Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر در چارچوب دیدارهای هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم پیکان با نتیجه سه بر صفر تیم آذرباتری ارومیه را شکست داد.

مرتضی عهدی، سرمربی تیم والیبال پیکان پس از پیروزی تیمش مقابل آذرباتری ارومیه گفت: با توجه به اینکه هر دو تیم در نیمه دوم جدول قرار دادیم برای راهیابی به مرحله پلی‌آف به این پیروزی نیاز داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه آذر باتری تیم جوان و با انگیزه‌ای است از ابتدا بازیکنانم بازی را محکم و طبق برنامه اجرا کردند.

وی ادامه داد: در ست سوم ابتدا، جلو بودیم، نیاز به تغییراتی داشتیم که در نهایت بازی گره خورد اما خوشبختانه پیروز شدیم. در مجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستند به ویژه پس از شکست مقابل تیم شهداب که عملکرد خوبی داشتند اما منجر به کسب نتیجه نشد بازیکنان از نظر روحی و روانی به هم ریختند. با کمک همکارانم بازیکنان را برای بازی امروز از نظر روحی و روانی آماده کردیم. برای بازی با سپاهان آماده می‌شویم.

فرهاد نفرزاده، سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه نیز پس از شکست تیمش مقابل پیکان گفت: بازی را با نتیجه ۳ بر صفر واگذار کردیم اما در ست نخست کاملاً برتری با تیم ما بود و تیم پیکان را در اختیار خودمان قرار دادیم اما در ادامه بازیکنان خارجی پیکان باعث آسیب دیدگی بازیکن ما شد، یک بازیکن دیگر نیز در بازی مقابل هراز دچار آسیب دیدگی شد. دو بازیکن نوجوان نیز در اختیار تیم نوجوانان در مسابقات کاشان است. عملاً دست ما خالی بود و فدراسیون نیز برای اضافه کردن بازیکن به لیست ما هیچ کمکی نکرد، این شرایط به تیم ما آسیب زد.

وی ادامه داد: در ست سوم عملکرد خوبی داشتیم و شرایط پیروزی نیز بود اما سرویس پیکان کار را سخت کرد و پیکانی‌ها باتجربه خود توانستند پیروز شوند.

کد خبر 5128130 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال تیم والیبال پیکان فرهاد نفرزاده لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال فولاد خوزستان والیبال تکواندو تیم فوتبال تراکتور ورزش همگانی ویروس کرونا باشگاه پرسپولیس مهدی طارمی مهرداد میناوند لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام دلیل از حال رفتن بازیکن رُم مقابل اودینزه + عکس

رسانه‌ ایتالیایی از دلیل اتفاقی که باعث تعلیق بازی تیم‌های رُم و اودینزه شد، پرده برداشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه گاتزتا دلواسپورت با اشاره به حادثه‌‌ای از حال رفتن ایوان اندیکا مدافع تیم رم در بازی شب گذشته (یکشنبه) جالوروسی و اودینزه در ورزشگاه داسیا آره‌نا که باعث تعلیق آن در دقیقه 72 شد، ضربه وارده به قفسه سینه این بازیکن در نیمه نخست را دلیل وقوع این اتفاق اعلام کرد.

اندیکای 24 ساله در اواسط نیمه دوم بدون آنکه با بازیکنی دیگر برخورد داشته باشد، نقش بر زمین شد که این اتفاق سایرین را نگران وقوع حمله قلبی به بازیکن جالوروسی کرد، به خصوص وقتی پزشکان با دستگاه شوک وارد شدند. نگرانی‌‌ها اما با انتقال بازیکن به خارج از زمین بازی در حالی که هوشیار بود، برطرف شد. آخرین گزارش‌ها از پایدار بودن حال اندیکا حکایت دارد که مستقیماً از ورزشگاه به بیمارستان انتقال یافته  و در آنجا تأیید شد که او دچار حمله قلبی نشده است.

آخرین وضعیت مدافع رُم که مشکوک به حمله قلبی بود + فیلم

طبق گزارش نشریه گاتزتادلواسپورت اتفاقی که برای اندیکا رخ داد؛ نتیجه برخورد شدیدی بود که در دقیقه 38 بازی با لورنزو لوکا، مدافع تیم اودینزه داشت و طی آن ضربه‌ای شدید به قفسه سینه‌اش وارد آمد؛ البته این ادعای گاتزتا هنوز توسط مقامات باشگاه رم تأیید یا رد نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • رضا عنایتی پشت میز شطرنج؛ پوستر پیکان برای بازی با هوادار + عکس
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد
  • تروسارد: آرسنال نیاز به انگیزه دادن کسی ندارد
  • توماس توخل: لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین لیگ جهان است
  • واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏
  • اعلام دلیل از حال رفتن بازیکن رُم مقابل اودینزه (+عکس)
  • اعلام دلیل از حال رفتن بازیکن رُم مقابل اودینزه + عکس