Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@17:29:58 GMT

گریم جدید بهرام رادان

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۵۰۱۵

گریم جدید بهرام رادان


به گزارش تابناک، ایرنا از پروژه سینمایی ابلق نوشت: نرگس آبیار که تاکنون جوایز ‌ بسیاری را از جشنواره‌های داخلی و خارجی از آن خود کرده است، این ‌بار با فیلم ابلق به جشنواره‌ فیلم فجر می‌آید. بدین ترتیب اولین اکران این فیلم سینمایی در سی ‌و نهمین دوره این فستیوال خواهد بود.

ابلق خرداد سال جاری با حضور بازیگرانی چون بهرام رادان، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، مهران احمدی و گلاره عباسی در سکوت خبری کلید خورد و فیلمبرداری آن تا شهریورماه ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در خلاصه داستان این فیلم آمده: برای یک زن که در حاشیه‌ شهری بزرگ با همسر و فرزندش زندگی می کند، ماجرایی رقم می خورد.

بهرام رادان، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، مهران احمدی، گلاره عباسی، گیتی معینی، شادی کرم رودی، امین میری، سیاوش حکمت شعار، علی نفیسی، الهه اذکاری، شیماء ملکیان، علی روزبهانی، سارا اردلان، سحر اسدی، الهام حسامی، محبوبه نریمی‌سا، مهتا محدث، هادی آقابزرگی، روح الله آبیار، سعید بیگی، عفت رسولی، منصور نوری، فاطمه کریمیان بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

عوامل فیلم سینمایی ابلق عبارتند از: کارگردان: نرگس آبیار، تهیه کننده: محمدحسین قاسمی، نویسندگان: نرگس آبیار و پریسا کرزیان، مدیرفیلمبردار: سامان لطفیان، طراح صحنه و لباس: محمد رضا شجاعی، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن مهرداد میناوند بهرام رادان نرگس آبیار ابلق آلودگی هوا حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن مهرداد میناوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۵۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر رونق ویژه‌ای پیدا کرده است

سید سام بهشتی تهیه‌کننده و منتقد سینما و تئاتر با حضور در برنامه تلویزیونی بسته بیشنهادی درباره وضعیت فعلی تئاتر گفت: در فصلی که گذشت و در فروردین ماه سال جاری تئاتر رونق خیلی گسترده‌ای داشت؛ به طوریکه حدود پنج تئاتر و نمایش فروشی با ارقام میلیاردی را تجربه کردند و خداراشکر تئاتر رونق ویژه‌ای پیدا کرده است.

وی ادامه داد: من از همینجا از آقای اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر می‌کنم. به طور کلی اتفاق ویژه‌ای در تئاتر رخ داده است و آن سخت‌گیری‌هایی که ما قبل از این اتفاق می‌افتاد کمتر شده‌اند و معاونت هنری وزارت ارشاد و سازمان نظارت و ارزشیابی در کنار یکدیگر یک همکاری خوبی را شکل داده‌اند. چنین موردی باعث می‌شود تا هنرمندان زیادی از فضای خانگی به سمت تئاتر بیایند.

تهیه‌کننده و منتقد سینما و تئاتر افزود: نمایش بهرام افشاری با عنوان با اسم چه کسی جوجه تیغی را کشت پیش فروشش از مدت‌ها قبل باز شد و من فکر می‌کنم فروش پنج میلیارد تومانی را تجربه کرد. بهرام افشاری پس از بازی در فیلم سینمایی فسیل و اتفاق خوشایندی که برای این کار رخ داد و توانست پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران شود تصمیم گرفت مجددا کار را به اجرا ببرد؛ زیرا این کار بازتولید است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مژده لواسانی مجری این برنامه بیان کرد: بنظرم بهرام افشاری جزء آن دسته از بازیگرانی است که بسیار پرکار و با استعداد است که در تلویزیون، تئاتر و سینما موفق است. ما خانوادگی تکرار فیلم پایتخت و بازی بهرام افشاری را تماشا می‌کنیم و می‌گوییم بهرام افشاری چقدر خوب بازی می‌کند.

شایان ذکر است نمایش «چه کسی جوجه تیغی را کشت؟» به نویسندگی و کارگردانی بهرام افشاری و  تهیه کنندگی محمد قدس از ۱۵ فروردین تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۲۰ و ۲۱:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه تئاتر است. دوره‌ی اجرای قبلی توانست نظر مخاطبان تئاتر و هنرمندان را به خود جلب کند و بازخورد‌های بسیار مثبتی از اجرا توسط مخاطبان در فضای مجازی و سایت تیوال منتشر شده است.

همچنین تینو صالحی و بهرام افشاری از بازیگران نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟ هستند و در خلاصه داستان این نمایش آمده است: پایان همه چیز خوب است. اگر پایان چیزی بد شد؛ نگران نباش! این پایانش نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • فضای فانتزی، ساخت «سال گربه» را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری
  • فضای فانتزی «سال گربه» کار را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری
  • (عکس) تیپ جذاب مینا مختار همسر بهرام رادان بعد از زایمان
  • جادوی پیر گنجه
  • تئاتر رونق ویژه‌ای پیدا کرده است