Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@20:14:13 GMT

دستگیری عامل ترور افسر نیروی انتظامی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۴۸۴۴

دستگیری عامل ترور افسر نیروی انتظامی در کرمانشاه

روابط عمومی قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از دستگیری تروریست عامل شهادت سرگرد شهید «حسن ملکی» در روانسر طی یک عملیات پیچیده خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روابط عمومی قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: روز گذشته (دوم بهمن‌ماه) با اشراف اطلاعاتی و طی یک عملیات پیچیده توسط رزمندگان قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه، یکی از اشرار تروریست عضو گروهک‌های ضد انقلاب که در سال ۹۷ و در راستای ایجاد ناامنی در کشور، سرگرد «حسن ملکی» از افسران راهنمایی و رانندگی را در شهر روانسر استان کرمانشاه  ترور کرده و مقابل چشمان فرزندان خردسالش به شهادت رسانده بود؛ دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام روابط عمومی قرارگاه نجف اشرف، تروریست دستگیر شده به‌منظور ادامه روند رسیدگی به اقدامات جنایت کارانه تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام

 

منبع: دانا

کلیدواژه: قرارگاه نجف اشرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات بیشتر از حمله تروریستی به واحد گشت یگان تکاوری شهرستان خاش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شب گذشته، واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، در محور خاش _ ایرانشهر، مورد حمله تروریست‌های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوانسوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است:همچنین یک خودرو دیگر که حامل اعضای یک خانواده، در مسیر خودرو یگان تکاوری، در حال تردد بود نیز هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، متاسفانه، دو عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • سرعت عمل و برخورد بدون مماشات پلیس با مجرمان عامل بازدارندگی است
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • اطلاعات بیشتر از حمله تروریستی به واحد گشت یگان تکاوری شهرستان خاش
  • تروریست ها یک افسر نیروی انتظامی را به شهادت رساندند
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است