Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور اجرایی سهام عدالت با اشاره به امکان انتقال سهام عدالت افراد متوفی گفت: وارث این افراد می‌توانند پس از انجام انحصار وراثت به صورت حضوری با مراجعه به سازمان‌های مربوط اقدام کنند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، محمدرضا پوررضایی با بیان اینکه امکان انتقال سهام عدالت افراد متوفی به وراث وجود داردگفت: پس از انجام دادن انحصار وراثت، یکی از وراث با مراجعه به سایت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، اطلاعات مربوط به انحصار وراثت را بارگذاری می‌کند و شرکت سپرده‌گذاری اقدامات لازم برای انتقال سهام عدالت به وراث را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوررضایی تصریح کرد: با توجه به اینکه فرایند آماده کردن مدارک برای انحصار وراثت زمانبر است الکترونیکی شدن باعث کاهش زمان و سهولت در فرایند انتقال سهام عدالت می‌شود.

مشاور اجرایی سهام عدالت اضافه کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته بین شرکت سپرده گذاری مرکزی، سازمان ثبت احوال و قوه قضایی، به زودی امکان الکترونیکی شدن انتقال سهام عدالت فراهم می‌شود.

ورود همه شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی به بورس تا پایان سال

مشاور اجرایی سهام عدالت درباره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی گفت: از ۳۱ شرکت سرمایه گذاری استانی، مراحل پذیرش و بازگشایی نماد ۲۵ شرکت در بورس انجام شده است و در مرحله برگزاری مجامع و اصلاح اساسنامه هستند.

وی ادامه داد: مراحل پذیرش ۶ شرکت سرمایه گذاری استانی درحال بررسی است و تا پایان سال وارد بورس می‌شوند.

ارسال پیامک جعلی سجام برای دارندگان سهام عدالت

پوررضایی خاطرنشان کرد: در روز‌های اخیر پیامکی به سهامداران سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند، ارسال شده است، مبنی بر اینکه اگر تا مدت زمان مشخصی درسامانه سجام ثبت نام نکنید، سود سهام به حسابتان واریز نمی‌شود.

پوررضایی تاکید کرد: این پیامک‌ها قانونی نیست و سهامداران عدالت نباید به آن‌ها توجه کنند.

بیشتر بخوانید: وزیر اقتصاد: صندوق دارا دوم تا پایان امسال عرضه می‌شود

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی سهام عدالت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی سهام عدالت سرمایه گذاری استانی انتقال سهام عدالت شرکت سپرده گذاری انحصار وراثت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به پرونده چای دبش: در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟

روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی به رئیسی در مورد پرونده فساد چای دبش طعنه زد.

این روزنامه نوشت: در جامعه‌ای که حتی با مفسدان اقتصادی برخورد یکسان نمی‌شود بطوری که یکی را به دلایل خاص از زیر سنگ هم که شده پیدا می‌کنند و به صُلابه می‌کشند، ولی دیگری را که فساد بزرگ‌تری مرتکب شده تکریم می‌کنند و در بهترین جایگاه قرارش می‌دهند، چگونه می‌توان باور کرد که عدالت حاکم است؟

هیچکس، چه در سطح کارگزاران نظام و چه در سطح عموم مردم، تردید ندارد که ما هنوز نتوانسته‌ایم عدالت را در جامعه برقرار کنیم.

قضاوتی است که از کارگزاران ارشد نظام هم بار‌ها شنیده شده و نمود‌های عینی آن نیز در جامعه کاملاً قابل لمس است.

ثروت کشور به صورت عادلانه میان مردم تقسیم نمی‌شود، در ادارات با ارباب رجوع برخورد یکسان صورت نمی‌گیرد، پارتی‌بازی در اکثر دستگاه‌ها بشدت رواج دارد، حقوق‌ها، مزایا و امکانات رفاهی به تناسب شایستگی‌ها و نیاز‌های واقعی پرداخت نمی‌شوند. بر بخش‌های بکارگیری افراد در پست‌ها و تفویض جایگاه‌ها شایسته‌سالاری رعایت نمی‌شود، به افراد بله‌قربان‌گو امتیاز داده می‌شود و افراد منتقد منصف و دلسوز طرد می‌شوند و...

این‌ها و بسیاری موارد دیگر نشانه‌های بارز تبعیض هستند، چیزی که با روح اسلام و نظامی که قرار است با «جمهوریت» و «اسلامیت» اداره شود در تضاد کامل هستند.

در جامعه‌ای که حتی با مفسدان اقتصادی برخورد یکسان نمی‌شود بطوری که یکی را به دلایل خاص از زیر سنگ هم که شده پیدا می‌کنند و به صُلابه می‌کشند، ولی دیگری را که فساد بزرگ‌تری مرتکب شده تکریم می‌کنند و در بهترین جایگاه قرارش می‌دهند، چگونه می‌توان باور کرد که عدالت حاکم است؟

این روزنامه در بخش دیگری از سرمقاله خود که به نظر می‌رسد به رئیسی و پرونده چای دبش کنایه می‌زند نوشته است:در جامعه‌ای که پرونده بزرگ‌ترین فساد اقتصادی را به جای آنکه با اولویت بررسی کنند به محاق می‌برند و آن را فسادنمائی جلوه می‌دهند، چگونه می‌توان پذیرفت عدالت در حال اجرا شدن است؟

همچنین روزنامه جمهوری اسلامی با طعنه به علیرضا پناهیان ادامه داد:

در جامعه‌ای که اهانت‌کننده به پیشوایان دین را به جای محاکمه بر صدر می‌نشانند، چگونه می‌توان به مردم گفت در حال ساختن بنای رفیع حکومت عدل علی هستیم؟

مردم با مشاهده این بی‌عدالتی‌ها اگر به این نتیجه برسند که ما کاری غیر از تغییر اسم انجام نداده‌ایم و هدفمان این بود که محمدرضا پهلوی را کنار بزنیم و خودمان جای او را بگیریم، نمی‌توان قضاوتشان را رد کرد. قرار نبود آنهمه شهید بدهیم و آنهمه فداکاری صورت بگیرد و بعد از ۴۵ سال هنوز در پیچ و خم‌های تبعیض و بی‌عدالتی سرگردان باشیم و در عین حال به عده‌ای اجازه بدهیم چنین وضعیتی را متن عدالت جلوه دهند!

دیگر خبرها

  • در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به پرونده چای دبش: در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • روزنامه جمهوری اسلامی : در کشوری که یک فساد بزرگ را "فساد نمایی" می نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • استقلال و پرسپولیس فروخته شدند
  • معامله انجام شد؛ استقلال و پرسپولیس رسماً فروخته شدند
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • شرایط پرداخت مالیات بر ارث و قوانین جدید
  • مدارس غیردولتی می‌توانند به عدالت آموزشی کمک کنند/ مدارس غیردولتی نباید جاده صاف کن این افراد باشند
  • عدالت و انسجام اجتماعی؛ مهمترین موضوعات محوری در قرآن