Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر در چارچوب دیدارهای هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر یک تیم هورسان رامسر را شکست داد.

پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از پیروزی تیمش مقابل هورسان رامسر گفت: امروز عملکرد خوبی مقابل تیم هورسان رامسر داشتیم به غیر از یک و دو بازیکن سایر بازیکنانم هم شرایط خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از شروع بازی به بازیکنان گوشزد کردم که هورسان تیم جنگنده و دارای بازیکنان با انگیزه‌ای است.

وی ادامه داد: تلاش هورسان برای حضور در مرحله پلی آف است، به همین دلیل صد درصد توان خود را برای پیروزی می‌گذارد و این کار را برای هر تیمی سخت می‌کند. در مجموع از عملکرد بازیکنانم داخل زمین راضی هستم، برای تیم هورسان نیز در بازی‌های آینده آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره حضور شهرداری ارومیه در مرحله پلی‌آف نیز گفت: اگر در مرحله پلی آف حاqر نمی‌شدیم جای سوال و تعجب داشت.

عارف باقرزاده، سرمربی تیم هورسان رامسر نیز پس از شکست تیمش مقابل شهرداری ارومیه گفت: به تیم شهرداری ارومیه این پیروزی را تبریک و به هر دو تیم خسته‌نباشید می‌گویم. بازی خوبی بود در دو ست ابتدایی، ارومیه را تحت فشار قرار دادیم و یک ست نیز پیروز شدیم. در ست‌های سوم و چهارم اشتباهاتی مرتکب شدیم که در نتیجه بازی را واگذار کردیم اما در آینده بازی‌های خوبی را از تیم هورسان خواهید دید.

وی درباره حضور تیم هورسان در مرحله پلی آف که به خطر افتاده است نیز گفت: بله حضور تیم هورسان در مرحله پلی آف به خطر افتاده است اما فرصت‌هایی داریم که این فرصت‌ها را از دست نخواهیم داد و همچنان برای حضور در پلی آف امیدواریم. بازی‌هایی در آینده در پیش داریم که تمام تمرکز خود را برای پیروزی در این بازی‌ها خواهیم گذاشت.

کد خبر 5128121 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال پیمان اکبری لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال فولاد خوزستان والیبال تکواندو تیم فوتبال تراکتور ورزش همگانی ویروس کرونا باشگاه پرسپولیس مهدی طارمی مهرداد میناوند لیگ قهرمانان فوتبال آسیا شهرداری ارومیه مرحله پلی آف هورسان رامسر تیم هورسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرسازی منشعبات خیابان گلشن منطقه دو ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عملیات اجرایی زیرسازی در کوی ۲۰ خیابان گلشن از سوی شهرداری منطقه دو ارومیه در حال اجرا است.

 در حال حاضر با تلاش عوامل فنی و اجرایی واحد امانی این منطقه، عملیات اجرایی زیرسازی کوی ۲٠ خیابان گلشن در سطح منطقه دو شهرداری ارومیه در حال انجام است.

 

دیگر خبرها

  • فینال لیگ غرب آسیا/ رویارویی شهرداری گرگان با الریاضی لبنان
  • گام بلند تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای تجدید قهرمانی
  • فینال لیگ غرب آسیا؛ رویارویی شهرداری گرگان با الریاضی لبنان
  • شهرداری گرگان با کمک هواداران، مهرام را شکست داد
  • لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی
  • گام بلند شهرداری گرگان برای تجدید قهرمانی
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • زیرسازی منشعبات خیابان گلشن منطقه دو ارومیه
  • تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم