Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته بیست‌وسوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (جمعه) با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری ‌شد.

تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان، سایپا تهران، شهرداری ارومیه، پیکان تهران، فولاد سیرجان و خاتم اردکان در این هفته برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، شهرداری ارومیه و لبنیات هراز آمل در پایان هفته بیست‌ودوم صعودشان به مرحله پلی‌آف قطعی شد و در پایان هفته بیست‌وسوم نیز صعود فولاد سیرجان، شهداب یزد و سایپا تهران به مرحله پلی‌آف قطعی شد.

تیم‌های لبنیات هراز آمل و شهرداری قزوین در هفته بیست و سوم لیگ برتر مردان استراحت داشتند.

نتایج کامل هفته بیست وسوم به شرح زیر است:

فولاد مبارکه سپاهان 3 – شهداب یزد یک (25 بر 20، 25 بر 21، 21 بر 25 و 25 بر 16)

شهرداری گنبد صفر – سایپا تهران 3 (14 بر 25، 20 بر 25 و 22 بر 25)

هورسان رامسر یک – شهرداری ارومیه 3 (23 بر 25، 25 بر 18، 21 بر 25 و 17 بر 25)

آذرباتری ارومیه صفر – پیکان تهران 3 (27 بر 29، 15 بر 25 و 23 بر 25)

خاتم اردکان 3 – راه‌یاب ملل کردستان صفر (25 بر 23، 27 بر 25 و 25 بر 18)

شهرداری ورامین صفر – فولاد سیرجان 3 (22 بر 25، 20 بر 25 و 20 بر 25)

جدول رده بندی در پایان هفته بیست و سوم به شرح زیر است:

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال لیگ برتر والیبال هفته بیست و سوم هفته بیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!

به گزارش ورزش سه، طلسم شکست ناپذیری ملوان مقابل سپاهان نیز سرانجام در هفته بیست و چهارم شکسته شد تا شاگردان خوزه مورایس همچنان در رتبه سوم باقی بمانند و اندک امیدی برای قهرمانی در پایان فصل داشته باشند.

نکته جالب این تقابل به آنجایی برمی‌گردد که تیم سپاهان در هفت دیدار اخیر خود مقابل ملوان در لیگ برتر هرگز موفق به پیروزی نشده بود. هفت دیداری که فاصله‌اش با توجه به غیبت شش ساله ملوان در لیگ برتر به ده سال کشیده شد.

آخرین پیروزی سپاهان تا پیش از این مقابل ملوان در دیدار برگشت دو تیم در لیگ سیزدهم رقم خورده بود. بازی‌ای که در تاریخ ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۳ در همین ورزشگاه مرحوم قایقران برگزار شده بود و در پایان سپاهان با هدایت زلاتکو کرانچار فقید موفق به برتری ۳ بر ۲ مقابل ملوانی شد دراگان اسکوچیچ آن را هدایت ميکرد.

گل‌های سپاهان در آن دیدار را سرخیو فن دایک، محرم نویدکیا و هادی عقیلی به ثمر رساندند. دو گل ملوان نیز توسط مهدی دغاغله و اسماعیل صمدی زده شد.

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب