Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-29@00:24:04 GMT

مصائب سخت پرسپولیس تا نیم فصل

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۴۸۵۱

مصائب سخت پرسپولیس تا نیم فصل

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،امیر کریمی(کارشناس و تحلیل گر فوتبال)؛ فصل عجیبی در تاریخ فوتبال پرسپولیس در حال رقم خوردن هست، اتفاقات خواسته و ناخواسته کم و بیش یقه این تیم را گرفته، از کرونا اگر بگذریم، شرایط یارگیری پیش فصل، فینال آسیا و بلافاصله دربی و حالا پسادربی، که توضیح هر کدام مجال جداگانه ای می طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حالا حداقل در کوتاه مدت حداقل تا نیم فصل این تیم باید با مصائب مختلفی سر کند. شاید آزمونی دیگر برای این کادر فنی باشد.

کمبود بازیکن موثر
حالا دقیقا در زمان مصدومیت یکی از دو مدافع ثابت این روزهای پرسپولیس رفتن شجاع و حتی نادری به چشم می آید، خلا نبود یک مدافع تخصصی کاملا به چشم می آید نکته ای که اتفاقا بعد از جدایی علیپور و ترابی و همچنین محرومیت آل کثیر و خداحافظی بشار خط جلو پرسپولیس را درگیر کرده بود حالا خط دفاعی این تیم را هم درگیر کرده.

عدم سختگیری تیمی
تفاوت دیگر این روزهای این تیم با چند سال اخیر خود دادن اجازه خودنمایی تیم های روبرو در محوطه جریمه خودی هست، بازی با سپاهان، استقلال و فولاد نمونه بارز این مطلب هست. تیمی که در دادن فرصت گلزنی به حریفان خست شدیدی به خرج می داد این روزها آن سختگیری قبل را ندارد، اتفاقا از گل های خورده حامد لک در چند بازی اخیر هم می توان به این مشکل در ساختار دفاع تیمی این تیم هم پی برد.

نزدن تیر خلاص
فقط از ابتدای نیمه دوم دربی تا انتهای بازی فولاد بالغ بر چهار الی پنج موقعیت تک به تک را مهاجمان از دست داده اند، که هر کدام می توانست تیر خلاص برای تیم روبرو باشد که نزدن آنها اتفاقا پیچیدگی بازی را برای پرسپولیس در برداشته. این موضوع از دو منظر قابل تامل هست، اول اینکه قطعا به نوعی نشان دهنده داشته های فنی این تیم هست که می تواند موقعیت سازی کند و نگاه دوم اینکه اگر همین شرایط در به ثمر نرسیدن تک به تک ها برای این تیم ادامه دار شود می تواند اتمسفر سنگین دیگری را برای این تیم حداقل در خط حمله ایجاد کند.

عدم کنترل بازی
از نکات  این تیم در سال های اخیر حفظ نتایج بازی های خود در زمان های حیاتی بازی بود، لحظاتی همچون ابتدای دو نیمه، پس از گل زده یا حتی انتهای دو نیمه که تاکید زیادی رو آنها شده و بسیار حیاتی می باشد. نگاه به بازی های اخیر نشان از عدم تمرکز پرسپولیس در چنین لحظات حیاتی می باشد. اصلا از فینال آسیا و اتفاقات آن بگذریم، بازی ذوب آهن، استقلال و فولاد، شرایط زمان بندی گل های خورده پرسپولیس را نگاه کنید قطعا به مشکلات فنی و روانی این تیم در لحظات حساس بازی دست پیدا خواهید کرد.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1087855 برچسب‌ها پرسپولیس تهران یحیی گل‌محمدی لیگ بیستم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران یحیی گل محمدی لیگ بیستم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان عشق آباد متعلق به شش ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عزت‌اللهی 27 ساله که بعد از انتقال به شباب الاهلی دبی و بازی در لیگ ادنوک، همچنان آمادگی خود را به عنوان یک هافبک دفاعی تراز حفظ کرده، در دومین بازی فیفادی نیز از ابتدا برای تیم ملی به میدان رفت.

عزت‌اللهی این بار هم در معرض رقابت با بازیکنان فیزیکی و خشن ترکمنستان قرار داشت که با ملاطفت داور مواجه شده و برخورد خشن‌تری هم با بازیکنان ایران داشتند اما هافبک دفاعی سرسخت تیم ملی دوئل با آنها را به سود خود خاتمه داد.

نکته جالب در مورد عزت‌اللهی اینکه او حالا به مرز 70 بازی ملی رسیده و در صورتی که بیرانوند در فیفادی خرداد ماه بازی نکند، فرصت این را خواهد داشت تا از رکورد گلر شماره یک تیم ملی نیز عبور کند و به آمار سردار آزمون، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش نزدیک شود؛ هرچند که سن پایینتری نسبت به این بازیکنان دارد.

هافبک شماره شش تیم ملی که در این بازی محمد قربانی جوان را هم کنار خود داشت و سعی می‌کرد در ایفای نقش این بازیکن تازه وارد نیز به او یاری برساند، در انتقال توپ کمک زیادی به بخش تهاجمی ایران انجام داد.

او حالا خود را آماده رقابت حساس پایان فصل در لیگ امارات می‌کند و سپس فیفادی خرداد ماه فرا خواهد رسید که عزت‌اللهی آماده دیدار حساس با ازبکستان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • طارمی- آزمون و حالا قایدی: چه خط حمله‌ای!
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • عکس| پرسپولیس در میان پرطرفدارترین تیم‌های جهان
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • آسمان عشق آباد متعلق به شش ایران (عکس)
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • رویا یا واقعیت؛ استقلال و پرسپولیس در سال جدید عاقبت به خیر می‌شوند؟
  • استوری متفاوت سروش رفیعی؛ سلام نظامی کنار عبدالکریم حسن!
  • عکس| سلام ویژه سروش رفیعی بعد از جشن تولد
  • احترام نظامی سروش رفیعی در تولد ۳۴ سالگی