Web Analytics Made Easy - Statcounter

مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی امروز جمعه شاهد یورش گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی بود که به زخمی شدن شماری از شهروندان بی‌دفاع فلسطینی منجر شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان صهیونیست با یورش به روستای کفرقدوم در کرانه باختری، شرکت کنندگان در یک راهپیمایی مسالمت آمیز علیه شهرک سازی رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حمله به زخمی شدن یک جوان منجر شد و دهها نفر دیگر هم بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگی شدند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در نابلس هم دهها یورش شهرک نشین صهیونیست با ایستادگی و مقاومت مردم روبرو شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در سلفیت هم شهروندان نماز جمعه را بر روی زمینهایی اقامه کردند که اشغالگران و شهرک نشینان آنها تهدید به مصادره این اراضی کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرانه باختری اسرائیل کرانه باختری اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۵۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن/ عملیات مبارزان در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از اجرای یک عملیات ضدصهیونیستی جدید در کرانه باختری خبر داد.

بر اساس گزارش این رسانه رژیم صهیونیستی فردی تلاش کرده در ایست‌بازرسی «بکوت» واقع در دره اردن در کرانه باختری با چاقو به یکی از نظامیان صهیونیست آسیب بزند.

طبق اعلام رادیو ارتش رژیم صهیونیستی فردی که این عملیات را به انجام رسانده به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

رسانه‌های فلسطینی نیز اعلام کردند که مجری این عملیات یک زن بوده است.

از سوی دیگر گردان جنین وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که مبارزان این گردان برای دومین بار در روز جاری ایست‌بازرسی‌های صهیونیستی «الجلمه» و «سالم» وهمچنین شهرک صهیونیست‌نشین «ماوو دوتان» را به رگبار بسته‌اند.

همچنین منابع خبری از برگزاری مراسم تشییع پیکرهای ۱۴ شهید فلسطینی در طولکرم خبر دادند. این مراسم پس از محاصره ۳ روزه اردوگاه نور شمس واقع در طولکرم از سوی ارتش رژیم صهیونیستی و شهادت این ۱۴ فلسطینی در نتیجه حمله نظامیان صهیونیست به این اردوگاه برگزار شد.

کد خبر 6084675

دیگر خبرها

  • شهادت یک فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • آلمان: تشدید حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان نگران‌کننده است
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • یورش صهیونیست‌ها به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری
  • عملیات‌های گردان‌های «شهدا الاقصی» علیه نظامیان صهیونیست
  • عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن/ عملیات مبارزان در کرانه باختری
  • تمجید گردانهای ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری
  • شهادت ۲ فلسطینی در کرانه باختری در تیراندازی صهیونیست‌ها