجتماع باشکوه نمازگزاران جمعه در مصلی امام خامنه ای (مدظله العالی ) با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) در ضمن بیان روایتی از ولایتمداری و ایثار این بانوی بزرگ جهان اسلام گفت: ایشان همواره خود را خادم فرزندان زهرای مرضیه(س)می دانستند و جز عشق و محبت و ایثار نسبت به فرزندان رسول الله (ص) در زندگی این بانو دیده نمی شود.

بارانی، با گرامیداشت روز تکریم از مادران و همسران شهدا، اظهار کرد: خانواده های معزز شهدا و خصوصا مادران صبور و همسران نجیب شهدا، سهم بزرگی در استقلال و عزت و پیشرفت ایران اسلامی دارند و اگر ایثار، بصیرت و صبر این بزرگواران نبود یقینا عَلَم اسلام اینگونه در دنیا برافراشته نبود و امروز به لطف الهی و مجاهدت شهدا در همه عرصه ها دشمن خود را در برابر ملت ایران شکست خورده می بیند.

وی، خانواده معظم شهدا را افتخارات واقعی ملت ایران دانسته و تاکید کرد: مسئولان محترم کشور توجه کنند که با چه ایثارگری هایی انقلاب به اینجا رسیده است لذا همه در برابر خون شهدا موظفیم و باید به وظیفه مان به خوبی عمل کنیم.

امام جمعه شهرستان پارسیان، با اشاره به رزمایش اخیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، آنرا غرورافرین، افتخار امیز و امنیت بخش برای ملت بزرگ ایران و رعب آفرین برای دشمنان دانست و تاکید کرد: این امنیت پایدار یقینا کمک بزرگی به ثبات و رونق اقتصادی و تولید برای کشور است.

حجت الاسلام بارانی، افزود: دشمنان بدانند ما برای امنیت و عزت خود با دلیل متقن عقلی و شرعی هزینه می کنیم چرا که میدانیم هزینه سازش و تسلیم به مراتب بیشتر از مقاومت است و قطعا این حرکت عزت آفرین با قدرت ادامه خواهد داشت.

شرکت تابناک با قید فوریت مسیر فومستان به لامرد را تعیین تکلیف و ایمن سازی کند

امام جمعه پارسیان، اذعان کرد: برخی از دشمنان خارجی و وادادگان داخلی در رویای برجام موشکی و منطقه ای بودند، اما با دیدن این رزمایش رویای شیرین آنها تبدیل به کابوسی تلخ و وحشتناک شد.

حجت الاسلام بارانی، ضمن تاکید بر منطق جمهوری اسلامی مبنی بر صلح و ثبات ودوستی در منطقه، این رزمایش را نشانه اقتدار منطقه ای جمهوری اسلامی دانسته و گفت: ما خواهان منادی امنیت در منطقه هستیم اما هر دستی هم که بخواهد به طرف ملت ایران یا دوستان منطقه ای ایران با هدف تجاوز دراز شود را با قدرت قطع خواهیم کرد، این را در عمل ثابت کرده ایم و دشمنان هم تجربه کرده اند.

وی، افزود: به فرزندان مجاهد و انقلابی ملت در ارتش قهرمان و سپاه دلاور پاسداران نیز خداقوت عرض می کنیم و به مسئولین کشور نیز می گوییم پیام بزرگ این رزمایش در داخل این است که راه علاج مشکلات کشور مقاومت، روحیه جهادی و استفاده از ظرفیت عظیم داخلی در عرصه های مختلف است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارسیان، با تشکر از خدمات و فعالیت های انقلابی ستاد اجرایی فرمان امام (ره ) گفت: این مجموعه انقلابی در سطح ملی و استانی حقیقتا خوش درخشیده است و همواره برکات و خدماتش را به ملت ایران شاهد هستیم که نمونه بارزش در دوران همه گیری ویروس کرونا، ساخت کیت آزمایش کرونا، داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی، اقدام در ساخت واکسن کرونا، ساخت مدرسه و منزل نیازمندان و….. می باشد.

وی، ضمن تشکر صمیمانه از حمایت های مدیرکل محترم ستاد اجرایی فرمان امام (ره)هرمزگان از نیازمندان شهرستان پارسیان، اظهار کرد: به لطف الهی و با درایت مدیرکل محترم تاکنون هزاران بسته معیشتی و بهداشتی در سطح شهرستان در بین مردم شریف توزیع شده است که بنده صمیمانه از ایشان و همکاران محترم شان تشکر و قدردانی می کنم.

خطیب نماز جمعه شهرستان پارسیان، با اشاره به وضعیت وخیم و نامناسب راه ارتباطی از روستای فومستان به لامرد و خطرات و صدمات جانی و مالی که مردم در این مسیر با آن مواجه هستند، خاطر نشان کرد: شرکت تابناک باید با قید فوریت در رابطه با این مسیر تعیین تکلیف نماید و ایمن و استاندارد سازی جاده را آغاز کنند و یا با تعامل با اداره راهداری شهرستان به اوضاع سروسامان دهند که قطعا در حوادث آینده در صورت صدمات جانی و مالی مردم دستگاه انقلابی قضایی شهرستان از باب حقوق عامه ورود خواهد کرد و هیچ اغماضی نیز با دستگاه های خاطی صورت نخواهد گرفت.

اقتدار موشکی ایران روز به روز قوی تر می شود

حجت اسلام شریفی، امام جمعه حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به رعایت تقوایی الهی با اشاره به رزمایش های ارتش و سپاه در این چند روز اخیر افزود: این رزمایش نشان می دهد که قدرت بازدارندگی ما خصوصا اقتدار موشکی یک حرکت رو به جلو است.
شریفی بیان کرد: اقتدار موشکی ایران نه توقف و نه کندی و نه بازگشت دارد بلکه روز به روز قوی تر می شود.
وی افزود: بایدن و کسانی که در سودای برجام دو و سه هستند پیام روشن ایران را دریافته اند.
خطیب نماز جمعه پترسیان بیان کرد: آمریکا دیگر ابرقدرت نیست بلکه قدرت نفوذ هژمونی امریکا در جهان روز به روز در حال افول است.
شریفی خاطرنشان کرد: افول امریکا را می توان در انتخابات اخیر امریکا و جامعه به شدت دو قطبی شده و بی مدیریتی مفرط نظام درمانی رکود داری امریکا در ابتلا و فوت بیماران کرونایی و رسوایی و گسترش بی اعتمادی به واکسن امریکایی به وضوح مشاهده کرد.

رزمایش‌های اخیر توان ایران در تامین امنیت غرب آسیا را مخابره کرد

حجت‌الاسلام تارم، امام جمعه شهرستان قشم گفت: رهبر معظم انقلاب با حکم حکیمانه و هوشمندانه خود ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور را ممنوع  اعلام کرد که ابعاد آن در آینده بیشتر مشخص خواهد شد.

حجت‌الاسلام تارم افزود: تا کنون نیز ده‌ها تن بر اثر این واکسن تلف شده و کادر درمان آمریکا که در خط مقدم خطر قرار دارند حاضر به تزریق واکسن تولیدی آنان نشده‌اند.

وی ادامه داد: با این وجود دلبستگان آمریکا و غرب دستاوردهای ملی نظیر رسیدن واکسن ایرانی به مرحله آزمایش انسانی را ناچیز می‌شمارند و نسخه شفا بخش را استفاده از تولیدات خارجی می‌دانند.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: برخی رسانه‌ها و مطبوعات داخلی نیز نه تنها در انعکاس صحیح بیانات رهبری کوتاهی کرده بلکه کاملا بر اساس میل دشمن و جبهه استکبار عمل کردند.

 تارم بیان کرد: برگزاری 6 رزمایش در 2 هفته اخیر توسط سپاه و ارتش در موقعیت‌های مختلف کشور از سواحل تا دشت‌های مرکزی کشور گوشه‌ای اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

وی اظهار کرد: دستاوردهای این رزمایش‌ها بیانگر امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران است که در سایه آن معاش، اقتصاد، کارهای سیاسی و اجتماعی کشور رونق می‌گیرد.

امام جمعه شهرستان قشم افزود: انجام این رزمایش‌ها در چنین گستره جغرافیایی، فضای برخی تهدیدها و زمان انتقال قدرت در آمریکا دارای پیام‌های فراوانی است که از مهمترین این پیام‌ها آن است که جبهه مقاومت به قدرت ایران بیشتر اطمینان پیدا کرده می‌دانند حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از دوستانش هرگز قطع نخواهد شد.

تارم تصریح کرد: پیام این رزمایش برای همسایگان چیزی جز امنیت نیست و باید بدانند ایران قادر است امنیت غرب آسیا و خلیج فارس را بدون نیاز به هزینه کرد گزاف آنان و باج دادن به غرب و آمریکایی که به دنبال دوشیدن آنان است تامین کند.

امام جمعه شهرستان قشم ادامه داد: پیام مخابره شده از این رزمایش به آمریکا و اسرائیل آن است که ایران امروز با ایران سال 57 تفاوت‌های اساسی دارد و هم اینک به عنوان قوی‌ترین قدرت نظامی منطقه در شمار پنج قدرت برتر نظامی جهان قرار دارد.

 تارم اضافه کرد: مسئولان سیاسی کشور با این پشتوانه می‌توانند در گفت‌وگوها به موفقیت دست یابند چرا که دشمن توان باج گیری ندارد.

امام جمعه شهرستان قشم تاکید کرد: مسوولان کشور بویژه رئیس جمهور باید در مواضع برجامی خود و اعلام برگشت به برجام در صورت برگشت آمریکا دقت کنند.

 تارم تصریح کرد: بازگشت آمریکا به باید با رفع تمامی تحریم‌های ظالمانه باشد و مواضع مسوولان باید حکیمانه و با پشتوانه مردمی باشد.

وی عنوان کرد: در مواضع برجامی نباید به گونه‌ای القا شود که ایران به دنبال بازگشت آمریکا به برجام است و آنان با حرکاتی نمایشی مدعی بازگشت باشند بلکه باید تاکید مسوولان بر رفع تحریم‌ها و پایبند بودن بر مفاد برجام باشد.

امام جمعه شهرستان قشم گفت: جمهوری اسلامی ایران در سایه تحریم‌ها با توان جوانان ایرانی اقدامات چشمگیری نظیر احداث پالایشگاه‌هایی داشته که باعث تحیر دشمن است و مسوولان باید این دستاوردها را مد نظر داشته باشند.

تارم تصریح کرد: امروزه جهان نظاره‌گر خفت و انتقال قدرت به دولت جدید آمریکا در حالت حکومت نظامی است.

وی افزود: مشکلات داخلی، کهولت سن، زلزله‌های انتخاباتی و سایر مولفه‌ها و چالش‌های پیش‌روی دولت جدید آمریکا فروپاشی آن را تسریع می‌کند.

امام جمعه شهرستان قشم با تکریم مادران و همسران شهدا، ابراز داشت: خانواده معظم شهدا یادگاران هدایت و نور هستند که تواضع آنان نباید موجب کوتاهی در خدمت به آنان شود.

 تارم گفت: خانواده شهدا با اقتدا به حضرت ام البنین(س) فرزندان خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب راهی میدان حق و باطل کردند مسوولان و مدیران باید آنان را مورد توجه ویژه قرار دهند.

امام جمعه شهرستان قشم در خطبه نخست مبحث تبیین معارف سوره حجرات را پی گرفت و افزود: این سوره بیانگر آداب و اخلاق بویژه در آداب و اخلاق اجتماعی است.

 تارم ادامه داد: آداب سخن گفتن از منظر قرآن کریم آن است که سخن باید واقعی و بر مبنای یقین باشد.

وی اضافه کرد: دلنشین بودن کلام، رسا و روشن بودن، توام با نرمی و بزرگوارانه بودن، قابل فهم بودن و پرهیز از لغو و باطل گویی، و کلام همراه با عمل بودن از دیگر شاخصه‌های سخن گفتن از منظر قرآن کریم است.

عدم استفاده از نیروی های بومی علل رکود و عقب ماندگی بندر لنگه است

حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد اسماعیل نیا، امام جمعه شهرستان بندرلنگه در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید آمریکا اظهار کرد:دولت ترامپ  به تاریخ پیوست و آمریکا روز به روز به افول خود نزدیک تر می شود؛ خوش خیالانی که نسبت به دولت جدید آمریکا و امتیازاتی که بایدن در پیش گرفته خوشبین هستند باید بدانند که دولت جدید آمریکا از جنس دولت قبل است و پیشرفت کشور از طریق تمرکز در داخل کشور به دست می آید لذا مسئولان باید از آمریکا و غرب دل بکنند و در این روزهای حساس از اقدامات و اظهاراتی که بوی فتنه و اختلاف می دهند پرهیز کنند.

امام جمعه شهرستان با بیان اینکه ۷۵ درصد مدیران شهرستان، غیربومی تشکیل داده است، افزود: یکی از عوامل عقب ماندگی و انباشته شدن مشکلات در شهرستان عدم استفاده از نیروهای شایسته و بومی در ادارات و نهادهای سطح شهرستان است.

وی افزود: بکار گیری ۷۵ درصد مدیران بومی یک مسئله غیر قابل پذیرش است آیا این شهرستان قحط الرجال است؟لذا به پشتوانه مردم عزیز و نجیب شهرستان ؛مسئولان امر اجازه نخواهند داشت این رویه را ادامه دهند لذا باید همت خود را در بکار گیری از ظرفیت های موجود در شهرستان در ادارات و نهادهای مختلف بکار برده و این مبادله را برعکس سازند.

اسماعیل نیا غرق شدن سه صیاد بندرلنگه ای در روزهای اخیر را حادثه ای ناگوار خواند و تصریح کرد: با توجه به اینکه درصد بیشتری از مردم شهرستان را جامعه صیادان تشکیل می دهند و شغل اکثر مردم به ویژه در روستاها صیادی تشکیل می دهد لذا صیادان باید نسبت به آموزش و فراگیری الزامات این شغل و رعایت اصول فنی در این امر اهتمام ویژه داشته باشند و ادارات مربوطه به ویژه شیلات هم باید نسبت به الزام مسائل مهم جهت آموزش برای صیادان اقدام لازم را انجام دهد تا شاهد اتفاقات ناگواری از این قبیل نباشیم.

وی تاکید کرد: در روزهای گذشته زلزله بخشی از شهرستان را درگیر خود کرد که کمترین خسارت ممکن را شاهد بودیم اما همه مردم باید به رعایت اصول فنی در ساختمان سازی دقت لازم را داشته باشند.

خطیب نماز جمعه شهرستان با توجه به فرا رسیدن ایام وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران شهدا و ایثار گران خاطر نشان کرد: وظیفه همه جامعه تکریم زبانی و عملی خانواده شهدا و ایثارگران است.لذا همه مردم به ویژه مسئولان نسبت به تکریم و تحلیل از خانواده شهدا و ایثارگران اهتمام لازم را انجام دهند.

اقتدار و عزت ملت ایران در دنیا مثال زدنی است

حجت الاسلام دکتر محمد عبادی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به اهمیت قدرت دفاعی کشورمان و سد راه زیاده‌خواهی‌های دشمنان ملت ایران، عنوان کرد: آنهایی که می‌خواستند ذلت ملت ایران را ببینند، به خفت و خاری افتادند و تاریخ هرگز صحنه‌ای از شکست ملت‌های متحد و منسجم و همدل را به یاد ندارد.

وی با بیان این که اتحاد و انسجام عمومی ملت ایران، بزرگ‌ترین سرمایه برای پیشبرد انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: تداوم توفیقات ما در عرصه‌های بین المللی نیز به همت ما در حفظ استقلال و عزت خویش و همبستگی ملی در برابر دشمنان و تبعیت از ولایت وابسته است.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه اقتدار دفاعی ایران موجب حفظ یکپارچگی کشور است، بیان کرد: امروز اگر ضعیف بودیم و یا قوای مسلح کشورمان به فکر توانمندی و اقتدار و پیشرفت نبودند، هر دشمنی فکر تعرض به ملت ما را در خود می‌پروراند اما اکنون اقتدار و عزت ملت ایران در دنیا و منطقه مثال زدنی است چرا که اقتداری درون‌‌زا است که به مدد وجود فرزندان انقلابی در عرصه‌های علمی و دفاعی بدست آمده است.

عبادی‌زاده  با اشاره به اهمیت توسعه متوازن و پایدار در کشور و توجه به مزیت‌های هر منطقه در استقرار صنایع کلیدی کشور، تصریح کرد: استقرار صنایع آب‌بر در کانون کشور کار نادرستی است بلکه باید این صنایع در مجاورت دریا مستقر شوند تا بتوان بدون چالش و نگرانی و آسیب به اکوسیستم‌های مناطق نسبت به توسعه آنها اقدام کرد.

وی توجه به توسعه بنادر کوچک استان را نیز با اهمیت دانست و از دولت‌مردان خواست تا در زمینه حمایت از بنادر کشور و اعمال سیاست‌های عوارض و گمرکی خاص، امکان توسعه بنادر کوچک استان را نیز فراهم کنند چرا که نباید همه تخم‌مرغ‌ها را در سبد بندر شهید رجایی قرار داد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، مزیت هرمزگان را توسعه ظرفیت‌های دریامحور برشمرد و گفت: توجه به بنادر کوچک‌تر در استان سبب رونق آنها و ماندگاری مردم در شهرها و روستاهای ساحلی خودشان خواهد شد و منافع ملی نیز در این زمینه تأمین می‌شود.

 عبادی‌زاده با اشاره به گرفتاری مردم دو منطقه پرجمعیت هرمزگان یعنی هشتبندی و احمدی، اظهار کرد: این دو جاده دو زخم بر پیکره استان است و هر چند روز یک بار نیز سانحه تلخی در آن روی می‌دهد که غم بزرگی است و باید با همتی جهادی، فکری به حال این دو جاده شود.

وی با اعلام آمار خاکی بودن 40 درصد از روستاهای هرمزگان، از نمایندگان استان و مسئولان عالی هرمزگان خواست تا در این زمینه به فکر تأمین منابع پایدار ملی باشند تا بتوان این راه‌ها را سریع‌تر آسفالت کرد.

امام جمعه بندرعباس، ارتقای دهستان‌ها و بخش‌های استان را اقدامی موثر دانست ولی در عین حال خواستار آن شد که با ارتقای یک منطقه حتما زیرساخت‌های لازم برای مردم آن نیز تأمین و توجهات به رفع مشکلات و معضلات آن منطقه نیز بیشتر شود.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: روز به روز قوی تر می شود امام جمعه شهرستان قشم جمهوری اسلامی ایران اقتدار موشکی ایران دولت جدید آمریکا شهرستان پارسیان حجت الاسلام رزمایش ها نماز جمعه ملت ایران عرصه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود از علمای بنام اهل سنت استان کرمانشاه چهارشنبه شب در سن 91 در یکی از بیمارستان های تهران درگذشت.
 
مرحوم ماموستا ملااحمد فخری از سال 58 تا سال گذشته امام جمعه جوانرود بود که به علت کهولت سن استعفا و به جای وی ماموستا سیدمحمد محمدی به عنوان امام جمعه این شهرستان منصوب شد.
 
طبق اطلاعیه بیت این عالم اهل سنت، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم ماموستا ملااحمد فخری امروز پنجشنبه در جوانرود برگزار می‌شود و قرار است در زادگاهش روستای «یاری» به خاک سپرده شود.
 
گفتنی است که مرحوم ماموستا فخری فرزند ملاعبدالله متولد سال ۱۳۱۲ در روستای «یاری» جوانرود است.
 
آن مرحوم با وجود علاقه شدید به تحصیل تا سال ۱۳۲۲ به دلیل مشکلات خانواده و منطقه ادامه تحصیل نداد و پس از آن تا سال ۴۴ در محضر اساتید شیخ محمد سعید و شیخ عطا از نقشبندی و حاج ملامحمد زاهد ضیائی علوم سطوح را به پایان رسانده و اجازه افتاء و تدریس را در خدمت استادان ملاعبدالمجید دولت آبادی و حاج ملا خالد مفتی زاده حاکم شرع کردستان به دست آورد و تا سال ۵۸ در روستای یاری و از آن تاریخ تا حال در شهر جوانرود سکونت گزیده و تدریس علوم دینی و امامت نماز جمعه این شهر را بر عهده داشت.
 
مرحوم ماموستا فخری نسخه کوچکی درباره طلاق ثلاثه دارد که در دست بعضی از روحانیون هست و حدود هزار خطبه عربی با ترجمه فارسی نیز نوشته است. همچنین دیوان شعری به زبان‌های کُردی ، فارسی و عربی سروده و تخلص شعری وی (مه ینه ت بار) است.
 
بسیاری از ائمه جمعه اهل سنت استان کرمانشاه با صدور پیام هایی درگذشت است عالم برجسته اهل سنت را تسلیت گفتند.
 
ماموستا ملامحمد محمدی؛ امام جمعه شهرستان جوانرود با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری آورده است:
 
ارتحال عالم ربانی، اسوه زهد و تقوی، جناب حاج ماموستا ملا احمد فخری امام جمعه فقید شهرستان جوانرود را خدمت جامعه اسلامی ، همشهریان گرامی ، مردم شریف اورامانات بویژه مردم محترم شهرستان جوانرود و جامعه روحانیت و شاگردان ایشان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
 
شخصیت علمی و عرفانی و خدمات شایان علمی و سیره عملی آن بزرگوار بیش از چندین دهه از عمر شریف و تولید علم که از ایشان به یادگار مانده است خود بیانگر منزلت این روحانی عزیز است ، ایشان در طول سالیان متمادی در سنگر امامت جمعه شهر جوانرود خدمات شایانی انجام داده و همواره در این راستا عمر شریف خود را صرف نمودند.
 
اینجانب و شورای روحانیت و اعزه علماء شهرستان جوانرود ، فوت ایشان را تسلیت گفته و برایشان اجر جزیل و برای بازماندگان صبر جمیل از درگاه ایزد منان خواستاریم.
 
ماموستا ملامحمد محمودی؛ امام جمعه شهرستان روانسر نیز با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری به بیت این عالم اهل سنت و مردم شهرستان جوانرود، آورده است:
 
خبر درگذشت استوانه دین، مجاهد عابد و ‌باتقوا، مرحوم‌حاج ماموستا ملا احمدفخری امام‌جمعه فقید شهرستان جوانرود ،موجب تالم و تاسف بسیار اینجانب گشت.
 
این عالم ربانی سراسر عمر با برکت خویش را صرف آموزه های الهی ، ترویج اسلام ناب محمدی و در مسیر آرمان های نظام، انقلاب و تقریب و وحدت بین امت اسلام قدم برداشت در طول سالهای متمادی منشا خدمات بسیاری در زمینه های فرهنگی، علمی و دینی برای مردم منطقه بودند.
 
اینجانب و شورای روحانیت وجامعه روحانیت شهرستان روانسر درگذشت آن شخصیت بزرگوار را به مردم شریف شهرستان جوانرود و منطقه اورامانات، و تمامی جامعه اهل سنت استان و به ویژه خانواده معزا تسلیت عرض نموده و برای آن عالم جلیل القدر علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل از خداوند متعال خواستاریم.
 
شایسته است مردم‌ اورامانات، این عالم ربانی را با بدرقه با شکوه به خانه ابدی و جوار ربوبی همراهی نموده و زحمات ایشان را بیش از پیش قدر بشناسند.
 
ماموستا ملاعادل غلامی؛ امام جمعه اهل سنت شهرستان قصرشیرین و ماموستا ملارشید ثنایی؛ امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب نیز همچنین با صدور پیام مشترکی درگذشت امام جمعه سابق شهرستان جوانرود را تسلیت گفتند.
 
در متن پیام تسلیت ماموستایان ثنایی و غلامی آمده است:
 
رحلت عالم فاضل و مجاهد مخلص مرحوم جنت مکان حاج ماموستا ملااحمد فخری رحمه الله؛ امام جمعه اسبق جوانرود به بیت مکرم آن مرحوم و شاگردان و مردم متدین آن شهرستان تسلیت عرض می نماییم.
 
خدمتگذاری صادقانه در بخشهای مختلف و امامت جمعه و تربیت شاگردان و اعمال خالصانه و حسن خلق و تواضع از ویژگیهای اخلاقی آن عالم فاضل و مجاهد مخلص بود.
 
رحمت واسعه و غفران الهی برای آن عالم فاضل از خداوند متعال مسئلت می نماییم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • ارتش روسیه به سامانه ضدهوایی اس-۵۰۰ مجهز می شود
  • خانه‌دار شدن کابوس جوانان بیجار/نفس مستاجران به شماره افتاد
  • (ویدئو) رویایی که برای صهیونیست‌ها تبدیل به کابوس شد
  • ببینید | رویایی که برای صهیونیست‌ها تبدیل به کابوس شد
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند