Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سایت «sportarena» در خبری اعلام کرد شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم فوتبال المپیک دونتسک اوکراین تصمیم خود را برای پیوستن به تیم زوریا لوهانسک گرفته است. زاهدی از تیم ریوآوه پرتغال هم پیشنهاد ۳۰۰ هزار یورویی دارد و این تیم که سال گذشته مهدی طارمی را در اختیار داشت، حتی حاضر است ۳۰ درصد از حق انتقال بعدی زاهدی را به تیم المپیک بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام این سایت، زاهدی به دلیل حضور در لیگ اروپا با تیم زوریا، قصد ندارد به پیشنهاد ریوآوه و معامله این باشگاه با تیم المپیک پاسخ مثبت بدهد.

زاهدی حتی توافقنامه ابتدایی را با باشگاه زوریا امضا کرده است اما مورد خشم مسئولان باشگاه المپیک قرار گرفت و به تیم دوم این باشگاه تبعید شد.

«ایگور بورباس» خبرنگار اوکراینی هم اعلام کرد توافق شهاب و زوریا فاقد اعتبار است چون این توافق در یوفا ثبت نشده است.

کد خبر 5128126 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: شهاب زاهدی اوکراین تیم فوتبال ریوآوه پرتغال مهدی طارمی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال فولاد خوزستان والیبال تکواندو تیم فوتبال تراکتور ورزش همگانی ویروس کرونا باشگاه پرسپولیس مهدی طارمی مهرداد میناوند لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی مشترک تیم‌های ملی بوکس ایران و روسیه قطعی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون بوکس، مسوولان فدراسیون بوکس ایران، برنامه‌های تدوین شده برای آماده‌سازی تیم‌ ملی کشورمان را اجرایی می‌کنند.

بر این اساس، تیم بوکس روسیه، روز ۱۵ فروردین ماه وارد تهران خواهد شد و اردویی‌ به مدت هشت روز با تیم بزرگسالان کشورمان برگزار خواهد کرد.

تیم روسیه با کاروانی ۱۱ نفره شامل هفت بوکسور، ۲ مربی، سرپرست و پزشک وارد تهران می‌شود.

قرار است در این اردو علاوه بر تمرین مشترک، دیدار دوستانه هم بین تیم‌های ایران و روسیه برگزار شود.

تیم ملی بوکس ایران برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک پاریس که اوایل خردادماه در تایلند برگزار خواهد شد، آماده می‌شود.

کد خبر 6063696

دیگر خبرها

  • اخراج مهاجران بی خانمان از پاریس در آستانه المپیک
  • خیز ترکیه برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶
  • موضع گیری جدید پوتین درباره جنگ با ناتو | تصمیم روسیه برای حمله به اروپا پس از اوکراین ؛ بی معنی و مرخرف است
  • اردوی مشترک تیم‌های ملی بوکس ایران و روسیه قطعی شد
  • توافق وزرای اروپایی برای کاهش خشم کشاورزان
  • قایدی: نتوانستیم کیفیت واقعی‌مان را نشان دهیم
  • سیدحسین، سرزن‌ترین بازیکن تیم ملی!
  • سازمان ملل: اسراییل اجازه ورود اقلام غذایی به شمال غزه را بدهد
  • اسامی کشتی‌گیران برای کسب سهمیه المپیک؛ حضور تانک روسی و غیبت ارسلان
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا | انتخاب ماشین گلزنی برای آینده مشخص شد