Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@13:54:11 GMT

تاخیر وکیل بیرانوند در یک تکذیبیه!

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۵۰۰۰

تاخیر وکیل بیرانوند در یک تکذیبیه!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته گذشته بود که یکی از خبرگزاری ها اعلام کرد بیرانوند از پرسپولیس به فیفا شکایت کرده است. البته این خبر یک روز بعد در یکی از برنامه های شبکه سه تکذیب شد. حالا مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا با تاخیر این خبر را تکذیب کرده و توضیحات تازه ای درباره کلیت شکایت داده: «بیرانوند حدود پنج میلیارد از باشگاه پرسپولیس طلب داشت که درخواست آن را به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال ارائه کرد تا به آن رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک موضوع داخلی است و ارتباطی به فیفا ندارد. یکی، دو بار با مدیران جدید و قدیم باشگاه پرسپولیس جلسه داشتیم اما به نتیجه نرسیدیم.»

252 252

کد خبر 1478800

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از ضرر چندمیلیاردی پرسپولیس توسط بیرانوند!

بعد از جدایی احمد گوهری به عنوان گلر جانشین بیرانوند در پرسپولیس، کادرفنی و مدیران این باشگاه به سراغ گزینه‌های مختلف داخلی و خارجی رفتند تا بتوانند یک گلر خوب را به عنوان گلر جانشین بیرانوند به خدمت بگیرند. بعد از منتفی شدن حضور گزینه‌های داخلی در پرسپولیس، مدیران این باشگاه به توصیه ننکا مربی گلرهای سابق خود می‌خواستند یک گلر برزیلی زیر ۲۳ سال را به خدمت بگیرند. گلری که البته اصلا کیفیت بالایی نداشت و رزومه خوبی هم نداشت. در همان مقطع علیرضا بیرانوند به عنوان گلر شماره یک تیم ملی و پرسپولیس در مصاحبه‌ای اعلام کرد باشگاه و کادرفنی باید به جای هزینه زیاد برای آوردن گلر خارجی، به همین گلرهای جوان باشگاه پرسپولیس اعتماد کند.

بیرانوند آن روز از رفیعی و اسدی به عنوان دو گلر جوان پرسپولیس به شدت دفاع کرد و به کادرفنی تیمش هم توصیه کرد که روی همین جوان‌ها سرمایه گذاری کنند. حالا بعد از گذشت چند ماه فرصتی پیش آمد که در غیاب بیرانوند، امیررضا رفیعی جوان در چند بازی درون دروازه پرسپولیس قرار بگیرد. عملکرد این گلر جوان بسیار خوب بوده و در ۴ بازی که درون دروازه تیمش قرار گرفته، موفق به ثبت کلین شیت شده است.

توصیه مهم بیرانوند در چند ماه قبل حسابی به نفع پرسپولیس شد و ضمن اینکه میلیاردها تومان از پول این باشگاه هم نگه داشته شد و خرج جذب گلر بی کیفیت خارجی نشد. در آن زمان خیلی‌ها به بیرانوند انتقاد کردند ولی حالا مشخص شده که حق با ستاره ملی پوش پرسپولیس بوده و علیرضا کاملا به نفع منافع تیمش آن حرف‌ها را زده بود. حالا پرسپولیس و فوتبال ایران گلر آینده داری مثل رفیعی در اختیار دارد که البته هنوز کلی جای پیشرفت دارد و حالاحالاها باید کسب تجربه کند.

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • در پرسپولیس؛ دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • جلوگیری از ضرر چندمیلیاردی پرسپولیس توسط بیرانوند!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد