Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدشاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به هشتم بهمن سالروز وفات ام البنین(س) اظهارکرد: حضرت ام البنین (س) سه ویژگی داشت محب اهل بیت، ولایت‌مدار بودن و پرورش دهنده پرچمدار کربلا بود، وی الگوی برای همه مادران و همسران به ویزه مادران و همسران شهدا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکریم از مادران و همسران شهدا

وی خاطرنشان کرد: این روز که به روز تکریم از مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده، تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا و جانبازان توسط ادارات دولتی  سازمان‌های مردمی و موسسات فرهنگی امری ضروری است.

امام جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در روز هشتم بهمن زمینه این کار توسط صداوسیما و شهرداری‌ها فراهم شود و تنها به نصب بنر اکتفا نشود.

 احداث 2500 مسکن برای خانواده شهدا و جانبازان

شاهرخی در ادامه به تفاهم نامه‌ی که با معاون رییس جمهوری مبنی بر ایجاد سه هزار شغل برای فرزندان شهدا و  احداث 2500 مسکن برای خانواده شهدا و جانبازان خاطر نشان کرد: بهترین تمجید و تکریم از خانواده شهدا و جانبازان اجرای این تفاهم نامه است که طبق بررسی‌ها انجام شده متاسفانه کار خاصی در این زمینه انجام نشده و در روی کاغذ است.

وی تاکید کرد: همه مدیران به ویژه مدیرانی که در درون سازمان شهدایی هستند باید پای کار بیایند تا این امر مهم انجام شود.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به برگزاری برزگترین رزمایش ارتش و سپاه در غرب آسیا اشاره کرد و گفت: در این رزمایش که بخشی ازآن  پهپادی بود و رونمایی از پایگاه موشکی نیروی دریایی سپاه و نیروی دریایی ارتش در سواحل اقیانوس هند برگزار شد، اهداف دشمن فرضی در1800 کیلومتری مورد اصابت قرار گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تاکید کرد: این رزمایش نشان داد به هدف برخورد قلب سرزمین اشغالی در تیررس فرزندان نظام جمهوری اسلامی است و چنانچه دشمنان از سر جهالت نظر سوء به کشور داشته باشند، ده‌ها موشک بر سر آنها خالی خواهد شد.

وی افزود: روسای آمریکا یکی پس از دیگری با کارنامه سیاه و مملو از جرم و جنایت به تاریخ پیوستند و آنچه که سرافراز ماند مقاومت اسلامی، نام شهدا، راه امام و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

پیگیری مطالبات مردمی

امام جمعه خرم‌آباد در بخش دیگری از صحبت‌های خود به دیدار خود ، مجمع نمایندگان  استان و استاندار با معاون رییس جمهوری اشاره کرد و گفت: در این دیدار تمام مطالبات استان مطرح و به صورت مکتوب ارائه شد، اما مهمترین مطالبه ما تخصیص آب به عنوان یک امر ضروری و اساسی بود.

شاهرخی خاطرنشان کرد: بی‌معنی است در استانی که سالی یک یا  دوبار دچار سیل می‌شود، یازده میلیارد مترمکعب حجم آب‌های سطحی آن است، تنها 23 درصد از اراضی کشاورزی آن آبی است، در حالی که میانگین کشوری 46 درصد است، در این دیدار معاون رییس جمهوری بر تخصیص آب ، تکمیل سدها و شبکه‌های آبیاری تاکید شد، ما هم این مساله را دنبال خواهیم کرد و خسته نخواهیم شد.

وی افزود: انتظار دیگری که ما از دستگاه قضا داریم تعیین تکلیف کارخانه‌های تعطیل است، هر چند مشکلات حقوقی دارند اما همه باید دست به دست هم بدهیم تا گره‌های دشوار باز و زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خانواده مسکن شغل شهدا مادران و همسران شهدا شهدا و جانبازان خانواده شهدا خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم

به گزارش «تابناک» به نقل از خانه ملت وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه نشست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود: برنامه ریزی‌هایی در موضوع ایمنی خودرو‌ها صورت گرفته تا شرایط تست‌های ایمنی به صورت مستمر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به طور دائم انجام شود و از شهریور ماه مدل اولیه تست ایمنی خودرو‌ها صورت می‌گیرد.

وی در خصوص واردات خودرو‌های دست دوم نیز گفت: واردات خودرو در بودجه دیده شده و به محض ابلاغ آیین نامه واردات انجام می‌شود همینطور ارز برای واردات خودرو جانبازان بالای ۷۰ درصد تخصیص یافته و در حال انجام است و پس از آن نوبت به جانبازان ۵۰ درصد می‌رسد.

علی آبادی افزود: بر اساس تکلیف کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به ازای تولید خودرو‌های جدید و یا واردات خودر، اسقاط خودرو‌های فرسوده نیز باید اجرا شود.

دیگر خبرها

  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • ۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • چطور با تکه‌ای کاغذ بچه‌ها را سرگرم کنیم؟
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد