Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@07:20:25 GMT

محبوب‌ترین موبایل‌های بازار/ ۳بهمن ۹۹

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۴۸۶۰

محبوب‌ترین موبایل‌های بازار/ ۳بهمن ۹۹

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت گوشی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار موبایل تهران روزانه به سرویس "موبایل" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید

پربیننده ترین قیمت ارزان‌ترین موبایل‌های سامسونگ/ ۱بهمن ۹۹ قیمت موبایل (محدوده ۷میلیون تومان)/ ۳بهمن ۹۹ قیمت روز انواع لپ تاپ‌ لمسی/ ۲بهمن ۹۹ لوکس‌ترین موبایل‌های بازار چند؟/ ۳بهمن ۹۹ قیمت موبایل (محدوده ۶میلیون تومان)/ ۲بهمن ۹۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تلفن همراه موبایل قیمت موبایل گوشی موبایل بازار موبایل موبایل هوشمند قیمت تلفن همراه قیمت گوشی موبایل قیمت انواع موبایل قیمت روز موبایل قیمت موبایل امروز قیمت گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱ اردیبهشت/ پرواز ۷۷ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص کل بازار سرمایه پس از کاهش التهابات منطقه، و برخلاف روند نزولی نرخ ارز در بازار غیر رسمی، با رشدی ۷۷ هزار واحدی به ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار واحد رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام در این روز ها و متاثر از اخباری که در خصوص التهابات منطقه منتشر می شود رفتار هیجانی از خود بروز می دهد. در چنین شرایطی اگر چه بازار کار خود را با نزول آغاز کرد اما رفته رفته و در ساعات انتهایی بازار برخی از سهام شاخص ساز توانستند خود را به محدوده ی مثبت برسانند.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 77 هزار واحدی به 2 میلیون و 285 هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی 21 هزار واحدی به ارتفاع 745 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «فولاد» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «شگویا»، «وسپهر» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ذوب»، «خودرو» و «شستا» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فزر»، «فن افزار» و «خاور» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

گفتنی است صندوق های طلا، با توجه به کاهش نرخ ارز غیر رسمی و برداشته شدن محدودیت دامنه نوسان، همگی کار خود را در دامنه ی منفی آغاز کردند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 29 فروردین ماه 1403، مبلغ 7 هزار میلیارد  تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 1000 میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز 414 نماد در محدوده مثبت و 41 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 288 نماد در محدوده مثبت و 52 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محدوده بازار
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت/ بازار متعادل شد
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)
  • رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۳۲۰ میلیارد تومان نقدینگی
  • رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۲۵۰ میلیارد تومان نقدینگی
  • گزارش روزانه بورس ۲ اردیبهشت/ رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص کل
  • خوراکی محبوب بچه‌های ایران از دسترس خارج شد
  • پرواز ۷۷ هزار واحدی شاخص بورس
  • کاهش قیمت‌ها در بازار سکه و دلار؛ اصلاح قیمت‌ها آغاز شد؟
  • گزارش روزانه بورس ۱ اردیبهشت/ پرواز ۷۷ هزار واحدی شاخص بورس