Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی فنوج گفت: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در شهرستان فنوج ادامه دارد.

به گزارش رکنا، احمد گرجی در زاهدان اظهار کرد: ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر در پی تیراندازی راکب و ترک نشین یکدستگاه موتورسیکلت به راننده و سه سرنشین یک دستگاه وانت نیسان در یکی از معابر روستایی شهرستان فنوج (روستای جوگز ) متاسفانه راننده و دو سرنشین خودرو وانت نیسان توسط عاملان این اقدام به قتل می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش پلیس برای دستگیری عاملان تیراندازی ادامه دارد

فرمانده انتظامی شهرستان فنوج افزود: مقتولان ۲ نفر از پیمانکاران بنیاد مسکن و یک نفر از ساکنان بومی شهرستان فنوج بودند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده این جنایت در پی یک اختلاف قبلی بوده افزود: در این رابطه بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و طرح مهار برای شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به اجرا در آمد.

گرجی گفت: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در شهرستان فنوج ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دستگیری تیراندازی اخبار حوادث افراد مسلح قتل حوادث سیستان و بلوچستان اخبار سیستان و بلوچستان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران کرونا مرد قتل آمریکایی یک زن عکس اعدام بازیگر سینما و تلویزیون مهرداد میناوند دستگیری عاملان تیراندازی شهرستان فنوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ موسی بهاری افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی ادامه داد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند جهت اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • خسارت به بیش از دوهزار واحدمسکونی وشهری سیستان و بلوچستان درسیلاب اخیر
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد